hallo,
maandag is het kapje eraf gegaan,ben er suppppper bly mee!
was bly dat het kapje eraf mocht na een week,had soms jeuk wat best wel vervelend was,en ben paar keer naar buiten geweest met kapje,je zag sommige mensen kyken,maar dat deed me niks,ik wilde het wel van de daken afschreeuwen zo bly was ik!myn neusje is heel mooi geworden lykt beetje op die van ashlee simpson!heb nog paar kleine zwellingen,dr.middelweerd van de bergman kliniek zei dat die eind van de maand weg zyn.op myn neus heb ik allemaal velletjes,en krabjes van binnen,daarvoor heb ik een creme,en een neusspray.zie elke dag myn neus mooier worden,geduld is een schone zaak! moet over drie maanden nog een keer terug voor controle.shakira,myn kin lag ook erg terug door myn grote lange neus,maar na de correctie komt myn kin lippen veel beter uit,alles is nu meer in verhouding…denk als je een kin inplantaat hebt,nog niet te tevreden bent met je neus?!denk dat je meer resultaat hebt met een neuscorrectie dan kinimplantaat.
hoe gaat het met jou verder soleil?overweeg je nog een correctie of zie je er van af?
fyn dat je ook tevreden bent noortje,zwellingen kunnen nog 6 weken duren,komt goed!wil iedereen verder succes wensen met zyn/haar beslissingen,iedereen raad ik aan wat ongelukkig is myn zyn/haar neus gewoon doen!!
een neuscorrectie doet helemaal geen pyn,alleen eerste dagen zwakjes van de narcose,eerste week van werk vry vragen voor je werk,erna kun je gewoon weer werken.drie weken voor de operatie beginnen met arnica druppels tegen blauwe plekken zwellingen,na operatie nog doorgaan indien nodig is.by my was alles weg na een week!het is moeilyker een goede neus arts te vinden dan bv borsten,daar heb je ze in overvloed van,hier een lystje wat ik zelf goede artsen vindt!
dr.middelweerd bergmankliniek kno arts
dr.jong velthuiskliniek en werkzaam in medische centrum schevingen kno arts
dr.nolst jan van gooyen kliniek
dr.roddi boerhavenkliniek
veel succes allemaal groetjes aimee!