botox elke x maar v 3maanden

  • karin

    hallo, ik heb verschillendekeren botox laten spuiten bij een arts die schoonheidsalons bezoekt

    Hij staat goed aangeschreven ,maar het valt me op dat hte bij mij echt maar 3 maanden blijft zitten en echt niet langer de plooitjes zie ik er nu weer als het ware inschieten

    de zone die ik laat doen zijn de kraaienpootjes ik krijg aan elke kant 4 prikjes

    Ik ben heel blij me het resultaat maar vind het zo snel uitgewerkt

    ik krijg volgen de arts de correcte dosering……..

    wie heeft de zelfde ervaring

    of zijn de kr pootjes nu eenmaal sneller uitgewerkt??

  • Goh

    wat ik mij afvraag:

    is het reeds bekend wat botox op de (midden) lange termijn doet?

    Bij voorbaat dank

  • luigina

    als je een spier lam legt bv op t voorhoofd dat er dan doordat de mimiek daar vervalt de mimiek elders ontstaat bv bij de neus en dan krijg je daar een rimpel.

    Ik heb daar persoonlijk geen last van , maar er zijn mensen waarbij dat wel ontstaat, maar dat merkt je snel genoeg en is het aan jouw de keuze of dat een mooie ruil is of niet.

    Verder bestaat er een lange lijst wat er allemaal kan misgaan met botox tot aan overlijden toe, maar dat bestaat er ook van paracetamol.

    Belangrijk is als je voor t eerst gaat dat ze je medische geschiedenis met je doornemen, als ze dat niet doen, dan moet je sowieso wegwezen bij die gene die daar prikt want das onverantwoord.

  • Saskia

    Paracetamol is een medicijn ,bedoeld in geval van ziekte of aandoening.

    Het gebruik , de hoeveelheid en de mogelijkheid om te stoppen van gebruik,kan je zelf bepalen.

    Allemaal niet van toepassing op Botox ,dat een vergif is.

  • luigina

    Botox word ook in de medische wereld gebruikt dus je hebt gedeeltelijk gelijk.

    Anti biotica is ook gif

  • Joke

    Inderdaad, kijk maar naar de waarschuwing die er over de antibiotica Avelox een aantal weken geleden gegeven werd……ondanks dat wordt het middel niet verboden.

    Laatst hing een verpleegkundige een verkeerde bloedzak bij iemand aan bed, gevolg: patient dood. Het was even in het nieuws en de dag erna hoor je al niemand meer. Maar als er iets in een kliniek voor plastische chirurgie gebeurt, is de wereld plots te klein.

  • luigina

    Dat bedoel ik dus maar Joke, ik vermoed zelfs dat relatief in de medische zorg meer missers zijn dan in de plastische wereld, maar ja das luxe en dat komt dat in het verdomhoekje,

    Zo krijgt het een steeds negatiever image, de goede behandelaars moeten daaronder lijden, das jammer.

  • Miranda

    Wat een onzin Eren paracetamol of antibiotica of een chemokuur moet wel omdat je anders dood gaat of heel ziek wordt. Botox laat je vrijwillig innspuiten, ik vind het prima van mij mag je iedere week een prik gaan halen maar je moet het niet gaan vergelijken met de noodzakelijke medicijnen omdat een mens ziek is. Niemand plaatst je in een verdomhoekje dat doe jezelf op deze manier.

  • Kato

    Hoi Karin,

    Mijn ervaring is dat de botox bij kraaienpootjes idd eerder uitgewerkt is dan bij het voorhoofd. Ook artsen die ik er naar gevraagd heb vertelden dat dit meestal het geval is. Als je beide zones laat prikken moet je een moment ertussen in kiezen. Dus botox kraaienpootjes bijna of helemaal uitgewerkt, en dan zie je bij het voorhoofd pas de eerste kreukeltjes verschijnen.

    Groet,

  • Saskia

    Antibioticum is een bacterien dodend middel, geen vergif.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Botuline