Medische misser

• wmach

Mijn moeder dacht over een ooglid correctie vanwege last van hangende oogleden. ik ben wat onderzoek gaan doen over ervaringen etc. Ik stuitte op dit verhaal

http://dasjegoedrecht.sbs6.nl/?page=dossiers&fid=5&iid=10&pid=1

• wmach

Damn ik drukte prongelijk op Enter.

Anyway , echt vreselijk verhaal!

"Mislukte Wenkbrauwen

Om van haar overhangende oogleden af te komen laat Maria een ooglidcorrectie doen. Op de operatietafel besluit de arts ongevraagd er een wenkbrauwlift van te maken. Dat ging mis. Maria heeft nu geen wenkbrauwen meer. Wat kan ze doen?"

heeft iemand ooit zoiets mee gemaakt?

• Els

Mijn ervaring met de arts uit het plaatselijke ziekenhuis was gelukkig heel anders.

Ik ben erg blij met mijn ‘nieuwe’ ogen.

Wens je moeder alvast veel succes.

• Joke

Heel erg wat hier gebeurd is, absoluut. Alleen moeten we wel voor ogen houden dat, of het nu plastische chirurgie of een andere discipline binnen de geneeskunde is, operaties en beslissingen gebeuren door personen en zijn dus individuele fouten. Hoe erg ook, het kan helaas overal misgaan, waar mensen werken worden fouten gemaakt, dat is binnen de geneeskunde niet anders maar wel dramatischer vaak. Surf even hier over het forum en je zal zien dat er gelukkig ook zat positieve verhalen en blije en gelukkige mensen te vinden zijn. Succes voor je moeder!

Groetjes Joke