hoe pleisters eraf na neuscorrectie

• Tanja

hallo,

vandaag is mijn spalkje eraf gegaan en heb ik pleisters op mijn neus die er over drie dagen af kunnen.

Nu heb twee vragen:

-mogen ze eerder dan na drie dagen er al af?

-hoe krijg je ze het beste eraf zonder te veel ‘schade’ te maken?

thanks!

tanja

• Silvia

hmmm ik zou ze als ik eerlijk ben er niet eerder afhalen, echt hoor, tis een kostbare ingreep, en je hebt er veel voor moeten doen en laten, dus die 3 daagjes kunnen er dan ook nog wel bij

ik heb snachts ook nog altijd TAPE op mn neus, en ik peuter em los, en daaronder houd ik het vel strek, en trek ik het heel langzaam los. Naar mijn gevoel is dit het fijnste en minst pijnlijk

succes!!!

• Tanja

ok dankje, ik denk dat het ook wel helpt om de pleisters een beetje nat te maken, missschien dat ze er dan makkelijker af gaan.

• Anastacia

Hey!

Ik zou oppassen met zo maar die pleisters daar vanaf te trekken, ze plakken namelijk zo hard, zonde van je huid !

Je kan beter fysiologische vloeistof gebruiken ( dat gebruiken ze in de ziekenhuizen om verband van een wonde af te halen als deze ‘vastgeroest’ is) Gewoon even over je pleister gieten en dan lost het lijm op. Je kan ook altijd in de apotheek vragen, ze hebben vaak meerdere vloeistoffen voor verbanden en pleisters.

Succes!

• Nani

Hallo. Als ich einmal begann, meine eigene russische Hochzeit zu organisieren, stolperte ich über das Problem, Tamada Russisch auszuwählen. Aber dank dieser Ressource konnte ich etwas über die Rolle eines Toastmasters bei einer Hochzeit lernen und wie ich denjenigen auswählen kann, der meine Veranstaltung so organisiert, dass sich alle Gäste daran erinnern werden.