.praktijk michail.in Horst

  • bellebelle

    Wie heeft ervaring met www.praktijkmichail.nl te Horst

  • Will

    Ik heb een hele goede ervaring opgedaan. Maar wat let je om te op te bellen o.i.d. Consult is vrijblijvend en kost niets. De plastisch chirurg neemt samen met zijn vrouw alle tijd voor je.

    Will

  • Louis

    Mag ik vragen waar U voor geweest bent? Ik ben af aan het wegen om daar een ooglidcorrectie te laten doen maar heb van niemand een ervaring kunnen lezen- horen. Misschien dat U mij wat info kunt verstrekken?

    bvd Louis jegerings

  • Will

    Ik heb mijn borsten laten liften, met een mooi resultaat. Maar ik weet van anderen dat je voor een ooglid correctie aan het goede adres bent bij praktijk Michail. Mijn echtgenoot overweegt ook een ooglidcorrectie aldaar.

    groet Will

  • Silvia

    Hallo ik ben Silvia.

    ik heb een bovenooglid correctie laten doen bij dr Michail en ben super tevreden hier over .Het is pas 14 dagen geleden,en het resultaat is geweldig.

    Hij en zijn vrouw stellen je ook erg op je gemak,hij is niet alleen een geweldige arts ,het zijn ook nog eens hele leuke menssen.

    groetjes Sil

  • jolanda

    hallo allemaal ik ben jolanda en heb vorige week een bovenooglidcorrectie laten doen bij drs angelos michail.vandaag zijn de hechtingen eruit gehaald en het is echt super mooi heb mijn meisjesogen weer terug.ik vond het erg meevallen heb geen pijn gehad en ook geen blauwe ogen maar heb wel heel goed gekoeld.

    drs angelos en zijn vrouw bianca zijn hele warme hartelijke mensen waar je je helemaal op je gemak bij voelt.als ik weer iets mocht doen zou ik zeker naar hem gaan.

  • Ed

    Hoi Jolanda, ik lees zojuist jou reactie en wil je graag een paar vragen stellen. Ik hoop dat je ze wilt beantwoorden en naar mijn prive mailadres wilt sturen.

    Ik wil graag een ooglidcorrectie boven laten uitvoeren. Ik vind het moeilijk om een goede kliniek te vinden. Ik heb al een gesprek gehad bij AClinics te Veldhoven (995,-) en dat was positief.

    Ik las ook een advertetie van dr Angelos Michail te Horst. Deze voert de operatie uit voor 695 euro. Graag wilde ik je deze vragen stellen.

    - Hoe ben jij bij deze arts terecht gekomen? M.a.w. hoe weet je of iemand nu goed en betrouwbaar is? Het zijn wel je ogen en je aangezicht.

    - Hoe zijn jouw ervaringen?

    – Is het hygienisch?

    - Voert hij in Horst deze operatie uit of elders? Heeft hij bij de operatie een team om zich heen?

    - Eventueel meerdere tips en opmerkingen.

    Ik las ook dat hij een paar jaar geleden bij Silhouet te Weert heeft gewerkt. Deze kliniek is een paar keer gesloten geweest vanwege allerlei redenen.

    Ook heeft hij bij AClinics te Veldhoven gewerkt. Wordt van het eerste wel een beetje nerveus.

    alvast hartelijk bedankt.

    gr Ed

  • rene

    Hallo Ed,

    Ik heb een ooglid correctie laten uitvoeren bij praktijk michail. Niets mis mee en keurig werk gewoon. Ingreep vindt plaats in Horst. daar werkt Angelos samen met zijn vrouw. Gezien het prijsverschil zou ik zeggen, maak vrijblijvend een afspraak.

    succes Rene

  • ED

    Hoi Rene,

    Hoe ben jij bij Dr Michail terecht gekomen? Puur om de prijs of om andere redenen?

    Ed

  • astrid hempen

    hoi hoi

    Ik ben astrid en kom uit zwolle, Ik ben woensdag 8 febr; geholpen aan een maslift.

    Ik ben bij heel veel dokters geweest, veldhuiskiniek, beauklieniek, en nog veel meer.

    Veel geld, maar omdat ik te klein en erg slank was, namen ze me niet serieus.

    Ik was erg terleurgesteld, waarom ik was gezond.

    Zelf met de botox plaatsen werd je niet vriendelijk behandeld.

    Je betaald veel geld, maar je word niet als mens behandeld.

    Toen zag ik een advertentie van Michail, ik dach dit is me laaste kans.

    Wat me over komen is in een woordt gezegt Gewellig.

    Daarom raad ik echt iedereen aan twijfel niet, vriendelijk, niet duur, maar heel goed.

    Het is zo mooi geworden , zo natuurlijk.

    Ga heen en vergelijk, je zul zien dat ik niet lieg.

    Voor mij nooit geen ander arts meer.

    Groeten van het zonnetje van zwolle astrid

    i

    n