Macrolane in Billen

  • Petra44

    Hallo dames,

    wie heeft ervaring met bovenstaande ingreep? Heb binnenkort een afspraak met dr Jani van Loghem hierover.

    Kan iemand mij alvast haar ervaringen vertellen?

    Thanks!

  • oz

    Zou ik ook graag willen weten? Binnenkort heb ik ook een afspraak hiervoor.

    gr

  • Petra44

    Hoi oz,

    Mag ik je privé email adres? Ik hoor nl. graag van jou of je mij meer kunt vertellen over het verkrijgen van rondere billen. Heb ook al gekeken naar de mogelijkheid van lipofilling, maar wordt niet gedaan in Nederland. Weet ook niet of de resultaten goed zijn…

  • daan

    Lipofilling wordt wel gedaan in Nederland. Maar je moet wel voldoende vet hebben.

    Gewoon even googlen en macrolane is heel duur en tijdelijk.

    Hebben jullie nog informatie over PMMA?

    Ik zou dit het leifste in nederland laten inspuiten.

    Ik heb wel een aantal berichtjes gelezen waaruit blijkt dat er toch mensen zijn die het in Nderland hebben olaten doen..

    Weten jullie toevallig iemand?

    Als je de info niet hier op het forum wil plaatsen, laat me dat dan weten dan geef ik me email.

    Groetjes

  • OZ

    Hoi Petra,

    Ik had geen genoeg vet voor lipofilling voor billen. Dit heb ik voor mijn kuiten laten doen in Turkije (was niet eens genoeg voor mijn kuiten).

    Macrolane is wel tijdelijk maar als je periodiek bij laat vullen, blijft het wel langer. Ik heb op 30 juni een consult hiervoor. Als ik meer weet, laat ik je wel weten.

    gr

  • oz

    Hi Daan,

    Ik heb ook liever PMMA maar ik heb niemand kunnen vinden die dit in Nederland doet.

    gr

  • Petra44

    Hoi Oz,

    Ben jij hier in Nederland ergens geweest voor een consult over lipofilling? Zo ja waar dan? Ik heb dinsdag a.s. een afspraak voor de Macrolane. Ik laat het je weten…

    Hoor graag van je

    groetjes,

    Karin

  • oz

    Hoi Karin,

    Hier in Nederland ben ik niet geweest voor lipofilling. Ik hoor graag na je afspraak voor Macrolane.

    Groet,

  • oz

    Hi Karin, ben je geweest? Heb je meer info voor me? Gr

  • Petra44

    Hoi Oz,

    Ja, ik ben gister geweest. Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet zeggen…

    Ten eerste het is echt hartstikke duur. Hij schatte voor de eerste keer een bedrag van € 4500. Daarna iedere 10 à 11 maanden 2500 euro!!! De resultaten waren wel goed zei hij. Maar deze bedragen zijn echt nodig want met minder Macrolane zie je er niks van en dat is zonde. Op mijn vraag of je de bilspier ook kon trainen voor betere billen reageerde hij ook positief.

    Verder begon hij zelf ook over Lipofilling van de billen wat meer blijvende resultaten gaf. Hij kon me hiervoor naar een arts in Bordeaux verwijzen…

    Al met al vond ik het een beetje een vaag gesprek…

    Hij kon me slechts een voor en na foto laten zien, maar dat was van een man.

    Toch doet hij tegenwoordig zo'n 1x in de week deze ingreep, maar waar zijn de foto's dan?

    Nou ik weet het allemaal niet. Ik ga denk ik ook eens contact zoeken met Jeroen Stevens van de Bergman Kliniek en vragen of hij meer kan vertellen.

    Ik ben natuurlijk ook heel beniewd wat jij er van vind a.s. vrijdag. Laat je het me weten? Groetjes, Petra