Pas op met bilvergroting via Sheilala

  • yjen

    Beste Dames,

    Ik wil graag mijn bil laten vergroten en heb contact gezocht met Sheilala.

    Zij is erg actief op het forum en zij vraagt men om haar priveberichten te sturen als je meer info wilt over pmma/inspuiten van de billen.

    Dit heb ik gedaan, ik stelde haar een aantal vragen zoals wie spuit het in wat wordt er ingespoten etc.

    Ze had geen tijd om “al mijn vragen” te beantwoorden maar vervolgens had ze wel tijd om allerlei andere dingen te mailen. ze mailde dat het door een colombiaanse vrouw werd gedaan en dat zij net zo goed is als een geregistreerde arts en dat het in zuid Amerikaanse landen de normaalste zaak van de wereld is, om het op deze manier te doen.

    Ook vertelde zij dat er geen een slecht bericht op het internet over deze vrouw te vinden is dus zit het wel goed.

    We hadden een paar keer mail contact en ze liet mij weten dat mijn vragen wantrouwig en als een kruisverhoor over kwamen en dat zij mij niets verschudigd was, ze wilde alleen maar serieuse meiden helpen.

    Zij heeft nooit verteld wat er werd ingespoten, ik moest dat maar zelf aan deze mevrouw vragen.Zij wilde mij pas voorstellen als ik het zeker wist dat ik dit wilde.

    Ook liet zij mij weten dat ik niet genoeg research had gedaan hierover en dat ik niet enthousiast genoeg over kwam.

    Zij was erg vijandig in haar mail en voor degene ons mail contact wil lezen,stuur mij een privebericht dan stuur ik de berichten door.

    Sheilala is erg sterk in haar manier van schrijven erg agressief en overtuigend.

    ik was wel erg geschrokken van haar mail.

    Zij berichtte op dit forum dat ze na 5 jaar research definitief besloten had om pmma in mexico te laten inspuiten,dit was op 13 april 2012.

    Op 8 mei 2012 had ze het eindelijk gedaan maar dan illigaal in Nederland bij het colombiaanse vrouwtje. Beetje vreemd maar goed.Zo kloppen er nog een paar dingen niet

    Ook al kan ik heel wat beledigende reacties van haar en anderen krijgen, ik wil toch wat kwijt.

    -Goedgekeurde pmma wordt alleen aan artsen en medische instellingen verkocht.

    -Berichten over complicaties lees je niet vaak op het internet omdat mensen zich schamen dat ze illigaal iets hebben laten inspuiten.(eigen schuld dikke bult?)

    -Iemand die zo graag “meiden wil helpen” op deze manier doet dat alleen als ze er iets aan verdiend.

    -Het ingespoten goedje hoeft ook niet meteen complicaties te geven..het kan ook na een jaar of langer.

    -Als het complicaties geeft bij wie kan je dan terecht?welke garanties heb je?

    -Voor de meiden die het al hebben laten doen via Sheilala, ik hoop dat jullie hier geen problemen van krijgen maar mocht dat wel zo zijn wees niet bang en schaam je niet om hulp te zoeken.

    -Het is erg duur om je billen te laten inspuiten met pmma(i know) daarom is het erg aantrekkelijk om dit goedkoop en illegaal te laten doen, maar weet dat je je leven op het spel zet op deze manier.

    - Pmma wordt in Europa en USA niet door artsen gebuikt voor een bilvergroting maar in Zuid Amerikaanse landen wel, dat betekent niet dat alle zuid amerikanen het illegaal laten doen, nee zij gaan ook naar een arts om dit te laten inspuiten.

    -Oplichters/zwendelaars maken misbruik van mensen die iets heel graag willen maar de mogelijkheden(vaak geld) niet hebben om het gene te doen wat ze willen.

    Deze mensen zijn keihard en deinzen niet snel terug van een beetje slechte publiciteit.

    Gebruik aub je verstand goed ..als je geld genoeg had,zou je er niet 2 x over nadenken om je billen illigaal door een vrouwtje op te laten spuiten.(je weet immers niet wat ze inspuit)

    Be smart be save

    gr.Jennifer

  • Sheilala

    Meiden, jullie weten dat ik gewoon vragen beantwoord en dat ik graag wil dat jullie òòk jullie droom-kont kunnen hebben, zoals al velen via mij die eindelijk hebben!!

