vet weg

• vicky

Hallo,

Ik ben door op 2 maanden 8 kilo bij te komen, enorm verbreed in mijn taille.

Ik ben nu bodystyling aan het doen, maar zie niet veel resultaat in mijn taille.

weet iemand een goede Niet -chirurgische ingreep om dit weg te krijgen?

grtjes

• Britt

Zo wat ik lees kan dit met ultrashape, MAAR…….. dit wat jij schrijft klinkt als vet wat je eraf kunt sporten zeker als het in 2 maanden erbij is gekomen. Het kan er dus ook in 2 maanden weer vanaf dmv minder eten (minder koolhydraten eten en meer eiwitten) en veel bewegen. Want ultrashape is duur en vooral voor genetisch vastgelegde vetplaatsen.

8 kilo in 2 maanden erbij hoe kan dat?

• lara

Michiel van newnrgy komt binnenkort met iets spectaculairs vertelde hij onlangs.

Het komt erop neer dat je zonder narigheid en/of (na) pijn, binnen 15 minuten van je vet verlost bent., nu moet je niet denken aan niet al te grote vetophopingen want dat krijg je alleen maar weg d.m.v liposuctie.

Als ik het uitgeprobeerd heb (als ik durf..)zal ik hier uitgebreid verslag doen.

Heb lipolyse bij hem laten doen maar voor voor de lovehandles heeft dit niet het gewenste effect gehad, ok, ze zijn geslonken maar niet genoeg.

groet lara

• lara

vergat te vermelden dat ik door de lipolyse mijn buikje wel grotendeels kwijt ben

• lies

Ik heb bij hem ook lipolyse behandeling gehad en het heeft bij mij ook niets geholpen en eerlijk gezegd geloof ik daar bij hem niet meer zo inlara schreef:

>

> vergat te vermelden dat ik door de lipolyse mijn buikje wel

> grotendeels kwijt ben

• suzan

klinkt lullig maar ik denk ook dat je een maandje flink moet sporten en stoppen met snoepen en savonds licht eten. Dat moet het weer weg gaan. Inderdaad helemaal omdat het er zo snel is aangekomen gaat het er ook weer makkelijk snel vanaf. Het is geen ‘oud vet’ en dat gaat veel sneller.vicky schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik ben door op 2 maanden 8 kilo bij te komen, enorm verbreed

> in mijn taille.

> Ik ben nu bodystyling aan het doen, maar zie niet veel

> resultaat in mijn taille.

> weet iemand een goede Niet -chirurgische ingreep om dit weg

> te krijgen?

> grtjes

• vicky

Allereerst bedankt voor jullie reacties.

Ik ben misschien niet zo duidelijk geweest, maar het is wel oud vet.

Na jaren een hectische ,druk en actief leven was ik enkele jaren terug naar een super kalm stabiel leven overgestapt. Plaats van uitgaan sporten dansen en bijwerken naar lekker gaan eten , wijn, rustig leventje thuis.

Ik ben dan van 54 kg naar 62kg gegaan en dan nog op tijd van een jaar naar 65kg, eten en snoepen , thuis zitten, en niet meer bijwerken. Ik ben dan terug naar 58kg gegaan maar men vet is nooit meer weg gegaan zelfs niet met proteïne dieet( ligt maybe aan leeftijd) Ik ben 42.

Nu met bodystyling voel ik wel versteviging, maar men cellulitis is er nog en ik heb ronde spieren, dus mijn dijen worden niet smaller maar ronder en steviger , maar cm verlies ik niet veel.

Ik heb het vooral moeilijk s avonds( drang naar zoet enorm) en we hebben enorm sociaal leven ( veel gaan (moeten)gaan eten…Britt schreef:

>

> Zo wat ik lees kan dit met ultrashape, MAAR…….. dit wat

> jij schrijft klinkt als vet wat je eraf kunt sporten zeker

> als het in 2 maanden erbij is gekomen. Het kan er dus ook in

> 2 maanden weer vanaf dmv minder eten (minder koolhydraten

> eten en meer eiwitten) en veel bewegen. Want ultrashape is

> duur en vooral voor genetisch vastgelegde vetplaatsen.

>

> 8 kilo in 2 maanden erbij hoe kan dat?

• suzan

Ik heb zelf heel slechte ervaring met koolhydratenarm dieet.De kilos vliegen eraf en zodra je dan weer wel voorzichtig maar normaal gaat eten vliegt het erook weer aan. Ik ben ook 42 en moet zelf ook 4 kilos afvallen maar heb me er nog niet toe kunnen zetten. Het is echt een kwestie van “de beslissing nemen”. Ik ga ook vandaag nog beginnen. De zomer komt eraan!!!!!