zwelling na liposuctie

  • Linda

    Goede avond,

    ik heb 2 jaar geleden een liposuctie gehad van mijn buik. De harde bobbelige plekken zijn er nu nog! ik heb lymfedrainage, mesotheapie en nog andere dingen gedaan om dat weg te krijgen. Soms is het minder zichtbaar dan anders. Je ziet ook donkerdere plekken daar war het harde bobbels zijn. Volgens sommigen is dat beschadigd huidwefsel en krijg ik het ooit weg, anderen zeggen dat het oedeem is en nog anderen zeggen dat de chirurg voor de liposuctie een produkt inspuit dat het vet vloeibaarder maakt en aangezien dit niet goed gebeurd is, er harde stuken bijven zitten. Telkens zegt die chirurg dat het wel zal wegtrekken…

    Wie kan mij helpen ?

  • meg

    Ik heb 2 jaar geleden ook een lipo gehad en ben helemaal niet tevreden.

    Toen ik dat aangaf heeft hij verschillende keren lipolyse-injecties toegediend om de restanten vet op te laten lossen. Maar het is nooit helemaal goed gekomen.

    Ik heb het aan een andere pc laten zien, die beaamde dat er wel degelijk meer vet weggehaald had moeten worden.

    Nu wil ik mijn “lovehandles” laten behandelen bij deze p.c. en hij doet dan gratis mijn buik erbij. Is dit service of niet ?

    Groetjes, Meg

  • Anath

    Als iedereen aan komt in de overgang, zouder er alleen vetkleppen zijn van 50+, en dat is toch niet zo?

    Net zoals niet iedereen die stopt met roken, aankomt, zal ook niet iedereen die in de overgang komt aankomen,

    Ik zie veel mensen boven de 30 langzaam dikker worden, niks hormonaals, maar een verandere levenswijze is hier vaak debet aan, ook wordt vanaf die leeftijd (of zelfs daarvoor) de stofwisseling al trager, je moet om op gewicht te blijven, vanaf je 25e blijven bewegen, en eigenlijk steeds minder eten…..

  • chita

    Hallo,

    Wel goed lezen he. Er staat duidelijk “”DAT IS NIET BIJ IEDEREEN ZO“”

  • sjurién

    hoi meg.

    ik ben een beetje aan het surfen op het net

    omdat ik heb begrepen dat als je liposculpture doet en vervolgens paar kilo aan komen dat het dan zeg maar op andere plaatsen gaat zitten en ik dan een misvromt lichaam krijg zeg maar.

    dit maak me wel onrustig.

    omdat ik vaak schommel met mijn gewicht

    ik zie dat jij je heb laten operegeren 2 jaar geleden bij je buik

    ik wil zelf ook allean me babyvet weg hebben

    voor de rest voel ik me niet dik 1,69 66 kilo

    mijn vraag aan jou is

    ben jij onlangs aangekomen?

    en hoe heb jij dit ervaren zeg maar.

    groetjes sjurian

  • meg

    Hoi Sjurian,

    Ik ben iets zwaarder dan jij. Ik ben 1.68 en 69 kg.

    Je komt toch wel weer wat aan met de jaren. Zelf ben ik nu 47 jaar en dat

    merk ik wel. Ik heb nog nooit gelijnd, maar je figuur verandert gewoon.

    Het vet is op mijn buik wel weer terug (nog niet alles, maar toch).

    Mijn taille is aan het verdwijnen en daar zie je gewoon bobbels ontstaan.

    Gr. Meg

  • sjurién

    oow jee das wel minder he meg'

    ik ben zelf 27 jaar en heb 2 kindjes.

    ik doe wel aan buikspieren en heb ook spieren maar die zitten zeg maar onder me babyvet.

    ik wil inprinciepe niet afvallen

    want dan verlies ik ook me billen en dijbenen en die vind ik juist mooi

    ik ben wel bang voor dat wat jij nu zeg maar heb

    dat mijn figuur raar word als ik wat ouder ben straks.

    pfff het is zo moeilijk een beslissing te nemen

    en voornamelijk WAAR ik het moet laten doen

    ik ga het nog een beetje aankijken

    ik wil je bedanken voor je reactie. kussjes sjurién

  • sjurién

    oow jee das wel minder he meg'

    ik ben zelf 27 jaar en heb 2 kindjes.

    ik doe wel aan buikspieren en heb ook spieren maar die zitten zeg maar onder me babyvet.

    ik wil inprinciepe niet afvallen

    want dan verlies ik ook me billen en dijbenen en die vind ik juist mooi

    ik ben wel bang voor dat wat jij nu zeg maar heb

    dat mijn figuur raar word als ik wat ouder ben straks.

    pfff het is zo moeilijk een beslissing te nemen

    en voornamelijk WAAR ik het moet laten doen

    ik ga het nog een beetje aankijken

    ik wil je bedanken voor je reactie. kussjes sjurién

    meg schreef:

    >

    > Hoi Sjurian,

    >

    > Ik ben iets zwaarder dan jij. Ik ben 1.68 en 69 kg.

    >

    > Je komt toch wel weer wat aan met de jaren. Zelf ben ik nu 47

    > jaar en dat

    > merk ik wel. Ik heb nog nooit gelijnd, maar je figuur

    > verandert gewoon.

    >

    > Het vet is op mijn buik wel weer terug (nog niet alles, maar

    > toch).

    >

    > Mijn taille is aan het verdwijnen en daar zie je gewoon

    > bobbels ontstaan.

    >

    > Gr. Meg

  • Svenn

    fettabsaugung-was für ein schreckliches wort! wie haben sie sich überhaupt für einen solchen schritt entschieden, haben sie wahrscheinlich sehr viel über ihr aussehen besorgt? und sie haben nicht versucht, sport zu starten oder das natürliche heilmittel zu versuchen klicken sie auf die nächste website

  • Lynn

    Ik heb twee jaar geleden een lipo van de onderkin laten doen. Na anderhalf jaar nog steeds af en toe stekende pijn. Heb heel veel Hiroduid zalf gesmeerd, dit helpt eventjes. Opnieuw contact gehad met arts. Zei mij kine te volgen. Heb 16 beurten gehad, doet totaal niets af. Heb nu een paar dagen Voltaren Forte gesmeerd, dit lijkt wel beter te helpen. Denk dat ik er mee moet leren leven. Nog iemand ervaring met blijvende pijn ? De operatie is inmiddels twee jaar geleden uitgevoerd.