Beste lezers,
IK ben na lang zoeken terecht gekomen op dit forum. Ik had altijd hele dunne lippen en eigenlijk ook een klein mondje bedenk ik me achteraf als ik naar foto's kijk. Nu ben ik erg veranderd. De verhouding in mijn gezicht is helemaal zoek. DIkke lippen is het gevolg van een overreactie. Ik ben tig keren teruggeweest en vaak genoeg huilend aan de telefoon gezeten. Het zijn pure zwellingen werd er gezegd, ijs gebruiken een paar keer per dag (en dat terwijl ik 32 uur per week werk) en geduld hebben. Dat kan hij mooi zeggen maar inmiddels ben ik ruim een half jaar verder en het is naar mijn idee nauwelijks of niets minder geworden, bovendien is het nog scheef ook, de linkerkant is zelfs nog ietsje dikker dan de rechterkant.
Bijna 7 maanden geleden heb ik in een kliniek in België die lip correctie laten uitvoeren. Dit was voor mij de 2 e keer. De eerste keer hebben ze silicone olie in mijn onder en bovenlip gespoten en dat leek op één of andere manier niet toereikend te zijn. De arts zei dat hij het met kleine prikjes ook kon doen met Bio-alcamid en dat het dan een permanent resultaat zou boeken. Misschien is het wel de combinatie van de olie en de bio-alcamid dat mijn huid zo fel reageerde maar inmiddels ben ik 7 maanden verder en zit ik mooi met de gebakken peren.
Wie herkent zich in dit verhaal? Is het bij jou nog weggegaan of minder geworden? Ik ben eerlijk gezegd ten einde raad. Ik heb gewoon eerlijk verteld tegen mijn baas wat er is gebeurd. Nu krijg ik er geen opmerkingen meer over, eigenlijk zegt niemand er iets van in mijn omgeving maar ik word er wel iedere dag als ik in de spiegel kijk weer mee geconfronteerd. Ik had ooit zielige kleine dunne lipjes en nu zie ik er stom uit met van die dikke lippen alsof het helemaal uit verhouding is.
Wie oh wie kan mij helpen is er nog wat aan te doen. Ik heb er geen pijn aan het het is ook niet rood of zo.
vriendelijke groeten Diana