Hoi allemaal
Met mijn neus lijkt het goed te gaan. Al weet ik nog niet wat het resultaat zal zijn. Begin nu een beetje nieuwgierig te worden. Nog twee dagen….
Ik ben veel meer bezig met de bijverschijnselen van de lipofilling in mijn kaak. Dat dringt alle eventuele klachten van de neuscorrectie een beetje naar de achtergrond. Of moet ik gewoon eerlijk zijn: daarvan heb ik zo goed als geen last. Ok, ik rust regelmatig, omdat anders mijn neus gaat lopen en dan komt er wat wondvocht uit. Ik krijg een beetje last van mijn rug, omdat je de hele tijd op je rug moet slapen en ik drink alles uit een rietje omdat ik steeds tegen mijn neus stoot of mijn gipsneus nat maak.
Even wat antwoorden op vragen: Ik ben geholpen bij Aestetic in Vlijmen door dr Ledermann. Zij schijnt behoorlijk wat neus-ervaring te hebben (ik hoop het echt).
Bij mij is het bot niet gebroken. Dat maakt het genezingsproces iets korter, als het goed is. Maar daty het zo weinig pijn zou doen had ik nooit durven hopen.
Je kan na de eerste dag plat liggen en volledige rust wel wat rondlopen. Ook kan je af en toe best een half uurtje achter de computer. Ik zit er nu op de 5e dag al 75 minuten achter.
Alles wordt wel wat gezwollen. het gebied om je neus kan je koelen en het is heerlijk om ‘koelbrilletjes’ bij de drogist te halen om op je ogen te leggen. Dit gaat de zwelling tegen. Ik ben wel heel erg blauw, maar dat komt echt door de lipofilling; niet door de neuscorrectie.
Nou succes allemaal. Ik laat dinsdag weer wat weten. Hoop dat je dan al weer even op kan Thomas. Sterkte.