ivoriaanse botcho bil/heup vergroting

  • ivoriaanse botcho bil/heup vergroting

    Beste mensen ik wilde ook vollere BILLEN en HEUPEN. Gelukt van 100CM naar 106CM

    Een ivoriaanse vriendin van mij vertelde dat de vrouwen in haar land een creme gebruiken waardoor de billen, heupen in volume toename.

    Ze vertelde me dat je 3 maal per dag 5 minuten deze creme, ivoriaanse botcho moest in masseren op je billen en heupen en dat dan beetje bij beetje de volume toeneemt.

    We namen contact op met haar tante en die stuurde me 3 potjes ivoriaanse botcho (3 potjes is een kuur).

    Ik ben nu 3 maanden en 2 weken verder en ben bijna klaar met mijn laatse potje.. (Gemiddelt 5 weken per potje

    100CM omvang naar 106CM.

    Ik heb foto,s gemaakt van waneer ik begon en ga nu foto,s maken volgende week als mijn potje op is voor het eind resultaat van 3 potjes een kuur.

    Ik ben van plan om nog potjes te laten sturen want ik wil nog wat vollere billen en heupen.

    Vragen stuur gerust een berichtje

  • Assfreak

    shopping.stylist@hotmail.nl mail me

  • alisa

    Hallo ik heb gelezen u komentaar hier ik zou graag willen die Botcho bestellen voor mij maar waar en hoe kan ik dat doen weet ik niet en heb geen vertrouw daar in zou u mij kunen gelpen aub dank u