maastricht

  • marianne

    Voor ongeveer 2 jaar terug ben ik verschillende keren in maastricht op het spreekuur geweest van een arts in hotel de le empereur te maastricht.

    Weet iemand de naam van die chirurg die daar toendertijd spreekuur hield.

    Het was een belgische arts, dat weet ik nog wel.

  • meta

    Probeer de L' Emperuur om info te krijgen, die kunnen nagaan welke organisatie bij hun geboekt heeft.

    Vervolgens via deze organisatie vraag je naar de naam van de arts, wist je overigens dat het nog vaak in de krant staat?

    Er komen nog steeds sessies van een Plast.Chur., ik weet niet of het deze arts is.

    Succes Meta

  • Ilona

    Was het niet bij Hans de Ceuster van Lipocentrum? Op www.lipocentrum.nl staat wel een foto van deze arts.

  • marianne

    Meta en Ilona bedankt voor reageren, arts uit belgie is gevonden.

  • Kim

    Hallo marianne!

    Zelf heb ik in oktober een liposuctie laten doen bij het lipocentrum in Maastricht. Ik wil je best wat info geven als je geinteresseerd bent!

    groetjes Kim

  • anoniem

    Als je voor inspuitingen (botox) gaat kun je beter naar dr Carine Wijnen in Hasselt gaan (www.nutriest.be) Beduidend goedkoper en veel kundiger! Een zeer goede arts die meer aandacht verdient.

  • Anne-Marie

    Hallo Kim,

    ik ben wel heel erg geinteresseerd in je ervaringen met Lipocentrum Maastricht. Ik ben onlangs bij dr de Ceuster geweest en kreeg een goed gevoel, maar door mijn huisarts ben ik weer onzeker gemaakt. Het is geen plastisch chirurg maar esthetisch chirurg. Moest jij ook eerst antibiotica slikken voor de ingreep? Zo ja welke?

    Ik wacht met spanning je verhaal af.

    Groetjes,

  • marianne

    anne-marie je hebt de verkeerde gemaild, mijn naam is marianne

    groetjesAnne-Marie schreef:

    >

    > Hallo Kim,

    >

    > ik ben wel heel erg geinteresseerd in je ervaringen met

    > Lipocentrum Maastricht. Ik ben onlangs bij dr de Ceuster

    > geweest en kreeg een goed gevoel, maar door mijn huisarts ben

    > ik weer onzeker gemaakt. Het is geen plastisch chirurg maar

    > esthetisch chirurg. Moest jij ook eerst antibiotica slikken

    > voor de ingreep? Zo ja welke?

    >

    > Ik wacht met spanning je verhaal af.

    >

    > Groetjes,

  • Nicolle

    Hoi,

    Wat is jouw ervaring in het lipocentrum Maastricht?

    Ik hoor het heel graag.

    Mvg Nicolle

  • agnes

    ik wil liposuctie in het lipocentrum laten doen. is dit een betrouwbaar adres?

    agnes