help! bioalcamid

• marieke

Wie kan mij helpen aan informatie of wie heeft er ook compicaties na bioalcamid?

Ik heb ongeveer drie jaar geleden mijn wangen laten opvullen met bioalcamid en ik heb de laatste weken het gevoel alsof ik bond en blauw ben geslagen. Mijn wangen gloeien en zijn op gezet en er zitten harde knobbels in. Na alle media aandacht voor permanente fillers ben ik echt vreselijk bang geworden voor de negatieve effecten. Ik ga morgen direct een afspraak maken bij de Velthuisklieniek waar ik me heb laten behandelen.

Wie heeft hetzelfde meegemaakt?

Groetjes Marieke

• Dahlia

Hoi Marieke,

ik heb geen ervaring met BA, maar ik wens je alle sterkte toe!

Groetjes Dahlia.

• LindaK

kijk daar ben ik dus zo bang voor vandaar dat ik tijdelijke fillers heb restylane

sorry ik kan je niet helpen maar wens je heel veel succes , laat je nog even horen hoe het was en wat men zei .

Sterkte

Grt Linda

• sandra

Beste Marieke,

Je situatie klinkt heel zorgelijk. Ik zou je dringend willen adviseren om je ervaring & klacht ook naar de beroepsverenigingen NVCG en NVPC te sturen en naar de inspectie van de gezondheidszorg (IGZ).

Sterkte, Sandra

• Rosanna van Rijn

Hallo ik wilde graag even reageren,

Ik wilde ook me wangen op laten vullen maar laat dat met lichaams eigen vet doen.

omdat ik juist bang ben van die klachten die jij opnoemt,Wat ik vragen wilde is waar heb je het laten doen.

En de complicaties die jij opnoemt krijg je van of dat er een verkeerde filler is gebruikt,of ze hebben het niet goed bij je ingespoten want dit scheint druppelsgewijs te moeten worden geinjecteerd en niet in 1 x.Want dan kan je diverse soorten complicaties krijgen.Dan had ik je beter biologisch afbreekbare filters aan kunnen raden die zijn namelijk minder schadelijk te noemen(Restylane,Perlane,Sculptra,Bioinblue,Botox.

Ik zou echt terug gaan daar waar je het heb laten doen,ik wens je veel sterkte met dit alles.

• Ines