Microdermabrasie

  • suz

    .

  • mercedes hillegers

    geachte mvr

    je bent onder voorledige goede bahandeling bij pieter van vliet ontstekingen kwamen bij mijn ervaring niet voor ik heb zelf 3 jaar lang stage gelopen je kunt hem altijd bellen als er iets aan de hand is ik ga er van uit dat je geen ontsekingen kan krijgen met de peeling op de 7 dag kan je gewoon weer naar buiten gaan

    ik hoop u voldoende te hebben geinformeert als u nog vragen heeft kunt u me mailen

    met vriendelijke groet

    nummer pieter van vliet 0644986788

  • Elsa

    Hoi,

    Ik heb de peeling bij Pieter gedaan , en dat is nu 2 en havlve week geleden.

    Het is nu nog steeds ontzettend rood en maak me erg druk of dit zal weg gaan.

    Me huid is ontzettend rood en beetje paars. Is dit normaal?

    En kan het zo zijn dat hij te diep gegaan is en me huidbeschadigd is en het voor altijd rood blijft??

  • mercedes hillegers

    geachte elsa

    u kunt beter contact op nemen met pieter van vliet hij kunt u alles uitleggen waarom het bij u rood paars is

    vriendelijke groet mercedes hillegers

    pieter van vliet nummer 0644986788

  • nancy

    heb je voor mij dan het nummer of website van dat libaneese vrouwtje?

  • Yash Arian

    Kan iemand mij het nummer geven van de Libanese Vouw in Den Haag, die deze behandeling uitvoert?

  • Jan

    Ik ben diverse malen bij pieter van vliet geweest. Mijn mening is dat hij op zich wel goed werk verricht, maar dat hij een behoorlijke tunnel visie heeft en zichzelf en zijn werkwijze TE superieur vindt. Je kunt zeker wel bij hem terecht voor diverse huidproblemen, maar je moet wel sterk in je schoenen staan, vanwege zijn autoritaire karakter, en onderga niet zomaar elke behandeling, gebruik je gezonde verstand. Ik heb tevens ook sterk mijn twijfels of hij wel hygienisch te werk gaat, let hier goed bij op, vooral bij bloed !

    De HAYOUN-behandeling heb ik nooit gehad, wel een andere simpelere peeling waarna je huid gaat vervellen, na ongeveer een week a 10 dagen is je huid klaar met vervellen. Ik ben niet echt overtuigd of deze peeling echt helpt, maar deze kan voor mijn gevoel iig eerder goed dan kwaad. Tijdens deze peeling heb je een beetje het gevoel alsof je huid in brand staat, de eerste keer is het wel behoorlijk heftig !! Daarna wen je eraan.

  • jan

    Ik ben diverse malen bij pieter van vliet geweest. Mijn mening is dat hij op zich wel goed werk verricht, maar dat hij een behoorlijke tunnel visie heeft en zichzelf en zijn werkwijze TE superieur vindt. Je kunt zeker wel bij hem terecht voor diverse huidproblemen, maar je moet wel sterk in je schoenen staan, vanwege zijn autoritaire karakter, en onderga niet zomaar elke behandeling, gebruik je gezonde verstand. Ik heb tevens ook sterk mijn twijfels of hij wel hygienisch te werk gaat, let hier goed bij op, vooral bij bloed !

    De HAYOUN-behandeling heb ik nooit gehad, wel een andere simpelere peeling waarna je huid gaat vervellen, na ongeveer een week a 10 dagen is je huid klaar met vervellen. Ik ben niet echt overtuigd of deze peeling echt helpt, maar deze kan voor mijn gevoel iig eerder goed dan kwaad. Tijdens deze peeling heb je een beetje het gevoel alsof je huid in brand staat, de eerste keer is het wel behoorlijk heftig !! Daarna wen je eraan.

  • ilse

    hallo,

    ik ben ilse ben 14 jaar oud en heb kleine acne littekens, ik schaam me er best wel voor ook al zeggen mensen dat het helemaal niet zo erg is.

    Ik heb een afspraak gemaakt bij de schoonheidspecaliste voor Microdermabrasie.

    denk ik eindelijk iets goed, waar mijn huid beter van word.

    Zie ik hier dat mensen hele rare ervaringen met microdermabrasie hebben gehad!

    Het vreemde is dat ik van andere mensen hoor dat microdermabrasie heel erg heeft geholpen bij mensen met acne littekens.

    Ik had dus een vraag, als microdermabrasie ook niet bij mij zou werken wat zou ik dan kunnen doen ?

    Het moet niet TE Duur zijn, ben nog maar 14 jaar oud dus kan niet zoveel betalen!

    Alvast Bedankt!

  • Yash

    Nou

    als je echt acne littekens wilt aanpakken moet je voor iets anders gaan. Ik weet niet hoe diep die littekens zijn, maar microdemabrassie helpt inet echt. Er zal wel wat veranderingen zijn ,maar het is meer voor oneffendheden.

    Je kunt het beste voor Fractional laser kiezer. Niet te verwarren met Fraxel laser!!. Kijk een op Youtube voor resultaten en behandelwijzen van Fractional Laser. Het is best duur, maar ja dan heb je ook echt resultaat.

    Je bent pas 14, dus tja.. ik weet niet hoe je dit gaat oplossen. Een behandeling koste een paar honderd euro, en je heb afhankelijk van de diepte en hoeveelheid 4 behandelingen nodig.

    Aan de andere kant microdermabrassie is ook niet goedkoop.

    Succes

    Bylaser in Hoofddorp schijnt een goed en relatief goedkope te zijn.