Is er interesse in Plastische chirurgie in Hongarije? Zeer goed en goedkoop

  • napvirag

    Hallo,

    Ik woon nu 3,5 jaar in Hongarije. En heb inmiddels al heel wat contacten en ervaringen met verschillende mensen. Zo ook een uitstekende plastisch chirurg, die in het gewone Academische ziekenhuis werkt hier in Zuid west Hongarije in de plaats Pécs. Hij staat internationaal zeer goed bekend en is juist weer terug in Hongarije na bijna een jaar werken in één van de grootste ziekenhuizen in Londen.

    De operatie is hier prima te doen, alleen is zo'n ziekenhuis zelf iets anders dan wat we gewend zijn in NL. Het ziet er sombertjes uit, niet zo mooi als je gewend bent, je krijgt geen geweldig eten, moet je eigen bestek enzo meenemen, je eigen handdoek, WC papier enz.

    Op zich natuurlijk helemaal niet erg als je dat van te voren weet. Wel gewoon een eigen kamer met badkamer.

    Deze chirurg gaat een privékliniek openen dit voorjaar en vraagt zich af of er eventueel een markt is voor Nederlanders.

    Om een indicatie te geven, de operatie in het Academisch ziekenhuis in Pécs kost ongeveer E 1000 (dit was voor liposuctie; buik, maag, bovenbenen en de buikwand correctie), je verblijft 5 dagen, alles inclusief, uitstekende verzorging, aardig personeel (maar spreekt alleen Hongaars, dus dat is niet heel leuk) en de dokter zelf kijkt vaak naar je om, is super aardig, heeft veel tijd voor je spreekt uitstekend Engels. Helaas zijn de prijzen dit jaar al behoorlijk omhoog gegaan, maar nog steeds concurrerend met de Nederlandse prijzen.

    Ik ken 3 Nederlandse dames die het hebben laten doen, nog in het ziekenhuis en die zijn zeer tevreden met het resultaat.

    Een operatie in de privékliniek, waar het dus wel wat luxer en mooier verblijven is zal wel duurder uitkomen, maar nog steeds minder dan in NL.

    De prijzen heb ik nog niet, maar dat gaat allemaal komen (wellicht rond de E 2000 all in, maar dat is nog niet bevestigd) .

    Ikzelf heb 2 huurhuizen op een half uur van de stad af, zodoende heb ik ook mijn belangstelling om hem te helpen met de kliniek, maar naast de kliniek zit ook een mooi hotel, dus daar kun je ook verblijven, maar als je dan bijvoorbeeld 2-3 weken wilt blijven voor alle check ups, wordt dat best duur, ook als je bijvoorbeeld met een vriend of vriendin komt en meteen een beetje vakantie wilt houden is een huisje denk ik leuker verblijven.

    Hij doet trouwens alle mogelijke plastische ingrepen hoor.

    Ik ben benieuwd!

    Groet,

    Sandra

    sivdbijl@gmail.com

  • Elizabeth

    Hallo.

    Ik kwam net je bericht al tegen op een forum voor bwc.

    Toen ik wilde googlen op het ziekenhuis kwam ik dus weer bij jou terecht.

    1000,- voor zo;n ingreep is natuurlijk een lachertje vergeleken bij de prijzen in Nederland.

    Ik ben ook bezig een bwc te krijgen. (Met vergoeding van mijn zorgverzekeraar.) Ik krijg echter 1500 voor de ingreep uit mijn aanvullende verzekering en

    de rest moet ik maar ergens weg zien te halen. Ik ben dus zeer zeker geinteresseerd.

    Ik las dat de arts in nederland is opgeleid en ik ga er dus van uit dat hij nederlands spreekt of begrijpt? Engels en duits is geen probleem maar Hongaars spreek ik niet. Ik ga nog bezwaar maken tegen de manier van vergoeden bij mijn zorgverzekeraar maar anders probeer ik het geld te krijgen voor de op. in Hongarije.

    Misschien is het een optie om met een paar dames van nederland te gaan? Kunnen we elkaar steunen enz.

    Hoe kom ik verder met de arts in kontakt?

    Ik krijg graag wat meer informatie van je op mijn mailadres. Roosje73@msn.com

  • napvirag

    Ok, ik heb je een mailtje gestuurd.

    gr.

    Sandra

  • samantha

    hi ben zeker geintresserd ben nu al wat informatie aan het verzamelen over plastische chirugie in het buitenland vanwege de prijzen maar zoek natuurlijk wel een hele goede plastische chirurg zou wel wat meer informatie van je willen groet sam

  • napvirag

    Hi Sam,

    Hoe kan ik je mailen?

    Anders mijn mailadres sivdbijl@gmail.com dus mail even dan antwoord ik je.

    gr.

    Sandra

  • Marcia

    Hi Sandra

    Kan ik wat meer gegevens van je krijgen i.v,m deze dokter.. wil namelijk 'n oogcorrectie en botox behandeling.. ben ik ben hem dan ook in goede handen..en weet je iets van de kosten??

    stuur antwoord naam mijn email aub.

    Mvg

    Mickey

  • napvirag

    Mickey, welk email adres? Stuur mij maar gewoon een mail: sivdbijl@gmail.com

    Ik ben nu op vakantie dus reageer misschien wat later.

    groet,

    Sandra

  • kelly

    Hallo Sandra,

    Ik ben zeer geinteresseerd in plastische chirurgie, mijn vraag is of er een website is van deze arts waar je de behandelingen die hij uitvoert kunt bekijken en wat de prijzen zijn?

    Ik heb zelf 5 jaar in Hongarije gewoond maar was toen nog niet bezig met p.chirurgie. Ben inmiddels weer 2 jaar verder HIHI,

    Zou je me terug kunnen mailen op borderkelly@live.nl?

    Al vast bedankt

    Met vriendelijke groet

  • kelly

    Hallo Sandra,

    Ik ben zeer geinteresseerd in plastische chirurgie, mijn vraag is of er een website is van deze arts waar je de behandelingen die hij uitvoert kunt bekijken en wat de prijzen zijn?

    Ik heb zelf 5 jaar in Hongarije gewoond maar was toen nog niet bezig met p.chirurgie. Ben inmiddels weer 2 jaar verder HIHI,

    Zou je me terug kunnen mailen op borderkelly@live.nl?

    Al vast bedankt

    Met vriendelijke groet

  • joke

    Hallo ik ben 60 kilo afgevallen en heb een buikwand corecktie nodig in nederland niet meer vergoed dus niet te betalen voor mij ook mijn boven benen hebben wat vel over vlak bij mijn buik,wat zou dat bij jullie kosten?

    groetjes joke