Hallo Ineke,
Ja, de operatie is doorgegaan! Helaas ben ik niet in de gelegenheid om foto's te plaatsen, momenteel heb ik thuis even geen internet.
Ik ben nu 12 dagen verder en het ziet er nu al keurig uit hoor! Op vrijdag geholpen en een week later op vrijdag 29-12 zijn de hechtingen eruit gehaald. De lidtekens waren toen nog behoorlijk gevoelig, maar dat is nu een stuk beter, ook is het rode nu veel minder.
Ik heb wel mijn bril (met sterkte) opgezet, zodat de aandacht meer uitgaat naar het montuur, dan naar de lidtekens. Ik denk dat het na 2 a 3 weken niemand meer opvalt.
Over de operatie:
Bij aankomst een blauw drankje gekregen en een kalmerend spuitje in mijn bovenbeen. Operatie verder prima verlopen, ontspannende sfeer met de radio aan en dr. Nelissen en zijn (top!)assistente zongen zelfs gezellig mee. Bij het vertrek heeft de assistente me in de taxi geholpen en mijn vriend de laatste instructies gegeven (goed blijven koelen). Dr. Nelissen heeft de volgende ochtend gebeld om te vragen hoe het met me ging. Op vrijdag 26-1 moet ik terugkomen voor controle.
Ik kan je aanraden om er een overnachting bij te boeken in een hotel, want direct in de auto naar huis lijkt mij geen pretje (zeker met het kalmerende roesje zou je wel eens behoorlijk misselijk kunnen worden onderweg). Het is mij in ieder geval erg goed bevallen!
Ik heb overnacht in het 1 jaar oude Radisson SAS in het centrum van Hasselt voor € 89,- incl. ontbijt. Moderne luxe kamer met flatscreen, heerlijke badkamer met vloerverwarming en uitgebreid ontbijt op de kamer! Ik heb geboekt via www. radissonsas.com, maar natuurlijk kun je ook terecht in het Holiday inn, tegenover de kliniek, de prijs was op 22-12 hetzelfde!
Kortom; ik ben erg tevreden over de behandeling en kan iedereen deze kliniek aanraden!
Ik hoor graag van je hoe het is gegaan.
groeten,
Anouk