Mac-lift of Lippofilling of beide?

• anki

na onderzoek op dit forum, ben ik al veel te weten gekomen. toch ben ik nog op zoek naar iemand die meer informatie en ervaring heeft over de mac-lift en lippofilling.

ik heb een smal gezicht, en mijn kaaklijn en wangen hangen al behoorlijk (ben nog maar 39) dus gaan die ook meer hangen als er vet ingebracht wordt?? en kunnen ze excact bepalen waar het vet wordt geplaatst? blijft het daar dan ook daadwerkelijk zitten? zijn dr. Verpaele en dr. Tonnard de enigen die goede Mac-lifts uitvoeren??

waarschijnlijk is het beste om op consult te gaan, en alletwee mogelijkheden te bespreken. misschien kan de ingreep wel tegenlijkertijd als tenminsten alle twee zou moeten. zou fijn zijn om meer informatie te hebben, voordat ik op consult ga.

• Sylvia

Mijn PC heeft een MAC-lift afgeraden omdat het bij sommige mensen na ± 6 maanden alweer begint te ‘hangen’.

Heb een vector-lift laten doen en ben supertevreden!

• daniella

Wat is een vector lift?

• Lily

Ik d8 dat het iets met liften te maken heeft?

Zelfdraagbaar of zoiets, maar ja vertel wat is in godsnaam nou een vector-lift?anki schreef:

>

• Ines

Hallo Sylvia,

Dat is absoluut onjuist hoor wat er wordt vertelt dat een macs lift na 6 maanden al begint door te hangen.Bij mij is dat nu 5 jaar hgeleden en nog mooi.Ik ken ook verschillende mensen in mijn kennissenkring die het lieten doen en die allemaal super tevreden zijn, zelfs na 2 à 3 jaar.Zou toch maar eventjes meer inlichtingen nemen.

Groetjes.Ines

• leen van den bulck

Hallo Ines ,mijn naam is Leen en zou graag weten hoe het bij u ging had je veel pijn wanneer kon je buiten komen.Ik ben bij dokter van Depaelle geweest heel aangename dokter.Ik ben nu donderdag geopereert van een fibroom in de linker borst en had veel last van de narcose.Ik wil die macs lift ook onder volledige verdoving laten doen,maar ben bang dat ik me ook zo ga voelen.Vertel eens hoe jou operatie verlopen is ,hoelang is geleden ben je tevreden had je veel pijn mag ik fotos zien ervoor en na ,hoe oud ben je en wat stoorde je het meest alvast bedankt mijn email is leen.van.den.bulck@telenet.be

• moni

Ik heb interesse in een laserbehandeling voor mijn bovenlip(rimpels). Wie heeft er ervaring hiermee en kan mij vertellen hoe het verlopen is?

• chrissie

hi Ines,

mag ik vragen bij welke pc/waar je jouw macs lift heb laten doen?

horo graag van je

chris

• Pascale

Dag Ines

Je bericht is redelijk oud, maar ik hoop toch enige reactie te krijgen .Ik ben 46 jaar en baal van mijn hamsterwangen, kaaklijn die niet strak meer zitten. Ik voel het trouwens ook hangen. Op 13 oktober 2008 heb ik een eerste afstpraak bij dokter Verpaele in Gent. Zo te horen ben jij zeer tevreden van die mac-lift. Ben je door dokter Verpaele geopereerd ? Ik heb geen idee wat de kostprijs is trouwens. Een jaar geleden was ik op consult in Medi-clinic in Oud-Heverlee. Daar was de prijs toen 2.800 €. Ik het mogelijk om je bevindingen met me te delen over die ingreep. Uiteraard ben ik onzeker, maar toch wil ik gewoon mijn echt gezicht terug van pakweg 4 jaar terug. Vind het ook lastig voor m'n omgeving, je weken niet kunnen tonen … Kun jij mij geruststellen ?

Van harte dank voor je reaktie.

Pascale Ines schreef:

>

> Hallo Sylvia,

> Dat is absoluut onjuist hoor wat er wordt vertelt dat een

> macs lift na 6 maanden al begint door te hangen.Bij mij is

> dat nu 5 jaar hgeleden en nog mooi.Ik ken ook verschillende

> mensen in mijn kennissenkring die het lieten doen en die

> allemaal super tevreden zijn, zelfs na 2 à 3 jaar.Zou toch

> maar eventjes meer inlichtingen nemen.

> Groetjes.Ines

• Jolien

wie heeft er een macslift gehad bij de Roosendaelkliniek door Dr. Maas?

Hoe gaat het en wordt het moooi?

Jolien

anki schreef:

>

> na onderzoek op dit forum, ben ik al veel te weten gekomen.

> toch ben ik nog op zoek naar iemand die meer informatie en

> ervaring heeft over de mac-lift en lippofilling.

> ik heb een smal gezicht, en mijn kaaklijn en wangen hangen al

> behoorlijk (ben nog maar 39) dus gaan die ook meer hangen als

> er vet ingebracht wordt?? en kunnen ze excact bepalen waar

> het vet wordt geplaatst? blijft het daar dan ook

> daadwerkelijk zitten? zijn dr. Verpaele en dr. Tonnard de

> enigen die goede Mac-lifts uitvoeren??

> waarschijnlijk is het beste om op consult te gaan, en

> alletwee mogelijkheden te bespreken. misschien kan de ingreep

> wel tegenlijkertijd als tenminsten alle twee zou moeten. zou

> fijn zijn om meer informatie te hebben, voordat ik op consult

> ga.