mijn neuscorrectie

• erik

Hallo Danielle,

Bedankt voor je reactie en de hoteltip en wat goed dat je zo tevreden bent over het resultaat, gefeliciteerd. Ik hoop dat ik ook zo kan reageren na de ingreep.

Ik denk dat ik ook een hotel reserveer. Het is alleen jammer dat ik het dan helemaal alleen moet doorstaan. Maar ik neem aan dat je na de operatie/uitslaapperiode geen hulp van een ander nodig hebt om je goed te kunnen bewegen (naar het hotel), of wel? Hoe heb je het eigenlijk met parkeren gedaan?

En daarna naar huis en het herstel in ruste ondergaan. Voor mij geldt dat ik ook een cat III ingreep onderga. Had je van te voren een goed beeld van het gewenste reslultaat en is dat ook zo uitgekomen? En hoe heb je het herstel ervaren? Het zijn nogal wat vragen, maar je bent nu eenmaal een ervaringsdeskundige.

Groeten, Erik

• Danielle

Hoi Erik,

Mijn buurvrouw, is ook een goede vriendin van mij, zij is heel goed bekend met de ziekenverzorging, zij heeft mij alle zorgen uit handen genomen, en mij ook op en neer gereden.

Alleen de nacht ervoor heb ik in het Memphis geslapen, ik was zo bang dat ik te laat zo komen. Wat je kunt doen leg je probleem voor aan de Jan Goyenkliniek.

Je moet er rekening mee houden dat als je uit de o.k. komt dat je niet alleen over straat kunt naar een hotel, denk ik.

Als je nog vragen hebt laat maar weten.

Groetjes, Danielle

• Danielle

o ja, ik had van te voren zelf een hele grote foto van mij neus meegenomen naar Professor Nolst Trenité, en gevraagd wat er ging gebeuren, het is niet zo dat je maar kunt “bestellen”.

Hij geeft aan wat de mogelijkheden zijn, na mijn o.k, bleek dat hij het toch anders had aangepakt dan dat hij in eerste instantie had gezegd. Nieuwere techniek had gebruikt, maar ik was zo totaal verbluft door het eindresultaat, dat ik afgelopen donderdag nog niet heb gevraagd wat hij nu precies heeft gedaan.

Maar ik denk dat je hem al uitgebreid hebt gesproken?

• neus

HAllo

Operatie gaat wel door vrijdag.

Ik ben nu gestopt met roken..wel een week te laat maargoed…

Ik heb een grote foto uitgeprint van mijn neus en bewerkt met potlood hoe ik hem ongeveer wil hebben….het is niet zeker dat ik hem nog voor de operatie zie..maar denk je dat ik de foto dan wel mag meenemen naar de OK ?

Danniele wat heb je exact met je neus laten doen? OOk kraakbeen uit je oor? en hoeveelse keer is dit geweest?

gr nues

• Danielle

Neem aan dat je door Professor Nolst Trenité wordt geopereerd en in de Jan van Goyenkliniek in Amsterdam

Ik heb de professor vlak voor mijn o.k. nog gesproken hij heeft nog foto's genomen vlak voor de o.k. Bel anders even met de kliniek morgenochtend meteen, dan ben je gerust gesteld.

En heel goed dat je bent gestopt met roken!!!

Ik ben voor de eerste keer geopereerd aan mijn neus.

Als je nog vragen hebt, stel ze maar, maar ik zou de Jan van Goyenkliniek bellen morgenochtend.

Heel veel sterkte!!!

• neus

Hoi

Nee ik krijg het in het AMC en het wordt volledig vergoed.

De assistent zei dat ik hem waarschijnlijk nmiet meer te zien krijg.

Kun je me nog eens vertellen wat er met jou neus is gebeurd en wat is een CAT III ?

gr neus

• Danielle

Je wordt geopereerd door Professor Nolst Trenité op vrijdag in het AMC, maar je krijgt hem waarschijnlijk niet meer te zien.

Dan zou ik daar morgen toch even over bellen dat je nog vragen hebt.

Heel veel sterkte!

• neus

hoi

heb ik al over gebeld.Hij zit in het buitenland en ik krijg pas te zien in de OK.

Kun je me nog eens vertellen wat ze met jou neus allemaal hebben gedaan?

gr neus

• erik

Hoi Danielle,

Ik heb hem al uitgebreid gesproken, waarbij ook reeds foto's zijn gemaakt, en wil nu nog een 2e gesprek om het beoogd resultaat nog eens goed door te spreken. Dat gesprek vind 12 maart plaats. De handelingen die hij gaat doen zijn me bekend, het gaat me enkel om naar elkaar duidelijk te maken wat de mate van de correctie zal zijn. En natuurlijk kun je geen neus bestellen en ben me er zeer van bewust dat het gaat om een verbetering van mijn eigen neus. Verder wil ik hem nog enkele dingen vragen en hem dringend verzoeken dat hij de operatie uitvoerd en niet iemand anders onder zijn supervisie.

Groeten, Erik

• Danielle

Hoi Erik,

Als je in de Jan van Goyen wordt geholpen kun je er vanuit gaan dat Professor Nolst Trenité zelf de operatie doet, hij heeft tegen mij gezegd dat hij in de JvG altijd zelf opereert, ik heb hem dit ook gevraagd.

En ik bedoel het niet belerend met “bestellen”, je weet waarschijnlik wel wat ik bedoel.

Heel veel sterkte, en heel goed dat je nog een keer op consult gaat, ook voor je eigen rust!