e-matrix

  • phet

    Wie heeft ervaring met het gebruik van de e-matrix?

    Het ziet er allemaal heel goed uit en ben benieuwd wie hem heeft gebruikt.

  • Dyenna

    hoi phet,

    ik ga vanmiddag naar een intake en dan even afwachten wanneer ik de behandling kan inplannen. ik zal je op de hoogte houden!

  • sandra

    hoi dyenna,

    heb je al een behandeling ingepland?

  • dyenne

    hoi sandra!

    ja ik heb de behandeling al gehad! het moet nog genezen dus ik kan nog niet zeggen wat het resultaat is na de eerste behandeling. Ik kan wel zeggen hoe ik het ervaren heb. Toen ze begon schrok ik erg, ik vond het flink pijn doen: ik voelde een scherpe pijn bij iedere puls. Alsof ze een naald in mijn huid stak. Maar aan de andere kant: voor ik het wist zei ze dat het klaar was! Dus ja het is pijnlijk maar wel heel snel voorbij! Ze was ongeveer 20 minuten bezig maar ik had het gevoel dat het zo'n 10 minuten was.

    Daarna voelt je huid aan alsof het heel erg verbrand is in de zon (zo ziet je gezicht er ook uit) en er hangt een onaangename verbrande geur om je heen. Ik kan niet wachten tot de korstjes eraf zijn en ik het eerst resultaat kan zien!De volgende behandeling staat gepland over 6 weken. Ik laat nog weten wat het resultaat is als de korstjes weg zijn! Tot nu toe geen spijt in elk geval!

    groetjes

  • dyenne

    ps. ik moet er wel nog even bij zeggen dat ik de hoogste stand krijg vanwege mijn diepe acne littekens, dus als je voor bv grove porien of huidverjonging gaat zal het denk ik wel een stuk minder pijnlijk zijn of misschien wel helemaal niet pijnlijk!

  • Mark

    Hallo Dyenne,

    Volg jij de behandeling bij Cosmetique totale, En ziet de huid er nu al beter uit? Ik ben erg benieuwd, ik wil namelijk zelf ook een afspraak gaan maken.

    Met vriendelijke groet,

    Mark

  • dyenne

    hoi mark,

    ja ik volg hem bij Cosmetique totale. Ik heb er nu 1 gehad zo'n 1,5 week geleden op de zwaarste stand. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen verschil zie. mijn volgende behandeling is over 6 weken, dus misschien dat het nog een aantal weken de tijd nodig heeft om resultaat te zien.. ? Er is wel gezegd dat ik minimaal 3 behandelingen nodig heb, dus ik hoop dat ik over een paar weken of na mijn tweede behandeling wel resultaat zie.

    groetjes dyenne

  • Mark

    Heb zaterdag mijn eerste behandeling gehad. Ze vertelde dat ik een behandeling of 3 nodig zou hebben. Ik vond het absoluut niet pijnlijk alleen rook ik een vreemde geur. Nu zitten er wat kleine korstjes op de behandelde plekken. Ik zie dat bepaalde plekken wat meer zijn opgevult. Ik hoop dat het allemaal gaat zorgen voor een mooi resultaat.

    Groet,

  • martijn

    ik ben ook wel benieuwd in het resultaat!

    gr martijn

  • Ira

    Wat is jullie ervaring nu?

    Ik heb één behandeling gehad en zag er dagenlang niet uit. Totaal geen resultaat te zien verder qua huidverbetering (lijntjes, huidstructuur, pigmentvlekken) dus ik twijfel of het de moeite waard is om nog een behandeling te doen. Tis niet goedkoop tenslotte…