Borstvergroting bij ACCZ (Haren)

• Maaike

Hallo mede-forum leden.

Ik ben van plan om een borstvergroting te ondergaan.

Heb inmiddels een consult gehad met iemand van het accz in haren.

Op dit moment loopt er een aanbieding (2750 euro) voor een borstvergroting.

Nu hebben ze geen voorbeelden (voor/na) op de site staan en ik kan ook nergens ervaringen vinden van anderen.

De operatie zal plaatsvinden in Heerenveen of Utrecht.

Heeft iemand ervaring met ACCZ ?

Dank alvast

• el

Hallo Maaike,

Je kunt het beste evn op het borstenforum kijken.

Ik kan mij niet herinneren dat ik deze kliniek ben tegengekomen op het forum.

Maar wat nog belangrijker is dat je weet welke pc je gaat opereren.

Informeer of het werkelijk een plastisch chirurg is.

gr.el

• jip

hai, gewoon een tipje, ga nooit voor een aanbieding, ga bij verschillende klinieken voor een gratis intake gesprek, vraag wat er mogelijk is in jou situatie, vraag wat hun voor je kunnen doen, overleg, en beter nog probeer met de chirurg zelf te spreken, het is jou lichaam en jij moet na afloop tevreden zijn, doe veel voorwerk en laat je goed informeren, niet elke chirurg werk met dezelfde leveranciers van inplantaten, Ikzelf kwam uiteindelijk bij een arts in Velp hij heeft jaren ervaring met vrouwen met borstkanker die na amputatie een inplantaat kregen, hij werkt dus heel natuurlijk, het is nu bijna 2 jaar geleden maar ben nog steeds super blij met resultaat, kleine C, maar ben de prijs alweer vergeten, dat bedoel ik ga hierbij niet voor goedkoop ! sucses

• Maaike

Hallo,

De prijs was niet de drive maar meer de geografische afstand.

Aangezien mijn voorkeur uitging naar een mcGhan vulling en deze landelijk

vergelijkbaar zijn t.a.v. prijs is het meer een discussie waar en door wie je het wil laten doen. (2950 euro).

Op dit moment heb ik dus een gesprek gehad met pc van onselen van het ACCZ, maar dit wil nog niet zeggen dat ik me ook door hem wil laten behandelen.

Vandaar de vraag of er ervaringsdeskundigen zijn…of misschien mensen die ervaring hebben om een bv. uit te laten voeren in een ziekenhuis.

Groetjes

• loes

Maaike,

Ik weet niet of het helpt maar ik ben ook bij accz, maar dan in zevenaar geholpen voor een bovenooglid correctie. Ook door de cpc die jij noemt. Ik vind het een fijne man en een goed chirurg. Ik ben superblij met het resultaat.

als je meer vragen hebt dan mag je me ook mailen hoor.

Loes

• Mari

Hoi Maaike

Ik heb ook een afspraak in Haren in april.

Ik ben ook al op zoek geweest naar ervaringen, maar helaas ook nog niks gevonden. Hoe was je eerste consult? Heb je er een goed gevoel bij?

Ben je ook al bij een andere kliniek of zh geweest? Ik weet dat ze ook in het Martini ziekenhuis bvg doen.

Heb je inmiddels al iemand gevonden die in Haren is geopereerd?

groetjes

• sen

Ik heb vandaag een gesprek bij accz in utrecht en ik kan inderdaad ook niets vinden over accz(ervaringen).

zou graag iemand horen die er ook is geopereerd(bv).

Mari schreef:

>

• sen

ik kom net van mijn consult af als je het een consult kunt noemen!!!!

half 2 afspraak en half 3 nog niet aan de beurt en nog 4 wachtende voor me,dus ben ik ongedane zaken weer naar huis gegaan en baal heel erg!!!

voor mij dus geen accz (utrecht)!!

• Mari

Hoi Sen

Ik las net van je afspraak. Belachelijk zeg. Heb je een nieuwe afspraak gemaakt of ga je ergens anders heen??

Hadden ze een beetje een goede reden opgegeven?

• vanessa

hoi allemaal,

ik heb 2 weken geleden een consult gehad in zevenaar, ik ben hier heen gegaan eigenlijk een beetje vanwege de aanbieding voor de borstvergroting, want ik had al een afspraak staan in scheveningen voor de operatie, ik ben ontzetten tevreden over het consult, werd netjes ontvangen heb met de chirurg dik een uur gepraat en al me vragen kunnne stellen ook heeft hij enorm veel verteld.

hij had nette pasvormen en er werd ook een nieuwe bh gebruikt voor het passen, dat terwijl in scheveningen de gewone siliconen maar in je eigen bh geplaatst werden en ik daar binnne 5 minuten weer buiten stond.

ik heb dus nu de afspraak afgezecht in scheveningen en ga het toch bij accz doen op 14 april en het scheelt me gelukkig ruim 1000 euro, en dat terwijl ik de service daar echt heel fijn vond, de operatie zal plaatsvinden in utrecht dat is helemaal nieuw gemaakt die operatie kamers dus ben benieuwd. dat er weinig reacties zijn en voor en na fotows komt omdat ze officieel pas 2 jaar bestaan, de chirurg heeft al wel ruim 10 jaar ervaring en doet zo een 400 borstvergrotingen per jaar! verder is hij officieel aangesloten bij vereniging voor plastische chirurgen, wat voor mij ook heel belangrijk is zodat ik ook weet dat hij een echte plastische chirurg is.

nou ik hoop dat sommige mensen hier toch wat aan hebben en over 3 weken zal ik zeker even laten weten wat het resultaat is.

mvg vanessa veel succes verder