neuscorrectie dr. Nolst Trenite

  • neusoperatie

    Dag Happynose,

    Ik heb een andere ervaring met Nolst.

    Mijn hele ervaring inclusief voor en na foto's heb ik op een website gezet.

    Zodat iedereen het rustig kan doorlezen en bekijken en zelf zijn oordeel kan vellen

    het staat op www.mijnneusoperatie.nl

    gr

    Neusoperatie

  • Mar

    Neuscorrectie door Prof. Dr. G. J. Nolst Trenité bij Bergman Clinics Den Haag.

    Mijn ervaring is in een woord: Geweldig!

    Na jaren lang ontevreden te zijn geweest met mijn neus heb ik dit jaar besloten om mijn neus te laten corrigeren. Ik heb er lang over getwijfeld omdat ik bang was voor de pijn na de ingreep. Achteraf absoluut onnodig, ik raad het iedereen aan!

    Ik besloot voor mijn operatie te kiezen voor de zeer ervaren en deskundige Prof. Dr. G. J. Nolst Trenité.

    Tijdens de Intake voelde ik me enorm op mijn gemak en de dokter overtuigde mij volledig met zijn deskundigheid, begreep precies wat ik bedoelde en liet meteen zien hoe het ongeveer zou worden na een ingreep. Ik vertrouwde volledig op zijn deskundige blik op mijn neus: de lelijke knobbel eruit en de neuspunt en neusbrug verfijnen.

    3 weken na de Intake vond mijn ingreep plaats. Ik was hiervoor nog nooit geopereerd of had überhaupt nog nooit in het ziekenhuis gelegen. Toch was ik helemaal niet zenuwachtig, ik wist dat het helemaal goed zou komen en wilde het zó graag.

    Ik werd heel goed en duidelijk voorgelicht door de lieve verpleegsters en voor de operatie werd ik ook nog bezocht door de dokter en de anesthesist. En toen.. De operatie..

    Ik werd dolblij en opgelucht wakker uit mijn narcose, werd nogmaals op mijn gemak gesteld door de dokter dat alles heel goed was gegaan en mocht na enkele uurtjes naar huis.

    Ik was zo gelukkig en volledig pijnloos! En ik heb tot nu (inmiddels 6 weken na de operatie) geen moment pijn gehad! Ik heb er ook niet “blauw” uitgezien, alleen wat zwelling! Dat is toch geweldig?

    Ik weet het, als ik dit voor mijn operatie zou hebben lezen zou ik ook denken “nou dat geloof ik niet” maar het is echt zo! Geen pijn!

    Na 10 dagen mocht het kapje van mijn neus, ik wist niet wat is zag toen ik in de spiegel mocht kijken. Ik was zo verbaast en het was (toen al) super mooi. Mijn gezicht was nog wat gezwollen maar ik moest huilen van geluk: Zo mooi, zo anders, zo ik!

    De zwelling werd elke dag wat minder. We zijn inmiddels 6 weken na de ingreep.

    Ik voel me geweldig, ik ben zo gelukkig! Elke keer als ik in de spiegel kijk denk ik: “Dit is de neus die bij mij past en hoort!”. Terwijl mijn gezicht niet dusdanig is veranderd dat ik er echt anders uitzie.

    Ik voel me niet meer ongemakkelijk en hoef me niet te verstoppen als mijn ‘profiel’ zichtbaar is voor anderen want dat profiel ziet er nu mooi uit en ik hoef niet meer na te denken of in paniek te raken als iemand spontaan een foto van me maakt op een feestje. Nooit meer die verschrikkelijke neus die totaal niet bij mij paste!

  • Lynn

    Hoi,

    Ik overweeg een neuscorrectie. Mijn hele leven ben ik al onzeker over mijn neus. Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik de operatie ga doorzetten. De vraag??? Bij wie???

    Nu lees ik bij jou ( Mar ) dat je erg tevreden bent over dr. Nolst. Het gevoel wat jij nu hebt wil ik ook zo ontzettend graag. Ik lees veel verschillende verhalen, wel tevreden, niet tevreden wat me zo ontzettend doet twijfelen. Waar ben jij geholpen door dr. Nolst in het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam?

