Hey Roos,
Ik heb afgelopen vrijdag een liposculpture behandeling ondergaan. Ik was ook doodzenuwachtig vooral de avond ervoor. Je moet gewoon relaxt blijven, achteraf vond ik het duizend procent meevallen. Ik ben aan mijn onderbuik en flanken geholpen. Er is in totaal een liter vet weggehaald (lijkt misschien niet veel maar er was ook niet meer om weg te halen).
Ik vond het achteraf dus duizend procent meevallen. Gewoon rustig blijven en goed luisteren wat ze te vertellen hebben en alles wat je niet begrijpt gewoon direct vragen. Ik kreeg een roesje en heb vervolgens twee uur lang snurkend op de operatietafel gelegen. Op het laatst werd ik wakker en voelde echt helemaal niets. Na de operatie heb ik heel even gelegen en ben ik naar huis gereden door mijn zus. Napijn viel heel erg mee. Ben nu paar dagen verder en voel me helemaal top! Ben bijna niet blauw (wat heel erg bijzonder is want je hoeft maar na me te wijzen en ik heb al een blauwe plek) dit komt, denk ik, doordat ik twee weken geleden begonnen ben met het slikken van arnica pilletjes en die slik ik nog steeds.
Voor de rest was ik wel stijf maar dat valt nu ook wel mee. Morgen terug naar werk (had eigenlijk vandaag ook wel gekund trouwens).
Nou sukses, rustig aan, komt allemaal goed! Ik vond het echt super meevallen en ik heb al tegen mijn zus gezegt (die aan het eind van de maand aan de beurt is): je hebt niets om zenuwachtig over te zijn!
Sukses morgen!
Groetjes Janneke