Filler bovenoogleden?

  • Lisette

    Na een ooglidcorrectie zijn mijn bovenoogleden holler geworden, vooral in de binnenooghoeken. Graag wil ik hiervoor een oplossing, want ik voel me er erg ongelukkig onder en herken mijn ogen niet meer. Op Amerikaanse websites lees ik goede reviews van artsen die bedreven zijn in het opvullen van dit gebied, zoals bijv. dr. Gal Aharonov. Op Nederlandse websites lees ik er weinig over, alleen op die van de Elzenkliniek staat iets over fillers onder de wenkbrauw met mooie resultaten, maar over deze kliniek kan ik weinig reviews vinden (en al helemaal niet over deze behandeling). Op deze website las ik iets over een arts uit Londen, maar er stond geen naam bij helaas.

    Wie heeft er ervaring met een Nederlandse arts of kliniek of weet de naam van de Londense arts?

  • natascha68

    van de Elzenkliniek is een zeer goed kliniek daar ben je in goede handen Helga van den elen heeft heel veel ervaring.Ik ben al vaker door haar behandeld met grote tevredenheid. zij is super en kan je zeker helpen. Er is altijd een oplossing te vinden

    succes laat nog eens van je horen

    groetjes Nastascha

  • Lisette

    Bedankt Natascha! Heeft zij bij jou ook het gebied onder de wenkbrauw behandeld? Vind het best eng om hier een filler te laten plaatsen, maar ik vrees dat het voor mij de enige oplossing is en fillers schijnen hier lang te blijven zitten. Over lipofilling heb ik ook gelezen, maar daar durf ik na alle enge verhalen niet aan te beginnen.

    Groetjes,

    Lisette

  • dcbraaksma@tele2.nl

    Als ik alles zo lees dan durf ik geen bovenlid correctie meer laten uitvoeren terwijl het echt nodig is

  • mir

    Hier ook precies hetzelfde probleem na een boven ooglidcorectie :(  Zijn jullie uiteindelijk tot een oplossing gekomen?