Wie heeft ervaring met prp-plasma injecties?

  • Tania

    lisalee Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb bij Avichi kliniek in Amsterdam de Vampire

    > treatment gekocht via Groupon, uitgevoerd door

    > dokter

    > Er was een kort voorgesprek waarbij de arts

    > vertelde dat er zelden tot nooit kleine blauwe

    > puntjes mogelijk waren bij de behandeling(waar de

    > naald de huid raakte). Verder zou het weinig tot

    > geen pijn doen want ik kreeg immers pijnstillende

    > zalf op.

    > Toen begon de horror. De behandeling deed

    > vreselijk veel pijn. EN dan bedoel ik echt heeeel

    > veel pijn. Ik ben er s avonds nog angstig door

    > geweest. De arts moest steeds even stoppen omdat

    > ik er dan niet meer tegen kon. Ondertussen kwamen

    > er een andere klant of was er iets op wat hij

    > nodig had. Het viel me op dat hij zonder

    > handschoenen werkte en dan naar buiten liep (deur

    > e.d. aanraakte) en dan weer door ging met de

    > behandeling. Een behandeling waar je toch met

    > bloed en ontstekingsgevaar werkt. Na ongeveer een

    > klein uur was ik klaar. Ik bleef nog even liggen

    > met coldpacks op mijn gezicht en kreeg een glaasje

    > water omdat ik nogal ontdaan was door de pijn.

    > Daarna ging ik naar huis. Mijn gezicht zwol steeds

    > meer op en werd blauwer met de minuut. Thuis veel

    > paracetamol genoment . De dag erna leek ik wel het

    > monster van frankenstein en dat werd steeds maar

    > erger. Ik was extreem gezwollen en heel blauw . Ik

    > durfde de deur niet uiten mijn gezicht voelde heel

    > stijf. Het leek alsof ik in elkaar was geslagen.

    > Ik belde maar kreeg geen reactie van de kliniek.

    > Uiteindelijk mailde de arts mre een keer terug

    > waarin hij zei dat het onzin was en dat hij niks

    > had gezien toen ik de kliniek verliet dus dat het

    > niet kon wat ik zei. Uiteindelijk na tien dagen

    > durfde ik weer (met veel make up op) naar buiten.

    > De eerste vriend die ik sprak schrok enorm. Hij

    > dacht dat ik een of ander ernstig ongeluk had

    > gehad. Na deze reactie opnieuw contact gezocht

    > omdat ik toch wilde dat hij zag hoe ik er uit zag.

    > Omdat ik de arts van deze kliniek niet kon

    > bereiken heb ik contact gelegd met andere artsen.

    > Die vertelden mij dat dit echt geen normale

    > reactie is maar dat het gewoon slecht is

    > uitgevoerd. Uiteindelijk doet Groupon niks voor

    > me. Ik mag fillers of botox nemen ipv van de

    > vervolgbehandelingen die ik nog tegoed heb. Maar

    > ik wil dit natuurlijk niet want ik durf deze arts

    > niet meer aan mijn gezicht te laten komen. Dus al

    > mijn geld kwijt waar ik zolang voor had gespaard.

    > En mijn vertrouwen in Groupon is helemaal weg. IK

    > zal er in ieder geval nooit meer iets kopen bij

    > Groupon. Ik dacht dat ze garant stonden voor

    > kwaliteit. Maar zoals een arts die ik hierover

    > sprak vertelde, 'als een kliniek op deze manier

    > aan klanten moet komen, moet je je sowieso

    > afvragen of het wel een goede kliniek is'.

    > Hopelijk help ik mensen hier mee. Zo overkomt een

    > ander dit hopelijk niet.

    Hi lisalee,

    Ik ook heb via groupon een behandeling gekocht voor behandeling tegen donkere kringen onder de ogen.

