Ervaring met Noorman van der Dussen

  • Rifka

    Hallo,

    Heeft er iemand ervaring met de heer Noorman van der Dussen? Hij heeft in het Medisch Centrum Scheveningen gewerkt en werkt nu in een ziekenhuis in Antwerpen.

    Ik overweeg een hersteloperatie aan de neus door hem te laten uitvoeren.

    Ik ben erg benieuwd naar ervaringen.

    Groetjes,

    Rifka

  • Annie

    Hallo Rifka,

    Ik ben vorig jaar geopereerd door Dr. Van der Dussen in Antwerpen en ben zeer tevreden. Bij deze dokter ben je in goede handen.

    Vriendelijke groetjes

  • Rifka

    Hallo Annie,

    Wat fijn om te horen! Ik zou jou graag een vraag willen sturen maar liever prive. Zou jij mij een mail willen sturen naar kassakorting@hotmail.com? Dan kan ik jou mijn vraag stellen. Ik hoop dat het niet te veel gevraagd is maar het zou heel fijn zijn.

    Alvast bedankt!!

    Groetjes,

    Rifka

  • Pamela de Vries

    Hoi Rifka,

    Ik ben alleen bij hem op consult geweest en ik onderga einde van de maand een operatie aan mijn gezicht. Ik voelde me direct op mijn gemak bij hem.

    Ik ben naar hem toegegaan omdat ik verschillende mensen ken die door hem geholpen zijn.

    Groetjes,

    Pam

  • Annie

    Hallo Pamela,

    Welke ingreep gaat de Dokter bij U doen?

    Ik had ook een goed gevoel bij deze Dokter en de ingreep die hij bij mij gedaan heeft is ook goed gelukt.

    Groetjes

  • Rifka

    Hoi Pam.

    Ik lees nu pas jouw bericht.

    Ik ben erg benieuwd naar jouw ingreep, die van jouw vrienden en straks naar jouw resultaat. Zou jij mij op de hoogte willen houden? (via het forum of privé)

    kassakorting@hotmail.com

    Groetjes,

    Rifka

  • Richard Spaan

    prima chrurg kunt u rustig naartoe gaan

    Drs.med.R.P.M. Spaan tandarts

    Dorpsstraat 30

    4033EX Lienden

    0344 603636

  • Annemarie Schouten

    Hallo

    Ik ben 4 weken geleden geopereerd door Dr. Noorman van der Dussen.

    De operatie en het resultaat zijn goed te noemen.

    Hij is ten eerste een zeer vriendelijke man die je op je gemak stelt.

    Daarnaast is hij ook een vakman die wet wat hij doet.

    Er is alleen 1 maar het ziekenhuis waar hij opereert in Antwerpen is niet goed bevallen

    Ze laten je als patiënt echt aan je lot over daarom zou ik echt het niemand aanraden om daar heen te gaan.

    Ik lag op de IC wat normaal moet betekenen dat je wel wat zorg kan verwachten NEE dus

    1 flesje water werd bij mijn bed gezet en voor de rest zie je niemand.

    Ook de communicatie was er bedroevend want mijn man was noodgedwongen thuis

    maar kreeg mij niet aan de lijn en ook informatie geven daar doen zij niet aan.

    Op de afdeling waar je de volgende dag heen gaat was het net zo'n ramp

    Nog vol van de schrik ,pijn , en duf van de narcose zetten ze een waskom bij je bed en ga je gang.

    Op de vraag kunt u mijn helpen met aankleden kreeg ik mijn koffer op bed en de woorden ga u gang.

    Nee echt de chirurg is top en als je de nazorg niet belangrijk vind van de verpleging zeg ik ga en anders niet doen

  • Annie

    Annemarie,

    Ik heb een andere ervaring met het verplegend personeel in AZ. Monica. Toen ik vorig jaar ben geopereerd ben ik zeer goed opgevangen geweest door het verplegend personeel. Zij kwamen regelmatig kijken of ik iets nodig had en mijn baxters werden tijdig vernieuwd, iedereen was ook zeer vriendelijk.

    Groetjes

  • Rifka

    Ik ben inmiddels geopereerd door Noorman van der Dussen. Het betrof een herstel operatie aan de neus die in juni jl. is uitgevoerd.

    Vorig jaar augustus ben ik geopereerd door een andere arts maar het resultaat was echter teleurstellend. Een jaar lang ben ik op zoek geweest een andere arts omdat ik mijn vertrouwen in mijn behandeld arts kwijt was. Hij begreep niet waar ik het over had want ik zou de perfecte neus hebben. Omdat de verandering zo groot was (van smal naar grof en breed) was het ook de omgeving die bleef vragen wat er met mijn neus aan de hand was. Veel mensen dachten aan een ontsteking van de neus. Omdat de herstel operatie goed moest gaan heb ik eerder deze discussie geopend. Ik heb diversen berichten geplaatst op het forum het afgelopen jaar omdat ik na wanhoop nabij was en het moeilijk heb gehad.

    Dokter Noorman van der Dussen heeft mijn neus hersteld en ik ben tevreden met het eindresultaat. De arts welke mij in augustus vorig jaar heeft geopereerd noemde zichzelf ‘top chirurg’ en waarschuwde mij voor andere artsen omdat ik toch weer bij hem zou belanden. Ik zou aan de ziekte BDD (een stoornis in de lichaamsbeleving) leiden. Het was een heel nare periode omdat ik niet werd gesteund door mijn arts. Ik ben blij dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd en mij heb laten opereren door Noorman van der Dussen. Een arts die de tijd voor je neemt en ook echt naar je luistert. Een arts met fijne handjes. Deze arts mag zichzelf terecht ‘top chirurg’ noemen, een woord wat hij overigens niet snel in de mond zou nemen. Ik kan dan ook iedereen die een neuscorrectie overweegt een gesprek met deze arts aanbevelen. Naast dat hij gevoel heeft voor esthetiek is het ook nog eens heel vriendelijke en fijne man. Ik vond overigens het verplegend personeel heel vriendelijk. Nu vond ik dit het minst belangrijkst; het eindsresultaat was voor mij het belangrijkst en de rest bijzaak.

    Ik kan een nare periode afsluiten en door met mijn leven.

    Rifka