ongerust na enorme zwelling na restylane in mondhoeken en lippen

  • meike

    hallo,

    gisteren heb ik voor het eerst restylane in mijn boven- en onderlip laten spuiten( 1 ml per lip). tevens heeft ze de mondhoeken richting kaaklijn opgevuld( 1,5 ml per kant). Toen ze het net had gedaan, zag ik al wat zwelling. ze zei dat het alleen van daag nog wat zal zwellen en dat morgen eigenlijk alles mooi is.

    Nou, ik zie er werkelijk niet uit. Mijn lippen lijken wel de lippen van lola ferari. Verder is mijn hele gezicht gezwollen vanaf onder mijn ogen.

    Ik heb vreselijke grote hamsterwangen. Tevens zijn mijn wangen blauw en pijnlijk.

    Ik heb zo ongelovelijke spijt. Zit steeds te huilen en weet mij geen raad. Over 3 dagen moet ik werken. Ik dacht dat het volgens alle info wel over zou zijn.

    Ben al aan het koelen en arniflor erop. Het blijft zo dik.

    Heeft iemand aub raad of ook zoiets meegemaakt? Ik ben erg benieuwd wanneer het over zou kunnen zijn.

    Please

  • loes

    Ik denk dat het binnen een paar dagen wel afneemt. Ik heb hetzelfde gehad, leek net een hamster! Binnen een week was het helemaal weg.

    Succes.

  • gast

    Hey Meike,

    Ik ga er toch echt van uit dat het wat afgenomen is, of eigenlijk geheel verdwenen is ??

    de 1 is de ander niet, en jij bent dus die ene die misschien wat heftiger reageert hierop.

    gewoon geduld hebben en positief blijven.

    zeg je nog even hoe het nu met je is?

    sterkte

    marianne

  • richellao@hotmail.com

    hallo ik heb ook restylane 5 jaar geleden 2 keer laten doen ik kon gewoon naar buiten en had geen zwelling,

    Ik heb 3 oktober mijn lippen laten doen bij aesthetic medical centre. Ik heb hier aquamid in laten spuiten voor 1000 euro!!! ze 1 ml is 700 en 2 ml is 1000. door die aanbieding ben ik hier heen gegaan. Ik had een enorme zwelling gehad dat ik dacht dat het niet meer goed kwam. Ze heeft mij hier niet op voorbereid. Ik heb 5 jaar geleden ook me lippen laten doen bij diana gabriels en daar was alles goed gegaan en een goed resultaat. Aquamid is een permanente filler. Toen ik in de spiegel keek schrok ik me dood en het werd alleen maar erger ik heb 4 dagen niet naar buiten kunnen gaan. Ik had zo'n pijn, me wangen waren dik kreeg zelfs blauwe plekken bij me rechteroog. Ik had enorme blauwe plekken, ik belde haar op maar er werd niet opgenomen ik kreeg een sms met daarin liever mailen. Dit is niet normaal nu 4 weken later is alles verwenen en heb ik weer net zulke lippen als eerst. Ik heb haar gebeld en haar reactie is je moet weer 1000 euro betalen en er meer bij laten doen. ik wou graag langs komen maar hier werd niet op ingegaan ze zei ik weet niet wanneer ik den haag ben omdat ze ook een salon in nijmegen heeft. ik bel haar weer op en ik word weggedrukt vervolgens staan haar telefoons uit. En krijg ik een email ik heb u niet gegardandeerd dat 2ml resultaat geeft, terwijl toen ze aan het prikken was zij je krijgt mooie volle lippen. Probeer maar ergens anders. Ik ben heel erg boos en dit soort mensen mogen geen zaak hebben haar naam is EMEL VAN STIJN HIER NIET NAARTOE GAAN! toevallig kwam ik iemand tegen die ook haar lippen heeft laten doen maar dan voor tijdelijk na 2 weken was alles verdwenen. dit is echt een oplichter!!!! Zoek een goede arts!!! goedkoop word uiteindelijk duurkoop

    Als je naar een goede arts wil zou ik Peter Termohlen aanraden je kan hem zoeken via google hij werkt door het hele land. Ook bij praktijk diana gabriels daar is nu een aanbieding voor 250 euro. Deze dokter is echt heel eerlijk en echt een aanrader. Ik ga zelf ook terug om te kijken wat hij nog voor me kan doen.

    Groetjes

  • Liselotte

    Hoi!

    Als je het niet vertrouwd, zal ik zeker teruggaan naar de kliniek/huisarts raadplegen. Dat advies kreeg ik toen ook mee toen ik mijn fillers liet zetten bij esthetisch centrum jan van goyen. Ik heb ook wel last gehad van zwellingen, maar wel op een normale manier. Ik zou je arts raadplegen of de huisarts mocht je er niet zeker van zijn. En check altijd van te voren naar welke kliniek je gaat om fillers oid te laten zetten.

  • jami

    Podlix Breeze Vapes is a cutting-edge line of electronic vaporizers designed for users seeking a sleek and user-friendly vaping experience. Crafted with precision and style, these devices offer a perfect blend of form and function. With a focus on simplicity, Podlix Breeze Vapes Flavors feature easy-to-use controls, ensuring both novices and seasoned vapers can enjoy a hassle-free experience.

    Equipped with advanced technology, Podlix Breeze Vapes deliver a smooth and satisfying vapor production, allowing users to customize their nicotine intake and flavor preferences. The compact design makes them portable and convenient for on-the-go use, while the rechargeable batteries ensure long-lasting performance.