    En ook ik ben niet tevreden. Mijn gesprek met de heer Arwind Chigharoe ging goed hij legde uit wat mij te wachten stond (minimale zwelling etc). Hij rade mij ook aan om perlane te nemen ipv restylane omdat de perlane dikker was en mooier resultaat zou geven. Ik zou dan wel iets meer moeten betalen maar daardat ik zei dat ik opdat moment het geld niet bij me had was hij zo vriendelijk om het voor de prijs te doen van aankoopbedrag groupon. Hij zei ook dat hij dacht dat ik 2ml nodig had ipv 1 ml dus na een week zou ik weer op consult komen en dan eventueel nog 1ml laten inspuiten.De behandeling op zich voormij was wel te doen pijn viel wel mee.Vlak na de behandeling zag ik wel dat ik rood en gezwollen was maar ik dacht ja iedere huidtype is anders misschien heb ik gewoon pech. Dag na de behandeling waren mijn ogen dusdanig opgezwollen dat ik niet meer kon zien. Ze zaten helemaal dicht en nog dacht ik hoort erbij ff doorbijten. Na een week nog steed zwelling weliswaar iets minder maar begon me toch ongerust te maken. Heb hem gebeld en ben langs geweest. Hij stelde me gerust van ja het hoort erbij en het is best goed gegaan. Het heeft 2 weken geduurd eer ik van de zwelling af was. Het resultaat was voormij teleurstellend de plekken waar hij had ingespoten leek wel mollen gangen. Helemaaal niet gelijkmatig en ik had bij mijn traangoten nu wallen iets wat ik voor de behandeling niet had.Je begrijpt dat op dat moment mijn vertrouwen in Arwind Chigharoe zero was en ben dus niet meer terug gegaan voor nog 1 ml.Ik was zo verdrietig ik wou zo graag van mijn donkere kringen af ging van 10 jonger naar 10 jaar ouder. Je begrijpt Ik wist me geen raad en dacht ja wat nu ben op internet gaan zoeken en vond een kliniek die een tegenmiddel had om de filler op te lossen de naam is Kliniek voor Esthetische Geneeskunde in amsterdam.Voor 100 eur kon je het laten doen, Ik heb de behandeling ondergaan en ben blij dat de mollen gangtjes weg zijn maar de wallen (traangoot) heb ik nog. Dit omdat de andere arts niet goed kon inschatten hoe diep dhr Arwind Chigharoe had geprik. Ik moet nu gewoon afwachten tot mijn lichaam het zelf helemaal opruimt. Ben niet tevreden met hoe het bij mij is afgelopen. Ben blij voor de gene die bij dhr Arwind Chigharoe zijn geweest en tevreden zijn. Bij mij helaas geen succes verhaal heb er wallen aan over gehouden.

  • Karin

    Ohje eklinkt niet goed en balen dat je zo behandeld bent. Hopelijk gaat het nu beter?

    Hij is nu weer in de aanbieding bij groupon en dacht ik kijk eerst even recenties voordat ik koop.

    Blij da ik dit op tijd lees en gan het ook niet doen.

  • Marcella

    Hallo, ik heb juist heel goede ervaringen met PRP behandelingen. Ik versta ook niet dat er fillers bij te pas komen. Bij een PRP behandeling wordt er eerst een buisje van je eigen bloed genomen. Daarvan wordt het plasma gescheiden en dit plasma wordt onder de huid ingespoten. Ik heb een behandeling laten doen bij DermaClinic en was heel tevreden, niet de minste complicaties. De laatste twee behandelingen heb ik in Hasselt België bij Clinic3d laten doen. Ook hier heel tevreden van het resultaat. Voor donkere kringen heeft de arts hier een aparte behandeling combinatie van meso en radio frequentie. Die heb ik nu twee keer ondergaan met heel mooi resultaat, de kringen zijn merkelijk lichter en de huid is er nu veel steviger.Ik moet nog één behandeling krijgen. Ik werd ook heel duidelijk geïnformeerd over de behandeling, eventuele complicaties en de te volgen nabehandeling. Men man gaat ook voor botox naar Clinic3d en vindt ook dat er hier veel aandacht wordt geschonken aan veiligheid, informatie en nazorg….. het blijven uiteindelijke toch altijd invasieve ingrepen. Nederlandse klinieken zijn toch vaker uit op het commerciële ik stel me vragen bij cosmetische behandelingen die verkocht worden via aktiewebsites als Groupon.

