lipolyse onderkin

• Klant van van Elzen kliniek

Beste Mensen,

Na al deze verhalen te hebben gelezen ben ik toch overboord gegaan en naar de van Elzen kliniek vertrokken om een lipolyse aan de onder kin te ondergaan.

Nou 1 ding is totaal zeker nu na 3 maanden! GEEN RESULTAAT!! maar wel 550,00 euro lichter !

En ja, bij 5 % van de mensen heeft het geen werking…nou maak hier maar 95% van!!

Ik kom hier nooit weer en laat dit een waarschuwing zijn voor anderen..houdt uw geld in uw zak en ga naar de sport school en drink veel water… al deze foto's zijn volgens mij niet echt..het gaat erom om u te overtuigen!

Maar u werkt hard om de centen bij elkaar te krijgen maar van Elzen zit in een super mooi pand injectable's te geven..een sessie duurt 4 minuten!! 550 euro..dus tel uit je winst.

Nee ik geloof zeker niet in deze verhalen en deze mensen verdienen geld over een andermans onzekerheid!

• lara

Ik kan niet uit jouw mailtje opmaken of je dit probleem al aangekaart hebt bij de van der Elzen kliniek?

550 euro voor lipolyse is vreselijk veel geld, een shotje lipolyse kost nog geen 8 euro, de prijs gaat dus 700x over de kop! Inderdaad KASSA voor mevrouw van der Elzen.

Je betaalt dus als client wel een heel erg vette prijs voor de ambiance en het heerlijke kopje koffie…..

Van der Elzen vindt het mogelijk gerechtvaardigd om deze prijzen te vragen omdat zij naast haar vele gevolgde studies tevens naar eigen zeggen over een scherp cosmetisch oog beschikt…..Daarnaast mikt zij op de zeer kapitaalkrachtige doelgroep: Gooise Vrouwen.

Het is blijkbaar maar wat de gek ervoor geeft blijkbaar.

Ik vind overigens niet dat het haar aan te rekenen is dat de lipolyse bij jou niet heeft gewerkt.

Je ondertekent een contract waarmee je akkoord gaat met dit risico.

Pech voor jou dus maar wie weet wat overleg alsnog kan opleveren?

succes.

• Paula

Beste klant van den Elzen kliniek,

Ik vind dat je niet zo maar moet roepen dat de foto's niet echt zijn. Ik sta zelf ook met voor en nà foto's op de website van de Elzenkliniek. Met diezelfde foto's heb ik ook in de Margriet van januari 2008 gestaan. ER IS MET DIE FOTO's niet geknoeid dan zou ik nooit toestemming gegeven hebben tot gebruik van die foto's. Ik wil namelijk absoluut niet meewerken aan het belazeren van mensen. Dus pas een beetje op wat je schrijft alsjeblieft. Ik heb óók mijn onderkinnetje laten behandelen met lipolyse en bij mij werkte het wel. Zie: http://elzenkliniek.nl/index.php?mc=41&text=16&gen=0&foto=70#.

Dus ik vind het naar voor je dat het niet heeft gewerkt maar ik heb wél goede ervaringen.

Groet,

Paula

• luigina

Feit blijft wel dat lipolyse bv in amsterdam bij instituut de salon maar 60 euro per behandeling kost, dit is dan maagbuik gebied, onderkin zal veel goedkoper zijn, ik heb dat zelf gebruikt en het werkt.

Ik vind de prijzen sowieso bij deze salon allemaal natte vinger werk.

De botox is ook vreselijk duur en ik betaal 100 euro bij de pr hendrik kliniek in Amsterdam, is enorm goed.

Je betaald voor de ambiance en de naam die ze via de media opgebouwd heeft, maar ik lees ook heel veel missers van deze kliniek hoor.

Erg voor je dat t niet werkt, maar ik zou wel terug gaan en ze zal er toch voor moeten zorgen dat die onderkin verdwijnt, want dat is wat je aanschaft in feite, een produkt die de onderkin doet verdwijnen en dat deed ie niet, ik koop toch bij AH ook geen pak beschuit en als ik het thuis openmaak zit er niks in, dat kan toch niet, ik zou teruggaan.

Zal wel ff lekker zijn zeg.

• Irma

Hoi Luigina,

Is er een website van jouw kliniek of hoe kom aan contact gegevens?

Gr Irma

• Loes

ik ben tot de ontdekking gekomen als je niet echt overgewicht hebt, dat een paar weken slapen op een zo dun mogelijke kussen ook echt helpt.

het proberen waard ?

Maar dan niet de kussen s nachts dubbelvouwen he ? ;)

• Hester

Beste mensen,

Ik ben het met onderstaande NIET EENS!!!

Ik heb elders 1 behandeling aan mijn onderkin gehad met lipolyse. Na 8 wk zag je zeker verschil en goed ook!!

Ik zou het dus wel iedereen aanraden. En ja, het kan zijn dat je tot de 5% behoort waarbij het geen effect heeft. Dit wordt van te voren ook besproken dus ga dan achteraf niet een kliniek de schulde geven en het is al helemaal niet relevant wat voor pand ze hebben!!!

Lipolyse is een goede en goedkope oplossing voor liposuctie en zeker voor je onderkin. De mijne is nu strak!!

:)

Klant van van Elzen kliniek Schreef:

——————————————————-

> Beste Mensen,

>

> Na al deze verhalen te hebben gelezen ben ik toch

> overboord gegaan en naar de van Elzen kliniek

> vertrokken om een lipolyse aan de onder kin te

> ondergaan.

>

> Nou 1 ding is totaal zeker nu na 3 maanden! GEEN

> RESULTAAT!! maar wel 550,00 euro lichter !

>

> En ja, bij 5 % van de mensen heeft het geen

> werking…nou maak hier maar 95% van!!

>

> Ik kom hier nooit weer en laat dit een

> waarschuwing zijn voor anderen..houdt uw geld in

> uw zak en ga naar de sport school en drink veel

> water… al deze foto's zijn volgens mij niet

> echt..het gaat erom om u te overtuigen!

>

> Maar u werkt hard om de centen bij elkaar te

> krijgen maar van Elzen zit in een super mooi pand

> injectable's te geven..een sessie duurt 4

> minuten!! 550 euro..dus tel uit je winst.

>

> Nee ik geloof zeker niet in deze verhalen en deze

> mensen verdienen geld over een andermans

> onzekerheid!

• petra

hallo allemaal,

Mijn ervaring met deze behandeling is ook erg slecht!! een enorme opgezwollen onderkin zag er uit als iemand met een fatsuit!!

En dan totaal geen ENKEL resultaat!! je kunt natuurlijk altijd even roepen helaas bij 5 % geen resultaat maar dat is handig!!

Met zo'n een opmerking kom je dan ook alleen weg in deze branche!! helaas.

Er zijn wel heeeel veeeel mensen waarvan ik gelezen heb dat ze dan zeker bij deze 5% horen, maar ik geloof er niks van!!

Ik ben heel blij voor de mensen die WEL tevreden zijn, maare kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat er niet zoveel zijn, ook aangezien er weinig wetenschappelijke bewijzen zijn die de beloofde resultaten staven! het inspuiten van een aan sojabonen verwante stof die het vet laat weg smelten, tja nu ik het zo lees lijkt het meer op een oud gezegde ….wat te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal ook!

Iedereen veel succes en hoop dat jullie er meer aan hebben dan ik heb gehad!

petra.