    Dit figuur vind dat ik mezelf moet verantwoorden, en moet laten weten waarom ik dit heb gedaan en andere RARE vragen, ik heb daar inderdaad geen rijd voor en heb gezegd dat ze zelf research moet doen.

    Daarbij contacteert dit figuur MIJ, en doet vervolgens net alsof ze van mij dit moet doen haha

    Ik zeg juist het omgekeerde, ik heb helemaal geen zin noch tijd om mezelf te verantwoorden en ben dit achterdochtige gedoe ook niet gewend.

    Als dat als vijandig wordt gezien dat is niet mijn probleem, ik ben inderdaad alleen enthousiaste mensen gewend en niet sit soort bull, ik heb wel gehoord van mensen die zixh overal in willen mengen, eb dit is er 1 van.

    Alles klopt aan mijn verhaal, ik zit JAREN op dit forum om te kijken of ik mensen kon vinden om samen mee te gaan, en dat hebben veel meer mensen gedaan.

    Ik stond ook op het punt te boeken voor Mexico!! Weer zoiets!! 100% zoalshet is gegaan en dit mens zegt dat het niet klopt….wat wil je nou eigenlijk?!!

    En inderdaad, een paar dagen later kwamen ik en een vriendin eindelijk bij onze droom-kont!

    Je contacteert me en zegt dat je dit ook wilt laten doen, vervolgens ga je me een kruisverhoor afnemen, geen gewone vragen die iedereen heeft en stelt, maar op een heel rare achterdochtige manier, alsok ik iets doe wat van jou niet mag, je loopt behoorlijk naast je schoenen!

    Dat je dit schrijft hier geeft al aan hoe zielig je bent, je bent een van die gasten die het een ander gewoon niet gunt en denkt dat je overal je neus in kan steken,

    We zijn van figuren als jij op de hoogte hoor, en als jij het laat doen zal je het ook niet delen, want stel je voor dat anderen ook een mooie kont hebben.

    Get a life ok. Je weet niks, en hebt totaal niet gekeken wat het is, wilt 5 jaar research van mij weten, en ik heb gezegd dat je je EIGEN research moet doen en weten wat je wilt voordat je mij contacteert ja, want ik ben er net om mensen over te halen of iets te laten doen of aan te praten!!

    Precies datgene waarvan jij zegt dat ik dat wel doe.

    Wat jij doet is mij zwart maken, en de woorden die je gebruikt zeggen meer over jezelf dan over mij.

    Illigaal?? Er zijn pagina`s vol hier op het forum over dit onderwerp mens!! Dit is iets waar mensen onder gebukt gaan, flikker op met je vooringenomen menig over iets waar je niks over weet!!!

    Ik laat inderdaad niet van MIJ afhangen dat iemand z`n billen laat doen, dat is iets wat je van te voren al voor JEZELF 100% zeker weet, voordat je dit laat doen.

    En ook zeg ik altijd dat het tijdverspilling is als je nog niet zelf genoeg weet erover, en dat je me maar es moet contacteren als je er meer over weet.

    Dat is alles wat ik wil van de mensen die via mij geholpen willen worden, en niet dat IK hun moet overhalen want dan ben ik snel uitgepraat.

    Ik schrijf ook ALTIJD:

    Mijn intentie is niet om mensen over te halen, sterker nog, daar heb ik helemaal geen zin in, mijn intentie is om mensen te helpen, daar waar ik had gewild dat iemand mij 5 jaar geleden had geholpen.

    Dat zegt genoeg, en iedereen met wie ik contact hebt weet dat ook.

    Daarbij, ik ben mijn beste voorbeeld, ik heb het zelf ook laten doen, en die dingen die jij schrijft hebben niks met mij te maken.

    Hier zijn genoeg meiden (geweest) die het hebben laten doen, en daar hoor je daarna NIKS meer van, het verschil is, en ook meteen mijn crime is, volgens dit onzin-verhaal, dat ik het wel deel met anderen, en wel mijn ervaring deel, foto`s etc

    En nogmaal, wou dat er iemand was die mij 5 jaar geleden geholpen had!~!

    Laster is verboden, en jij maakt mij uit voor ….ja voor wat eigenlijk…. Nogmaals, get al life.

  • Sheilala

    Oh ja, en ik was inderdaad erg actief!!

