hallo allemaal,​ik heb maandag 05-10-2015 een totale neuscorrectie gehad in leuven..(hump weg gehaald, neus versmald en neustip verfijnd, ronder gemaakt)  Geen pijn gehad of na bloedingen. Ik heb met 7 dagen het kapje er zelf af gehaald, en dat was even schrikken.. Maar vond het gelijk erg mooi.. Wel een heel ander gezicht, herkende mezelf even niet meer.

 Nu 10 dagen later, dus 3 dagen na het kapje verwijderen.. Ben ik er toch niet zo blij mee.. Ik kijk continu in de spiegel, en voel er elke keer aan en de hump is weg en heb nu echt een glade rechte neus, voelt een beetje als een glijbaan:p Maar van mij hadden ze nog wel meer mogen wel halen, zo dat de neusrug stuk lager kwam te staan..en mijn Neus tip is ook best puntig.. En heb het idee dat deze groter is dan voorheen, steekt wat meer uit.. Hoop dat dit zwelling is! Ook zit er een klein knobbetje in mijn neuspunt en dit gaat maar niet weg..Kan het zo zijn dat mijn neusbrug nog lager komt te staan, en dit gewoon harde zwelling is ofzo? Als ik er over heen ga voel ik hard bot dus het lijkt mij eigenlijk niet… Als ik de zijkanten bekijk, lijkt mijn neus nog erg het zelfde, alleen de Hump (bobbel) is weg.Ik snap het niet, toen ik het kapje er af haalde was ik nog zo blij.. En de dagen er na zit ik continu in de spiegel te kijken en zie ik alleen maar min punten, en vind ik mijn neus er maar raar uit zien. Wat mij ook op valt is dat de linker kant van de neus lager ligt dan de rechter kant, zal dit ook zwelling kunnen zijn?? Want er is kraakbeen weg gehaald langs de zijkanten van mijn neus, dus smaller gemaakt.Ik hoop op antwoord want ik voel mezelf best down, ik had een heel ander beeld in mijn hoofd , een veel kleiner neusje