  • Robin

    Ook ik ben naar Avichi kliniek geweest…voor Botox..

    Alhoewel..kliniek is een duur woord voor twee stoffige kantoorruimtes..

    Het zit op de Herengracht..in een kantoorpand..waar allerlei bedrijven zitten..

    Je gaat naar binnen via de ‘kelder’, en daarna naar 3? Hoog..

    Toen ik er was,was de bel stuk..dus je stond gewoon doodleuk buiten tot er iemand kwam van een ander bedrijf die mij binnen kon laten…dokter nam nl. Telefoon niet op…

    Eenmaal boven word je neergezet in een kamer..daar staat een bank en een behandeltafel/ bank..

    Andere patiënten waren met dr? Chirahoe in zijn spreekkamer..

    Toen deze behandeld moesten worden moest ik uit de wachtkamer/ behandelkamer en de spreekkamer in..

    Het is een jonge dokter die gewoon twee kamers heeft gehuurd….het is geen kliniek…geen receptioniste niks!

    Hij doet gewoon alles zelf…in die twee stoffige kamers…

    De botox heeft bij mij weinig geholpen…voorhoofd en fronsrimpels…frons is zo goed als weg,voorhoofd rimpels zitten er nog…

    Maar ik ga niet meer terug…het is zo armoedig allemaal…en niet professioneel,dat ik liever naar een andere kliniek ga en iets meer betaal…

  • ellisa

    dit is nu precies iemand die deze slordige arts verdedigt , zo verdacht en toevallig net andersom draaiende alle woorden van mw Lisalee :D

    lijkt wel betaald is mw Celeste om hier te schrijven , misschien is mw Celeste wel een kennis van de arts Chigharoe

    jammer dat dit niet nagechekt kan woorden wie hier achter zit …

    wat mw Lisalee meegemaakt heeft in amsterdam klinic avichi dat geen fabeltje is kan ieder lezer hier degelijk merken uit haar schrijven uitleggen van behandeling dat echt gebeurt..

    deze arts is gewoon slordig en niet hygienisch !!

    oppassen met huisartsen die bij willen verdienen kijk goed naar hoe veel jaren ervaringen een cosmetische arts met injectables heeft !

    een echte arts is een chirurg die als cosmetiche arts beter gestudeert en zijn werk serius neemt ..

    ik wilde ook naar Avichi klinik gaan in amsterdam maar na deze verhaal van Lisalee echt neem geen stap naar deze arts never !! dit zijn geen artsen zijn bijverdieners !!

    er moet echt in nederland door gezondheid dienst steek proef kontroles komen naar zogenaamde cosmetische huis doktoren !!

    groeten

    ellisa

  • Tesje Poolmans

    @Marcella. Ben naar Hasselt België getrokken voor een bezoek aan Clinic3d. Heel vriendelijke arts. Heb nu tweede prp behandeling achter de rug. Geen enkele bijwerking op ene paar blauwe puntjes na die twee dagen nadien verdwenen waren. Al heel tevreden van het resultaat. Bedankt voor de tip. Voel me toch wel iets comfortabeler bij deze behandeling dan bij botox en fillers. De gratis led behandeling na de prp was trouwens erg relaxerend.

  • Tatiana Dianová

    In dit vak is heel veel concurrentie en dus jaloezie omdat wij wel kunnen zien wat er voor betaald wordt (dit kan je niet zien als je naar een dokter bent geweest in het ziekenhuis)!

    Ik ben 49 jaar oud, 30 jaar een verpleegkundige A en heb veel kennis en ervaring in de chirurgie, spuitjes en hygiëne om de patiënt heen. Het uitvoeren van vp technische handelingen dus.

    Ben bijna een jaar lang cliënt van deze arts.

    Wordt door hem niet betaald of beloont om deze bericht te plaatsen.

    Ik kon het helaas niet laten!!!! Het is gewoon sneu en zeer onterecht.

    Afgelopen week kreeg ik dit verschrikkelijk bericht onder mijn neus van mijn collegae die nieuwsgierig was en ging over Googelen.

    Dit vlak voordat ik de 2e behandeling zou nemen.Ze zei nog tegen mij: Nu ga je zeker niet meer!

