e-matrix

  • dyenne

    hoi ira,

    ik heb volgende week mijn 2e behandeling. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe ook geen enkel verschil zie. Nog steeds acne littekens, grove porien en lijntjes op voorhoofd. Het is dat mijn zorgverzekering het volledig vergoed anders had ik denk ik ook geen tweede behandeling meer gedaan. Ik maak nu gewoon de 3 behandelingen af en zie het wel. Ik hoop dat er verbetering optreedt. Ik zie wel nu al op tegen de pijn.

    En wat ik vreemd vind: ik krijg de zwaarste stand maar er zijn mensen die een lichtere stand krijgen of de lichtste en zelfs geen pijn voelen.

    Maar als ik al geen verschil zie, dan moet er bij die mensen helemaal geen verschil te zien zijn neem ik aan!!

  • Akar

    De vraag is of je meteen resultaat ziet. Ik heb mijn eerste nu ook gehad.. Vijf dagen geleden… Er zitten nog korsten op dus kan niks zeggen. Maar ik denk dat het tijd nodig heeft…. Ik verwacht namelijk niet na vijf dagen al verbetering dat zou echt een wonder zijn.

  • Mar

    Ik moet aankomende donderdag, vind het wel erg spannend.. zie je er na tijd wel een beetje uit of ben je echt gehavend?

  • Akar

    Je ziet er dan niet uit….. Maar ook weer niet eng hoor…. Het gaat na vijf dagen weg…. Ik kom net onder de douche vandaan en alle korsjes zijn weg…. En het resultaat? Zit er zelf van te kijken dat een groot deel is verdwenen. Het ziet er goed uit. Maar goed ga morgenochtend eens weer goed bestuderen met daglicht. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou genezen! Ik geloofde er eigenlijk ook niet in omdat ik dacht ach ze maken altijd maar reklame voor het geld… Maar goed omdat het werd vergoedt dacht ik lat ik het maar proberen. Overigens had ik acne littekens niet erg diep op 1 wang maar. Dit was dus mijn eerste behandeling…. In de ochtend ga ik toch even goed bekijken en dan post ik weer

  • Marjan

    Hey Akar,

    Ik heb ook oppervlakkige littekentjes, heb jij oppervlakkig impulsen gedaan?

    Hoe zo zie je er niet uit? Ben je gevlekt of heb je echt allemaal korsten vanaf dag 1.

    Ben benieuwd hoe het er nu uitziet bij jou

  • Akar

    Hoi Marjan,

    Je hebt niet meteen korstjes. Het wordt eerst rood brandt en daarna komen er korstjes op. Ik heb mijn gezicht vanochtend goed bekeken. Het is niet helemaal weg maar wel wat opgevuld. Wel anders ofwel gladder kan ik ook zeggen. Het heeft natuurlijk wel wat tijd nodig om te herstellen. Ik had zeker niet verwacht dat het meteen weg zou zijn. Dat kan ook niet zelfs een wondje gaat niet weg binnen vijf dagen. Maar wel nu veel minder zichtbaar.

    Ik had wat acne littekens kleine puntjes… Begin mei ga ik voor de tweede keer dus ben benieuwd.

  • Marys

    Op www.realself.com staan allemaal verslagen van de ematrix. Even boven in op de site ematrix intypen.

    Wel in t Engels.Maar een aanrader om alle plastische chirurgie of lasers etc, op te zoeken!

  • jordy

    ik heb 2 weken geleden ook voor het eerst een behandeling gehad van de e-matrix, nu de kortstjes weg zijn lijkt het bij mij ook of er een klein littekentje extra bij is gekomen.

    misschien dat ik te snel resultaat wil zien omdat het pas na een paar maanden echt verschil kunt zien, heb het aan beide kanten van mijn voorhoofd.. erg frustrerend.

  • Ryan

    Hoe gaat het nu met je acne littekens??

  • jordy

    heb het idee dat er niet veel verbetering is.. stoor me vooral aan die rode vlekken, weet iemand wat je hieraan kunt doen?