iemand ervaring met dokter van loock te antwerpen?

MARIA
08 Aug, 2010 00:37

Graag had ik geweten of er nog mensen zijn die niet tevreden zijn over dokter van loock en zijn werk,bij mij is het in ieder geval grandioos mislukt en weinig uitleg krijg je dan,hij probeert langst alle manieren het goed te klappe,maar ben niet akkoord over het resultaat en zal blijven gaan tot hij mij een oplosing geeft

Bewerkt 25 Mei, 2014 08:55
Yas
11 Sep, 2010 12:28

Welke operatie heb u gehad en wat is er mislukt bij u? Want ik wil mijn borsten verkleinen bij hem.

charlotte
08 Feb, 2011 21:01

Kent iemand goede chirug voor neusopperaties?

Vann
09 Feb, 2011 22:14

Dr. Noorman van der Dussen in AZ Monica Antwerpen. Heb bij hem 2 maanden geleden een neuscorrectie ondergaan en ben tevreden met het resultaat.

Leentje
25 Mei, 2014 08:55

Het is natuurlijk al lang geleden dat dit bericht gepost is, maar als je je ongelukkig blijft voelen door een fout dat gemaakt is door een plastische chirurg dan vergeet je het niet tot er een oplossing aangeboden wordt. Bij deze hoop ik dus dat ik toch nog antwood krijg. Het verhaal hier klinkt me zo bekend in de oren, bij mij is er ook een fout gebeurd en ben ook terug gegaan. Hij heeft toen wel geprobeerd om het nog te corrigeren maar zonder resultaat. Nadien aleen maar excuses en dat ik ondanks de fout toch blij mocht zijn met het resultaat. Ik heb zoveel spijt dat ik die ingreep heb laten doen of toch al zeker bij hem. Waarschijnlijk kan het nooit opgelost worden en ik heb er nu enorm veel complexen door en durf amper nog in bikini rond te lopen + bij een nieuwe relatie maakt me dat ook enorm onzeker.