Lipolyse - grote prijsverschillen

  • Susan

    Beste mensen,

    Wie kent instituut de salon in a'dam. Zij doen lipolyse injecties voor 50 euro. Dat is n stuk goedkoper dan bij andere klinieken. En hoe komt het dat de ene kliniek 350 vraagt en andere weer andere prijzen.

    alvast bedankt

  • phet

    Ze kunnen vragen wat ze willen. Kijk maar eens naar de verschillende prijzen van botox. De werking is gewoon hetzelfde, alleen de prijs niet. Gewoon die dure klinieken boycotten.

  • inge, beheerder

    Enkele maanden geleden werd er lipolyse aangeboden bij een gewichtskliniek in Rotterdam. Voor ongeveer 80 Euro per zone kon je daar plaatselijk vet kwijtraken.

    Ik vond dit zo goedkoop dat ik het niet geloofwaardig vond.

    Ik heb om er meer over te weten te komen de spullen gekocht bij Karin de Zoete. Er stond geen ingredientendeclaratie op het potje (wat wettelijk verplicht is). Ik heb haar daar meerdere keren over gebeld maar geen antwoord gekregen.

    Vervolgens heb ik een plastisch chirurg gebeld over dit onderwerp. Hij vertelde dat hetgeen zij aanbood haast niet kon werken omdat er te weinig werkzame stoffen in zitten.

    Iedereen mag lipolyse aanbieden, de naam is niet beschermd. Maar zoek wel goed uit wat je voor dat geld krijgt. Ik vind 50 Euro per zone ongeloofwaardig.

  • Susan

    Heel erg bedankt Inge.

    Inderdaad die kliniek in R'dam was ik ook al tegen gekomen en een kliniek in A'dam.

    Gemiddeld kost zo'n lipolyse behandeling bij goede klinieken toch zo'n 195-350 euro per sessie. Bij deze kliniek kost het 50 euro, het klinkt inderdaad te mooi om waar te zijn.

    Ga toch maar iets meer sparen en het bij n erkende arts laten doen anders wordt goedkoop toch duurkoop.

    groeten

  • phet

    Ik heb mijn onderkin laten inspuiten. Het is inderdaad een stuk minder, een echte verbetering.Ik heb nu wel wat huidoverschot.

  • anja

    \Ik ben bij arin de Zote geweest en ben er helemaal niks mee opgeschoten

  • anja

    sorry , heb mijn nagels weer eens gezet en kan nu niet zo makkelijk typen !

    Karin de Zoete moest het natuurlijk zijn….

  • Susan

    Hi Phet,

    waar heb jij het laten doen?

    bedankt alvast

  • Susan

    Hi Anja,

    Karin de zoete en de kliniek waar ik over begon, vragen extreem lage bedragen.

    Waarschijnlijk gebruiken ze niet de echt lipolyse stoffen zoals andere klinieken dat doen, zie ook het bericht van Inge.

    Ik vind het jammer voor je meid, en zo zie je dat je goed moet uitkijken met alles wat je doet.

    veel succes meid en als ik het ga doen dan laat ik jullie wel weten van mijn bevindingen.

    groetjes

    Susan

  • phet

    Ik heb het in Hasselt laten doen bij Nutriest. Ik ben 2 keer geweest.

    AIk geloof dat ik wel heel veel reclame voor dr Wijnen maak, maar ik ben gewoon zeer tevreden over haar. Ze is heel kundig en aardig, tevens heeft ze heel schappelijke prijzen.