    In de eerste instantie schrok ik natuurlijk omdat ik de mensen altijd serieus neem.

    Toen ik beter ging lezen, kon ik alleen maar glimlachen.!!!

    Mevr Lisalee,

    Hoer durft U?!

    Hoe durft U deze man/arts zo beledigen? Waar is Uw moraal?

    Deze arts is professioneel, handig en zeer vriendelijk. Werkt keihard in deze niet makkelijke branche.

    Ik zie er 10 jaar jonger uit, nadat ik ben hem ben geweest. Fantastisch!

    Uitgebreid gesprek vooraf en hele eerlijke adviezen . Goed behandeling plan!

    U weet toch dat een spuit pijn doet of niet? Laat staan in je gezicht?

    U kunt kiezen anders voor een algehele narcose ergens anders ;-) of stoppen na een paar prikjes.

    Als het zo een horror is, of niet? U bent toch geen klein kind?

    Ze zeggen : wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.

    Ik had niet hoeven te lijden. Prikjes had ik goed gevoeld en ik was ook blauw. Zeker weten. Er is ook wat gebeurd met mijn gezicht of niet?

    Dat wilt u toch ook????

    Geen plastische chirurgie of injectables zijn geheel pijnloos of zonder blauwe plekken.

    Die ene kan door zijn pijntolerantie meer of minder hebben, wij zijn gelukkig allemaal anders.

    Nergens en dus ook niet bij deze arts.

    Ondanks veel Emla (dure verdoving crème) en Lidocaïne waar hij mee u probeert te helpen.

    Tijdens de behandeling vraagt hij regelmatig of het wel gaat of moet hij even stoppen.

    Ik had eerder een injectable gehad bij een arts die beide niet gebruikt had en die werkte zonder handschoenen. Ik ga gewoon niet meer heen en klaar. Ga hem niet aanvallen. en kapot maken.

    U beschadigd zijn naam zeer onterecht.

    Ik hoop dat de reclame : Mond tot mond hem nog meer tevreden cliënten bezorgd en Uw poging tot zijn imago te schaden niet lukt.

    Ik ga zeker graag terug omdat hij een paar gouden handen heeft en werkt heel netjes.

    Buiten dat is hij een hele fijne , hardwerkende arts.

  • Noudari

    Ook ik heb ervaring met avichi kliniek en dr.chigharoe. Ik post mijn reactie pas na 2 weken wanneer ook het reaultaat goed te zien. Mijn ervaring is echt zeer positief. Ik ben voor de injectabeles gegaan en dat is top gedaan. Het zijn 2 hele aardige en fijne heren en hun locatie zit echt op een A plek aan de herengracht op de hoek van de Leidsestraat!!! Ik vind het jammer dat mensen zo meegaan in negatieve reacties. Het enige wat ik kan aangeven is dat ik super goede ervaringen heb en zal blijven teruggaan.

    Mvg

    Sara Noudari

  • Frederique

    Ik heb afgelopen week mijn derde behandeling achter de rug. Natuurlijk vond ik deze behandeling in de eerste behandeling ook erg spannend, maar het was geheel pijnloos. Rond 6 tot 8 weken zag ik het verschil, waar ik op dat moment erg blij mee was. Ik was in het begin namelijk best een beetje sceptisch. Ik geloofde in de behandeling maar had gewoon niet verwacht dat het zoveel verschil zou geven. Ik lees hier ook een verhaal over Groupon en dat het zo is tegengevallen. Ik zou je uberhaupt niet adviseren om dit soort ingrepen via Groupon te laten doen maar bij een professionele behandelaar. Vraag altijd even rond naar ervaringen van mensen om je heen maar ik zou niet zomaar via een aanbieding vanuit Groupon zo een behandeling laten doen eerlijkgezegd. Zelf ben ik bij Jan van Goyen geweest, echt een super fijne behandelaar die ik aan iedereen zou aanraden, maar nogmaals, laat je altijd goed informeren en niet zomaar een behandeling gaan doen via een actie website. 

  • Astrid

    Prp borstbehandeling in Nederland of Belgie??