botox elke x maar v 3maanden

  • luigina

    Ja ontstaan door schimmels alsof dat zo gezond is.

    Je kunt er ook resistent door worden bij veelvuldig gebruik.

    Maar je bent duidelijk een tegenstander v botox, 1 vd veiligste middelen goedgekeurd door t FDA.

  • lara

    hai karin,

    hoop gedoe over een simpele vraag.

    je schreef dat je 250 euro per behandeling betaalt.

    heb je meegekregen dat er goede en veel goedkopere klinieken zijn?

    over de prins hendrik kliniek zijn veel mensen enthousiast en bogar is ook ok.

  • luigina

    gister weer in de pr hendrik kliniek geweest en de dokter was zo aardig om enigszins op te knappen wat een andere dokter verpest had , ik ga alleen nog maar bij de pr hendrik kliniek, erg fijne zorgzame en informatieve dokter.

    Laat nooit botox in je wangen prikken dat wordt echt afschuwelijk, je mondhoeken gaan er van hangen en dit heeft gister deze dokter een beetje voor mij aangepast, erg aardig, want zo leuk is het niet om zooi van een ander op te knappen.

    de 100 euro is trouwens wel een aanbieding bij de pr hendrik kliniek, de vaste prijs gaat 125 worden en das nog heel goedkoop, belangrijker vind ik dat ie goed is, hij werkt ook met dysport v Ispen en mijn ervaring is inmiddels dat dat veel langer blijft zitten dan de botox v Allergan.

    Best iets om op te letten en van te voren te vragen

  • siny

    waar zit die prins hendrikkliniek? ben gisteren in de Velthuiskliniek geweest en heb kraaiepootjes, fronsrimpel en mondrimpels laten doen.

    Botx voor de eerste 2 zones en restylane voor de lippenplooitjes. ik vond het pijnlijk en heel duur:€ 875,- het resultaat moet nog blijken .(lippen al wel zichtbaar, maar nog niet echt geweldig)

    Groeten Siny

  • Cornelia

    www.prinshendrikclinic.nl

  • Inge

    Ik krijg problemen met mijn geheugen door de botox. Het maakt ook niet uit van welk merk bijvoorbeeld bocuture. Wie herkent dit ook?