e-matrix

  • Hes

    Vreemd, ik heb precies hetzelfde als door de meeste al geschreven.

    Na 1 pijnlijke behandeling hield ik het al voor gezien.

    Mijn huid werd steeds droger en heb op mijn jukbeenderen opeens rode littekentjes die er eerst niet zaten.

    Er zit zelfs een plekje wat maar blijft vervellen alhoewel het al ruim 3 maanden geleden is.

    Heb er echt spijt van, wilde het mezelf kado doen voor mijn verjaardag, ben 500 euro kwijt wat bij mij niet vergoed wordt. Het ergste vind ik nog dat ik er niet mooier op ben geworden, in tegendeel zelfs! De rimpels waarvoor ik ging zitten er nog steeds, en ja ze zeggen wel dat je pas na 2 behandelingen resultaat kan zien, nou ik durf zo'n behandeling niet nog eens aan. Volgens de site valt het allemaal wel mee, ik zag er echt niet uit. Mijn hele gezicht vol met vocht, zakken onder mijn ogen. Ben nu ook nog eens veel geld kwijt aan hele dure vochtinbrengende serums.

  • Mark

    Beste Marys,

    Hoe is het bij jou afgelopen betreft de behandeling van Cosmetique Total. Ik had 3 behandelingen aangevraagd, echter heb ik er maar 2 uitgevoerd. Ik merkte al snel dat het bij mij helemaal geen effect gaf. Sommige plekjes lijken wel erger geworden. Nu wil ik een laserbehandeling gaan doen waarbij ze je huid verdoven en een klein laagje van je huid af laseren.

    Heb jij al wat anders gedaan, of heeft het bij jou wel geholpen?

    Groetjes, Mark

  • stefan91

    Ook ik wil hier even mijn ervaringen delen over acne en littekentjes, omdat ik het belangrijk vind dat mensen een eerlijk antwoord kunnen krijgen.

    Ik ben een jongen van 21 en al jaren last van acne gehad. Sinds twee jaar een stuk minder geworden. Dit komt voornamelijk door medicijnen gebruik. Ik zelf raad creme's af, maar zou na de huisarts gaan voor medicijnen om het probleem van binnenuit op te lossen. Verder doe ik bijna dagelijks mijn gezicht scrubben. Nu heb ik alleen in de winter nog wat last van acne, maar dat is niet veel bijzonders.

    Na al die jaren heb ik natuurlijk acne littekentjes over gehouden:S Iets wat ik heel vervelend VOND.

    Ik heb 5 microdermabrasie behandelingen gehad, resultaat: Niet veel veranderd, huid werd wel rustiger, geen rode vlekken en acne. Maar de littekentjes waren er nog gewoon.

    Een tijd geleden heb ik de laatste poging ondernomen om mijn littekens te laten verminderen ( verdwijnen zal het toch nooit helemaal )

    Ik ben dus begonnen met een e-matrix behandeling. En mensen, begin niet aan bedragen van 900 euro ofzo, dat is echt onzin, en het kan stukken goedkoper.

    De behandeling was toch wel pijnlijk ( afhankelijk natuurlijk van de diepte die ingesteld word ). Drie dagen had ik een rood gezicht, veel water en een koelzalf gebruikt.

    Nu ben ik dik een maand verder. Me gezicht is frisser geworden en de littekentjes kan ik weinig nog over zeggen. Ze zeggen dat het 3 tot 5 maanden duurt voordat het optimale resultaat er is.

    Even voor de verduidelijking. Mijn acne littekens waren niet heel extreem, gewoon kleine pitjes. Over een tijdje zal ik nog wel een reactie geven over mijn gezicht.