Hoi,
Donderdag 5 juli heb ik een neuscorrectie ondergaan bij Linea aesthetica in Brussel. Ik heb hier goed overnagedacht, niet alleen omdat het hier goedkoper is!
Mijn pc was Dr. Oelbrandt met hem had ik ook mijn consult.
Hij is een rustige en vriendelijke man en stelt je op je gemak. Ook laat hij goed alle mogenlijk heden zien wat kan en vertelt je ook wat niet kan.
Ik was erg zenuwachtig voor de operatie omdat ik, nog nooit geopereerd bent dus wist niet wat me tewachten stond.
Toen we aankwamen in de kliniek werden we gelijk vriendelijk ontvangen en alles werd duidelijk verteld.
tijdens de operatie had ik twee zusters naast me en een narcotiseur en er was nog een man en Dr. Oelbrandt natuurlijk.
Ik was bang voor de narcose maar het stelt echt niets voor ik heb niet eens gemerkt dat ik weg ging echt heel vaag.
ik ben heel blij dat ik het gedaan heb, het is nu 5 dagen na de operatie heb geen pijn het is ook niet echt blauw en de zwelling in de neustip neemt al af.
na de operatie ging alles ook goed geen pijn niet misselijk helemaal niets en nog steeds niets.
Verder doe ik rustig aan dus niet zwaar tillen en bukken enz. en ben natuurlijk lekker vrij ik heb 4 weken vrij genomen.
ook ademen gaat goed mijn neusgaten zijn gewoon vrij.
Alleen lachen en gapen is vervelend want dan komt er spanning op.
verder voor de genen die ook graag een neuscorrectie willen of twijfelen.
wees niet bang, de pijn is echt minimaal en het is zo gebeurd.
Ook niet bang zijn als je het graag bij Linea aesthetica wilt doen dat het in Belgie is, niet doen de zorg daar is echt super en ze zijn 10x vriendelijker dan in Nederland.
Ook krijg je medicijnen voor van alles en nog wat, de nazorg is ook super ik kan de pc prive bellen of mailen als ik vragen heb of als er iets is ook kan ik altijd las gaan kortom gewoon super!!!!
Groetjes E.