    Heel lang gezocht :) Net als velen met mij. Iedereen weet dat je alleen via-via bij je droom-billen komt, iedereen weet ook dat als je er verder niks over kan vinden (op internet) dat het dan goed zit, als het fout gaat of gekke dingen gebeuren dan zoeken mensen elkaar op, als het goed gasst hoor je verder niks meer van ze.

    Gek ja, maar zo gaat het wel.

    Nu reageer ik alleen nog op berichten aan mij, niet meer echt actief op het forum dus, ik heb als gevonden wat ik zocht namelijk (:P)

    Maar ook hier voel ik weer dat ik mezelf moet verantwoorden, want er wordt geschreven dat ik erg-actief ben op het forum.

    Ja tuttebol!! Ik ben jaren opzoek geweest!!! Jèèèèzzzz…. Mag je ook al niet van jou op een forum actief zijn? Is dat ook verdacht? Flikker toch op!

    Eind april eerste “ronde” gehad inderdaad, eind September 2e. Tickets waren bijna geboekt . Klopt als een bus. Niks vreemds aan, gewoon hoe het is, klaar.

    Er is in al minn berichten, prive of op het forum geen woord niet waar, als je mensen voor leugenaar uitmaakt kan je wat vijandigheid verwachten.

    Ook al je zelf beledigend bent kun je dat terug verwachten, zelfde geld voor achterdochtig zijn, daar wordt ik dat inderdaad ook van, en terecht blijkt nu >:D<

    Nou, ga lekker zo door, en blijf lekker met je platte billen rondlopen, want laten we nou gewoon eerlijk zijn, dat is de reden dat JIJ MIJ contacteerde. het is de manier waarop die mij inderdaad niet aanstond, en dat ik mijn goed recht, net als wat IK doe met MIJN EIGEN LICHAAM.

  • yjen

    Whahahaaha…wauw….met je platte billen blijven lopen…hahahaha..recht uit het hart…you go girl:D

  • os65@hotmail.com

    Hoi Sheila,

    Trek je er niets van aan. Je probeert mensen alleen te helpen. Nogmaals bedankt ;)

    gr

  • Sheilala

    Bedankt schat!

    Ik erger me wel aan dit figuur, eerst steeds mailen en rare vragen stellen waarin ik mezelf moet verantwoorden, en mijn advies om zelf research te doen voordat ze mij contacteert opvatten alsof ik iets doe wat niet in de haak is, onbegrijpelijk.

    En als ik dan klaar ben met dit figuur, gaat het mij vervolgens aanvallen hier op het forum.

    Terwijl “het” helemaal niks heeft om te onderbouwen, alleen maar dat ik persoonlijk niet gediend ben van dit soort achterdochtige figuren. Ben het ook totaal niet gewend, het zijn altijd super enthousiaste meiden die me contacteren, blij dat ze eindelijk iemand gevonden hebben die ze verder kan helpen.

    Dit figuur doet net of ik haar heb gemaild met de mededeling dat ze dit via mij MOET doen, hoe debiel kan iemand zijn hè haha. Ik heb juist laten weten dat ik haar NIET ga helpen en verder niet meer op mails ga reageren omdat ik niet voel dat ik mij hoef te verantwoorden voor wat ik doe met mijn lijf.

    En dit figuur contacteert MIJ. Maar ik ben niet verplicht mensen te helpen wiens toon mij niet aanstaat en dan krijg ik dit op het forum :(

    Mijn soul-sisters en ik weten gelukkig hoe mooi het leven is al je eindelijk lekker in je vel zit :)

  • rens

    Hallo sheila ik heb wel serieuze interesse zou u mij willen mailen dank u Serenasusan@hotmail.com

  • N

    Hey ik wil ook graag een bilvergroting kan iemand mij helpen?? 

    Hoor graag van iullie

    nelmhassani@hotmail.com

  • Philicia

    Kan iemand mijn ook emailen voor bil injecties natriumhydroxide@hotmail.com

  • Aisha

    Ola iedereen

    Ik zou heel graag mijn billen willen doen en ik heb het al eerder laten doen maar het is nog niet zoals ik het graag zou willen hebben weten jullie misschien iemand

    Mail mij dan op a.lima66@outlook.com

    Erg bedankt alvast xxxx

    Aisha

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.