Hallo allemaal,
De reacties hier zijn bijna allemaal negatief. Ik zal mijn oproep daarom even toelichten:
De reden dat ik speciaal op zoek was naar iemand met een negatieve ervaring met plastische chirurgie, was dat ik al iemand gesproken heb met een positieve ervaring. In het artikel wil ik juist verschillende meningen naar voren laten komen.
De reden dat ik op zoek was naar christelijke vrouwen is omdat dat simpelweg de doelgroep van Eva is. Als christelijke lezeres wil je graag weten wat andere christenen van plastische chirurgie vinden, dus daarom schrijf ik daarover.
Daarbij bedoelde ik niet dat de operatie per see mislukt moest zijn. Ik was eigenlijk op zoek naar vrouwen die spijt hadden van hun operatie. Daarbij moest ik denken aan mislukte operaties, maar het had ook een vrouw kunnen zijn die het eerst geen punt vond en later vond dat het tegen haar geloof inging. Zoals je ook eerst voor abortus kunt zijn en later van mening kunt veranderen als je christen wordt.
Sommige christenen vinden dat plastische chirurgie niet verenigbaar is met het geloof. Anderen hebben er geen moeite mee. In het artikel wordt dit kort aangekaart, maar de nadruk ligt hier niet op.
Ik heb inmiddels iemand voor het artikel gevonden, dus bedankt voor jullie aandacht.