billen groter door pillen

  • macalover

    ik had vorig jaar van iemand gehoord over maca pillen die ook verkocht wordt als poedervorm. ik gebruik het nu 5 maanden en behalve grotere billen/bredere heupen heeft het ook andere positieve bijwerkingen waar ik nu niet op in zal gaan. google maar een beetje zou ik zeggen. mijn billen/heupen zijn niet gigantisch groot geworden maar 6 cm in 5 maanden terwijl mijn gewicht hetzelfde is gebleven vind ik toch noemenswaardig. de laatste maand zijn ze echter niet verder gegroeid, waar dat aan ligt weet ik niet, misschien moet ik de dosis verhogen. mijn dijen lijken ook iets dikker maar weet ik niet zeker omdat ik die nooit heb opgemeten voor ik eraan begon. ook mijn middel lijkt iets slanker maar omdat ik alleen mijn billen heb gemeten weet ik ook dat neit zeker. ik weet neit of als ik met de pillen stop alles weer krimpt maar ik heb geen reden om te stoppen , heb meer energie sinds ik de pillen slik dus ik blijf doorslikken. macapillen zijn overal verkrijgbaar en in poedervorm is het supergoedkoop ik gebruik echter de pillen. ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, is wel de moeite waard om het te proberen alvorens aan de injecties te gaan. bij mijn werkt het wel en hoop bij anderen ook. oja, ik slik 8 500mg pillen per dag. 1 kilo macapoeder kost bij een engelse leverancier 20 engelse ponden dus daar doe je dan 250 dagen mee. als je 4 gram per dag aan poeder zou gebruken. gaarne hoor ik anderen wat hun ervaringen zijn, het schijnt bij mannen libidoverhogend te werken maar ik ben geen man. ik gebruik 8 pillen per dag en ben een beetje bang om de dosis te berhogen, vraag me af of het kwaad kan de dosis te verhogen, iemand suggesties?

  • L

    Ik heb helaas geen suggesties hoor! Maar wat ideaal die pillen, ik hoorde al via iemand dat je dit soort pillen had, omdat ik pillen zoek dat je kont wat groter maakt! dus ben ik wat gaan googlen. Ik kan t gewoon bij de drogerist halen? hoe duur zijn ze dan?

  • dinij@kpnmail.nl

    jeetje juist het tegen overgestelde dan dat van mij

    ik heb mijn billen en mijn bips laten verkleinen maar verschil moet er zijn niet????????

    gr. dinij

  • eleni

    Beste,

    IK las net je verhaal over je billen die groter zijn geworden door gebruik van maca pillen.

    IK wil ook heel graag wat vollere billen maar durf geen operatie aan.

    Hoe is het nu met de grootte van je billen?

    Ben je nog steedes tevreden en heb je misschien tegenwoordig iets gevonden wat nog beter werkt?

    Groetjes

    Eleni

  • Hana

    Waar heb je deze maca gekocht???

  • macalover

    het is overal te koop, verschillende merken en verschillende prijzen, gewoon googelen, let wel op dat elk merk een andere dosis maca heeft, hoe hoger de dosis hoe beter.

  • dinchi

    waar koop de pil voor groote billen

  • meisje

    zoo dit wilde ik graag ook proberen.maar waar kan ik zo iets kopen.ik woon zelf in nederland.

    dank u

  • meisje

    hoi maca lover .hoe ziet jou macca pil eruit.in wat voor potje of flesje is het.want heb effe gegoogle en zie heel wat hier.dus wil niet zomaar gaan bestellen of kopen is dat de verkeerde.snappie?? groetjes

  • harde bliksem

    ik geloof niks van dat echt niet waar alleen reklamen om mensen in de maling tenemen

    ik had vroeger de ander pillen gehad voor borst vergroten 60 euro kost het had ik voor me vriendin gehad wand ze heeft klein tieten maar geloof me niks is veranderd aan