pmma injecties

  • ivoriaanse botcho bil/heup vergroting

    Beste mensen ik wilde ook vollere BILLEN en HEUPEN. Gelukt van 100CM naar 106CM

    Een ivoriaanse vriendin van mij vertelde dat de vrouwen in haar land een creme gebruiken waardoor de billen, heupen in volume toename.

    Ze vertelde me dat je 3 maal per dag 5 minuten deze creme, ivoriaanse botcho moest in masseren op je billen en heupen en dat dan beetje bij beetje de volume toeneemt.

    We namen contact op met haar tante en die stuurde me 3 potjes ivoriaanse botcho (3 potjes is een kuur).

    Ik ben nu 3 maanden en 2 weken verder en ben bijna klaar met mijn laatse potje.. (Gemiddelt 5 weken per potje

    100CM omvang naar 106CM.

    Ik heb foto,s gemaakt van waneer ik begon en ga nu foto,s maken volgende week als mijn potje op is voor het eind resultaat van 3 potjes een kuur.

    Ik ben van plan om nog potjes te laten sturen want ik wil nog wat vollere billen en heupen.

    vragen stuur gerust een bericht

  • kardashian

    waw helpt dit echt?? ik wil ook vollere billen!!

    Kun je mij daarbij helpen aub? hoe werkt dat dan? en is dat permenant? stuur me aub fotos van voor en na.

  • Sheilala

    Kardashian, je had mij een berichtje gestuurd, ik heb je een prive-berichtje terug gestuurd, hier op het forum.

  • romym

    dag meid.

    ik wil ook die ivoriaanse botcho creme hoeveel kost het ? en zie je echt het verschil. kan je mij een foto sturen.

    gr romy

  • romym

    was vergeten om mij email adres te sturen

    mooieantimeid@hotmail.com

    gr, Romy

  • Assfreak

    shopping.stylist@hotmail.nl mail me

  • San

    Hallo,

    Ik wil vollere billen. jlo billen, wie kan mij hiermee helpen. Had gehoord van pmma injecties.

    is dat permanent en wat zijn de kosten daarvoor.

    Groetes San.

  • Safina

    Heyy geen idee of de gebruiker nog actied is maar zou willen weten of het werkt en waar je het kan kopen xx