  • Lynn

    Hoi,

    Ik overweeg een neuscorrectie. Mijn hele leven ben ik al onzeker over mijn neus. Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik de operatie ga doorzetten. De vraag??? Bij wie???

    Ik lees veel verschillende verhalen, wel tevreden, niet tevreden wat me zo ontzettend doet twijfelen. Mijn neus is ongeveer vergelijkbaar met Blake Lively / scarlett Johanson. Zij hebben beide een dikke bolling aan de

    voorkant. Beide hebben nu een erg mooie neus. Wie kan mij adviseren? Ben ook op zoek naar mensen die ervaring hebben met dr. Frechner en dr. Rappard??

  • carlijn

    Hoi Neusje van de zalm

    Ik ben zo benieuwd hoe het resultaat van je operatie is geworden..

  • anoniem

    Wees gewaarschuwd voor Dr Trenite, hij heeft vele mensen verminkt. Zo ook mij. Een andere patient heeft zelfs een website opgericht, www.mijnneusoperatie.nl

  • Maartje

    Beste Mar, (van post 15 januari 2014)

    Kan ik in contact komen met je? Ik wil me namelijk ook laten opereren door Dr. Nolst!

    Groetjes,

    Maartje

  • Mels

    Hoi !

    Ik heb afgelopen woensdag 30 juli een neusoperatie gehad bij Dr, Nolst Trenite. Aanstaande vrijdag mag het kapje eraf, ik ben heel benieuwd! Als iemand vragen heeft hoor ik het graag

    Groetjes Melanie

  • Vicky

    Anonymous

    Hai Daniel,

    heeft de arts, Nolst, bij jou vanaf de buitenkant geopereerd, dus met littekentjes aan de buitenkant,zo ja,is dit mooi genezen.Hij zei tegen mij dat ik zelf die keus kon maken.Ik heb dus een eerdere neusoperatie gehad in een ziekenhuis en die is dus mislukt,dit was met inwendige littekentjes.Nolst zei tegen mij dat hij een neus wilde maken met iets een glooing ,aangezien ik een licht verhoogde neusbrug heb ,met de tip is alles in orde en hij zet de neus opnieuw recht.Maar ik ben zo bang dat hij er een wipneus van maakt,dit heb ik hem gevraagd en hij zei dat hij wel extra glooiing in ging maken en het dus in eerste instantie een wipneus lijkt maar door littekenweefsel weer omhoog komt zodat er een lichte glooiing overblijft,hoe heb jij dat ervaren,met littekenweefsel,heb jij ook een glooing in je neus,is het dan eerder recht dan wip?En hoe weet je nou zeker dat een rechte neus of een neus met glooiing beter bij je past?En hoe heb jij hem kunnen vertrouwen zonder dat je voor en na fotos hebt gezien,ik ben zo bang dat het weer mislukt,aangezien ik zo psychisch in de knel heb gezeten en soms nog zit door die eerdere mislukte operatie,dus ik wil echt de beste neusdokter……ik dacht zelf al aan Amerika………hoe denk jij daarover?Hoe is trouwens jou voor aangezicht kwa neus,heeft hij die ook nog smaller gemaakt of was dat niet nodig,moet je dat soort dingen allemaal zelf zeggen dan of weet hij wel wat hij doet en ziet hij dit zelf zonder dat ik met van alles aankom.Kijkt hij ook naar je kin enzo,dat het allemaal een perfect plaatje wordt.Fijn Daniel dat je gereageerd hebt en dat je Noortje en mij hiermee wilt helpen,wel frappant ik deed zelf ook af en toe modellenwerk,maar heb dit alleen niet meer kunnen doen na die mislukte neusoperatie…symetrie is weg….dus hoop zo dat het allemaal weer goed komt met mij en mijn neus!

    Alvast super bedankt voor je tijd en informatie.

    Groetjes Soleil.

  • Vicky

    Anonymous

    Daniel,

    Bedankt voor al je reacties! Ik stel het echt zeer op prijs… Ik ga nu met een goed gevoel de operatie in.. Tenslotte hoor je van elke arts wel eens iets over dat iemand niet helemaal tevreden is, maar dit zal dan wel niet door NT komen maar door het genezingsproces, wat natuurlijk ook nog van invloed is…

    Heel fijn dat ik jou nog hier heb gesproken!

    groetjes

    Noortje