Schaamlipcorrectie

• Tuttebel

http://www.rtl.nl(/actueel/editienl/)/components/actueel/editienl/2004/week41/0510048.xml

Oke, nou als het niet lukt, kun je naar http://www.rtl.nl gaan.

Je kunt bovenaan ‘schaamlipcorrectie’ invoeren…

Naast het plaatje kun je het videofragmentje aanklikken…

• TinekeR

Hoi Tuttebel

Ik heb die pagina geopend maar kon dat videootje niet openen ik kreeg een leeg vak.

ik het de verwijsbrief voor de gynocoloog en ik moet er donderdag heen, zal mij benieuwen. Hoe is het nu verder met jou? gaat het al wat beter met zitten en kan je nu al zien of het mooi is geworden. Ik hoor het wel weer van jou.

groetjes TinekeR

• Tuttebel

…Ik zag opeens weer bloed, schrok me rot….was bang dat er iets los geschoten was ofzo….hahahah

Tuttebel ben ik…..Gewoon ongesteld dus….

wel balen… moet dinsdag op controle…

Ik wil ook niet nog een extra week wachten….

Dus denk ik dat ik maar gewoon ga….had ie maar geen gyneacoloog moeten worden….

Wel balen zeg….jakkes…

Maar ik moet wel want ik maak me een beetje zorgen. Had al eerder willen terugkomen, maar dat kon helaas niet.

Ik heb de V- manier gehad, en heb hechtingen tussen de grote en kleine lippen en hechtingen aan de binnenkant van mn kleine schaamlippen, precies richting mn schede zeg maar..

Nu het niet zo'n pijn meer doet, kon ik mn lippen een beetje uiteen spreiden…

Er is aan de binnenkant een hechting los gegaan en die is inmiddels al geheeld, maar daardoor lijkt er een soort gaatje te zitten nu waar ik echt niet blij mee ben. Ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden.

Ook lijkt mijn ene lip nog wat gedraaid te zitten, het is al minder geworden, maar toch…hoop dat het helemaal goed komt.

(heb ff geplakt en geknipt hoor van een ander forum waar ik kom, daar schreef ik hetzelfde)

http://www.medischforum.nl Ben je daar al eens geweest?

• Tuttebel

't gaat heel goed met mij en t wordt met de dag mooier…

Ben heel erg blij dat ik het gedaan heb…had 't veeel eerder moeten doen!

groetjes!

• TinekeR

Hallo Tuttebel,

Wat fijn voor jou dat het nu allemaal goed gaat en dat je er blij mee bent.

Ik ben inmiddels bij de gynocoloog geweest en ook deze vond het wel nodig

maar weer moet het eerst aangevraagd worden bij de verzekering, dus heb ik er een hard hoofd in dat het vergoed wordt, het blijft dus nu nog steeds afwachten..

groetjes TinekeR

• Tuttebel

Nou dat is ook raar dan…

Mijn arts zei dat als hij het medisch noodzakelijk vond het gewoon vergoed zou worden…

Idioot zeg dat dat zo verschillend is…

Ik hoop voor je dat je positief bericht krijgt hierover..

xxx Tuttebel

• Bloem79

Hoi allemaal,

Bij mij is afgelopen dinsdag een schaamlipcorrectie uitgevoerd (aan 1 kant maar) en het is allemaal heel erg goed gegaan. Heb he-le-maal geen pijn gehad.

Alleen nu is het sinds gister een heeeel klein beetje gaan bloeden, en het stinkt echt heel erg daar? Heeft iemand (die ook deze operatie heeft ondergaan) een tip?? Wat kan ik daar aan doen??

Verder is t allemaal nog een beetje gezwollen en wit uitgeslagen, maar dat is normaal heb ik begrepen.

Ik heb verder geen last met zitten of iets..

Thnks alvast!

• Moontje

Hallo!!

Ik wil er eentje ondergaan, maar moet eerst de stap nog zetten om naar de huisarts te stappen. Ben nog aardig jong en zit er tegen op al die artsen langs te gaan vertellen over mijn probleempje. Ik wil het wel heel graag want heb er verdomde last van en vind het echt lelijk. Als het niet vergoed wordt kan ik het niet laten doen. Hebben jullie nog tips?

Groetjes! en succes met herstellen!

• Moontje

Hallo!!

Ik wil er eentje ondergaan, maar moet eerst de stap nog zetten om naar de huisarts te stappen. Ben nog aardig jong en zit er tegen op al die artsen langs te gaan vertellen over mijn probleempje. Ik wil het wel heel graag want heb er verdomde last van en vind het echt lelijk. Als het niet vergoed wordt kan ik het niet laten doen. Hebben jullie nog tips?

Groetjes! en succes met herstellen!

• wil

Hallo tuttebel,

ik wil je graag een privévraag stellen (een nette hoor!). Ik weet niet hoe we dat kunnen regelen zonder hier en plein public maiadressen uit te wisselen. Via de webmaster misschien?

Tuttebel schreef:

>

> 't gaat heel goed met mij en t wordt met de dag mooier…

> Ben heel erg blij dat ik het gedaan heb…had 't veeel eerder

> moeten doen!

>

>

> groetjes!