ervaringen ONDER ooglidcorrectie

  • Willie

    Hoi Lisa,

    Een aantal jaren geleden heb ik een bovenooglidcorrectie gehad en dat is wel redelijk goed gegaan. Maar nu heb ik een onderooglidcorrectie laten uitvoeren en nu hangen mijn ogen heel erg en dat ziet er erg raar uit. Het is nu ongeveer 3 maanden geleden.

    Willie

    ps waar heeft bij jou de operatie plaatsgevonden?

  • Willie

    zou zo graag weten wie jou behandeld heeft of in welke kliniek . Blij voor je dat het bij jou goed is gegaan. Zou het ook zo graag willen.

    hoop iets van je te horen.

  • Lind@

    carolien

    bij wie ben jij geweest ???

  • Carolien

    Willie,

    Ben je al op nacontrole geweest en wat vond de arts ervan?

    Desnoods zou ik als de arts die jou behandeld heeft wel tevreden is over zijn werk, een andere arts opzoeken en hem/haar naar zijn mening vragen.

    Zelf heb ik een plastisch chirurg in een regulier ziekenhuis mijn onderoogleden laten corrigeren en dus niet in een kliniek.

    Ik hou er niet van om namen op internet van artsen te zetten of het nu positief of negatief is, ik vind dat je dat niet moet doen. Zelf zou ik dat ook niet willen.

    Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat je een oplossing weet te vinden.

    Carolien

  • sandra

    carlolien juist namen mensen moeten gewaarschuwd ijn of ze moeten waar ze juist wel moeten zijn. Als je goed bent heb je niks te verbergen en is het alleen maar reclame en goed advies voor de mensen op dit forum

    simoontje

  • marie

    Hallo Tineke,

    Ik overweeg ook een onderooglidcorrectie te laten doen.

    Mag ik jou email gegevens?

    Heb heel wat vragen.

    Alvast bedankt,

    M Peters

  • marie

    Hallo,

    Wie heeft een onderooglidcorrctie bij dr Kazem laten doen?

    Hoor het graag van je.

    Vr gr MP

  • cindy

    Hoi Caroline

    Mag ik weten waar je het hebt laten doen? BVD cindy

  • silke

    Drie maanden geleden heb ik een uitgebreide onderooglidcorrectie / midface gehad.

    De wallen zijn verdwenen, maar ik heb nu donker rood-blauwig gekleurde onderoogleden. De genezing verloopt erg langzaam, ik voel nog steeds de littekens en bij koud weer is het nog gevoeliger. Ik moet de vlekken wel camoufleren, want het is echt niet om aan te zien (alsof het onderoogleden van een 80 jarige zijn). Ik heb erg veel spijt dat ik deze correctie heb laten doen. Gelukkig sluiten mijn oogleden wel goed aan.

    Ik ben bij een goede plastisch chirurg geweest.

    Bij dezen wil ik iedereen die een onderooglidcorrectie overweegt dit ten sterkste afraden.

  • phet

    Enkele jaren geleden heb ik een boven- en een onderooglidcorrectie laten doen.

    Het was de beste beslissing die ik ooit heb genomen en ik ben er nog elke dag

    blij mee.

    Het is nog steeds heel mooi. Vaak zie ik mensen waarbij een correctie na enkele

    jaren niets meer van te zien is.

    De genezing van de onderooglidcorrectie vond ik wel erg lang duren, je moet het zeker

    niet onderschatten, Ik was enkele weken echt niet toonbaar.

    In het begin dacht ik ook dat het nooit meer goed zou komen. Het ging erg langzaam

    maat het geduld werd wel beloont.

    Trouwens het doet helemaal geen pijn.

    Veel succes met je beslissing.