Hoi Jenna,
Morgen twee weken geleden ben ik met lipolyse aan mijn kin begonnen. Om de zwellingen en de blauwe plekken tegen te gaan ben ik drie dagen van tevoren begonnen met Arnica.
Ik kreeg denk ik wel 15 spuitjes verdeeld over mijn kin en kaaklijn en zoals gezegd was begon het meteen te zwellen en raar en branderig te voelen maar niet te pijnlijk. Goed vol te houden ook zonder pijnstillers.
Het opzwellen gaat nog uren door waardoor je aan het eind van de dag een totaal ontoonbaar hoofd hebt en het is echt aangeraden om een paar dagen uit het zicht van iedereen te blijven. Na een dag of drie durfde ik me weer een beetje te vertonen en na een week waren de zwellingen helemaal weg. (geen blauwe plekken gehad).
Er wordt gezegd dat het verminderen van het vet pas na twee weken begint maar gisteravond viel het mijn man al op dat mijn kaak en onderkin kleiner werden. Ook op de foto's die we hebben gemaakt is het eerste verschil al te zien.
Het grootste bewijs werd net geleverd toen ik handdoeken aan het opvouwen was waarbij ik ze even vasthoudt met mijn kin.. de handdoek bleef niet op zijn plek maar lag ineens op de grond. Bewijs geleverd.
Het gebied blijft heel lang gevoelig maar er is heel goed mee te leven en ik ben zeer benieuwd wat het eindresultaat gaat worden maar ik heb goede hoop.
Ik zou zeggen gewoon proberen, want ik ga me heel wat gelukkiger voelen zonder mijn onderkin. Ik heb een BMI van 20,5 en alle vet die ik nog had zat daar en ik was er echt ongelukkig mee. Jenna schreef:
>
> Ik overweeg om mijn onderkin met lipolyse te laten
> behandelen,nu lees dat de bijverschijnselen nog al heftig
> kunnen zijn zoals een behoorlijke zwelling,het rood worden
> van de huid en een branderig gevoel en dat het wel 2 weken
> aan kan houden.
>
>
>
> Graag hoor ik jullie ervaringen.