Dr. K.H. Tan Contourkliniek

• Pieter

Ik denk erover om een correctie van mijn onder oogleden uit te laten voeren door Dr. K.H. Tan van de Contourkliniek in Bussum.

Zit te twijfelen. Is er iemand die ervaring heeft met deze chirurg?

• luigina

Ik heb een draadjeslift gehad van deze chirurg, erg kundig man, soms communicatief op een consult wat teleurstellend, maar tijdens de operatie zeker niet, erg aardig en geruststellend en hij verteld als je dat wilt wat ie aan het doen is, is zeer nauwkeurig en wil het beste resultaat eruit halen.

De contourkliniek vind ik qua service ook bij de top horen.

je bent daar in goede handen.

• Pieter

Dita en Luigina, bedankt voor jullie informatie. Helpt me echt bij het nemen van een beslissing. Pieter

• luigina

Nou succes dan Pieter !!

Laat nog s weten hoe t afloopt.

• Dita

Ook van mijn kant: heel veel succes en ik sluit me bij Luigina aan, laat ons even weten hoe het allemaal is afgelopen.

• Pieter

Hallo Dita en Luigina, het kan nog wel een tijdje duren, maar ik laat jullie zeker weten van mijn beslissing en hoe dat heeft uitgepakt. Ben ik haast wel verplicht na jullie reactie. Pieter

• Anoniempje

WIE heeft er ervaring met een buikwandcorrectie uitgevoerd door dr. Tan?

• Pieter

Ik wil even laten weten hoe het allemaal is gegaan (ooglid-correctie onder).

Het resultaat vind ik als volgt:

- rechter oog: 7+

- linker oog: 6-

Ik had eerlijk gezegd een beter resltaat verwacht. Nieuwe operatie links is het risico niet waard. Geloof dat Dr. Tan het daar wel mee eens was.

Mijn advies; bereid je goed voor. Bezoek verschillende klinieken. Praat met de artsen en beslis niet meteen. Lees voor ooglid-correctie het test-rapport van de Consumentenbond. Niemand kan garanties geven, maar bereid je goed voor.Dita schreef:

>

> Ook van mijn kant: heel veel succes en ik sluit me bij

> Luigina aan, laat ons even weten hoe het allemaal is afgelopen.

• dita oosterhuis

Hallo Pieter,

Ik zag ineens vandaag dat je al geholpen bent door Dr. Tan en dat je toch niet helemaal tevreden bent. Ik was in eerste instantie echt heel enthousiast over mijn onderooglidcorrectie, uitgevoerd door Dr. Tan, maar na 2 maanden had ik nog steeds last van ontstekingen en heelde de wond niet mooi. Ik ben toen teruggegaan en er is (zonder problemen) een correctie uitgevoerd door Dr. Tan.

Maar nu - eind oktober - ben ik nog steeds niet tevreden. De buitenkant van mijn rechteroog lijkt wel een soort envelopje; dit is niet goed aan elkaar gemaakt en onder het linkeroog zit een stukje lidtekenweefsel en dit is dikker en nog steeds rood gekleurd. Niet mooi, maar ik kan volgend jaar terugkomen bij Dr. Tan en dan bekijkt hij of het nog voor een derde keer geopereerd kan worden. Al met al is het resultaat me (tot nu toe en ondanks de ‘vliegende’ start) tegengevallen.

Zo zie je maar weer dat je toch een hele tijd moet wachten voordat je het uiteindelijke resultaat kunt beoordelen.

Pieter ik hoop dat het resultaat bij jou, na een tijd, mee zal vallen.

Groetjes

Dita

• Pieter

Hallo Dita,

leuk dat je gereageerd hebt. En goed dat je doorzet.

Hoop dat je uiteindelijk een resultaat krijgt waar je dik tevreden mee bent. Want daar gaat het toch om.

Ik ben benieuwd.

succes, Pieter