.praktijk michail.in Horst

  • sara

    Wie heeft er negatieve ervaringen met A. Michail?

  • sonja

    Ik ben hier 21 januari geweest voor een bovenooglidcorrectie en ben zeer tevreden over de behandeling en het resultaat, ik kan het iedereen aanraden, een heel fij e kli iek en ook ng voor een redelijke prijs, echt top

  • sonja

    sonja

    Ik ben hier 21 januari 2020 geweest voor een bovenooglidcorrectie en ben zeer tevreden over de behandeling en het resultaat, ik kan het iedereen aanraden, een heel fijne kliniek en ook nog voor een redelijke prijs, echt top

  • sara

    sonja
    sonja

    Ik ben hier 21 januari 2020 geweest voor een bovenooglidcorrectie en ben zeer tevreden over de behandeling en het resultaat, ik kan het iedereen aanraden, een heel fijne kliniek en ook nog voor een redelijke prijs, echt top

    Ik las je revieuw als local guide op zijn site 

  • sara

    Ik ben daar behandeld aan een ooglidcorrectie en zeer ontevreden over het resultaat. Je zou 10 jaar jonger lijken na de ingreep maar dat is bij mij het tegenovergestelde. Ongelijke ogen!!. Wat mij betreft een absolute afrader!!

  • Heery

    Eind 2018 heb ik een croton oil peeling laten doen door dr Michael in Horst. Na vier weken kreeg ik heftige 

    pijn in mijn gezicht , alsof er stroom op zat. Er is geconstateerd dat ik aangezichtspijn heb, niet mee te 

    leven zonder medicatie en dan nog heb ik slechts een half leven . Het wordt nooit meer onbezonnen wakker worden. Een zenuw is beschadigd . Als ik het geweten dat dit risico erin zat, had ik het in geen miljoen jaren 

    laten doen, nu zit ik met de gebakken peren. Ik geef je een raad….doe het nooit

  • sara

    Heery

    Eind 2018 heb ik een croton oil peeling laten doen door dr Michael in Horst. Na vier weken kreeg ik heftige 

    pijn in mijn gezicht , alsof er stroom op zat. Er is geconstateerd dat ik aangezichtspijn heb, niet mee te 

    leven zonder medicatie en dan nog heb ik slechts een half leven . Het wordt nooit meer onbezonnen wakker worden. Een zenuw is beschadigd . Als ik het geweten dat dit risico erin zat, had ik het in geen miljoen jaren 

    laten doen, nu zit ik met de gebakken peren. Ik geef je een raad….doe het nooit

    Hebben ze daar niet voor gewaarschuwd?? Ik heb ook een slechte ervaring met hun!!

  • sara

    Heery  Hebben ze daar niet voor gewaarschuwd?? Ik heb ook een slechte ervaring met hun!

  • Gerda

    sara

    Heery  Hebben ze daar niet voor gewaarschuwd?? Ik heb ook een slechte ervaring met hun!

    Gerda

    wat vreselijk! ik heb ook slechte ervaring met hun!

  • sara

    =14pxHeery  Hebben ze daar niet voor gewaarschuwd?? Ik heb ook een slechte ervaring met hun!