hoi allemaal,
ik heb 2 weken geleden een consult gehad in zevenaar, ik ben hier heen gegaan eigenlijk een beetje vanwege de aanbieding voor de borstvergroting, want ik had al een afspraak staan in scheveningen voor de operatie, ik ben ontzetten tevreden over het consult, werd netjes ontvangen heb met de chirurg dik een uur gepraat en al me vragen kunnne stellen ook heeft hij enorm veel verteld.
hij had nette pasvormen en er werd ook een nieuwe bh gebruikt voor het passen, dat terwijl in scheveningen de gewone siliconen maar in je eigen bh geplaatst werden en ik daar binnne 5 minuten weer buiten stond.
ik heb dus nu de afspraak afgezecht in scheveningen en ga het toch bij accz doen op 14 april en het scheelt me gelukkig ruim 1000 euro, en dat terwijl ik de service daar echt heel fijn vond, de operatie zal plaatsvinden in utrecht dat is helemaal nieuw gemaakt die operatie kamers dus ben benieuwd. dat er weinig reacties zijn en voor en na fotows komt omdat ze officieel pas 2 jaar bestaan, de chirurg heeft al wel ruim 10 jaar ervaring en doet zo een 400 borstvergrotingen per jaar! verder is hij officieel aangesloten bij vereniging voor plastische chirurgen, wat voor mij ook heel belangrijk is zodat ik ook weet dat hij een echte plastische chirurg is.
nou ik hoop dat sommige mensen hier toch wat aan hebben en over 3 weken zal ik zeker even laten weten wat het resultaat is.
mvg vanessa veel succes verder