Erbium Yag laser

  • diana

    Ik denk erover een mijn gezicht te laten verjongen met de erbium yag laser

    Wie heeft hier al ervaring mee?

    En wil je dit hier met mij delen

    Diana

  • marys

    De erbium Yag laser heb ik 11 jaar geleden geleden gedaan met een goed resultaat.

    Maar ik wist niet dat deze nog gebruikt word omdat er tegenwoordig andere lasers gebruikt worden met veel kortere “downtime”want die is behoorlijk lang met de erbium.En ook meer risico`s zoals pigment verschuiving(heb ik een beetje bij mijn hals waar ze toen gestopt waren

    Toevallig ben ik afgelopen vrijdag behandelt met een zgn fraxelde en zie er volgens mijn familie net zo uit als 11 jaar geleden alleen zonder de pus en etter.

    Waar wil je hem voor gebruiken de erbium?

    Ik wilde toen wat acne littekens weg.

    Nu wil ik wat meer stevigheid in mijn gezicht.

    Deze laser belooft dat maar word ook gebruikt voor acne.

  • diana

    marys

    Door veel verdriet en stress ben ik verouderd in mijn gezicht, en lijk ik veel ouder dan ik ben

    Wil van die rimpeltjes af

    In geleen zit een kliniek die een full face voor 600 euro doet

    Ik hoop dat het wat word!

    En ik hoop op meer reacties hier

    want vind het best wel eng,

    Diana

  • natascha68

    ik heb ook een fraxel gedaan en dit moet minsten 3x bijna geen downtime 1 dag een behoorlijk rood hoofd. Door de hele sterke koeling voel je het bijna niet. na twee dagen zie je al niks meer. Dit bebeurd met tussenpozen van 4 tot 6 weken

    voor de stevigheid en een verbeterde huidstructuur

    groetjes Natscha

    p.s. ik zou ook geen yag doen als het niet nodig is

  • diana

    Ik heb gesproken met een kliniek, en idd zou ik dan 3 keer de fraxel moeten doen,

    met de erbium yag 1 keer, ook financieel ben ik beter uit, de downtijd neem ik dan voor lief,

  • marys

    Ik heb de mixto sx gedaan.Zie er nog steeds niet uit.Dit is mijn derde dag.

    Hoe het resultaat word is afwachten.Was 556.50 kwijt for een fullface.Was 30% korting t/m december.

    Ik heb weinig rimpels maar mijn huid ging erg hangen en wil een facelift nog een beetje uitstellen.

  • dianav

    waar heb jij dat gedaan, marys

    bij welke kliniek??

  • marys

    Ik ben in Bussum bij het huidcenrum geweest.

    Vandaag is het dag 7.Ben nog steeds erg rood maar de korstjes zijn wel allemaal weg.

    Maar naar buiten nee nog niet.

    Van het resultaat kan ik nog niet veel zeggen omdat de collageen aanmaak nog verscheidene weken duurt.

    Ik heb de kliniek van jou nog gegoogled kon niets negatiefs ontdekken over hun.

    Wat zeggen zij over het resultaat bij jou?

    Want elke huid is anders.Bij mijn vriendin(45) zeggen ze dat haar huid teveel verslapt is en dat een laserbehandeling niet de manier is.

    Terwijl ik 50 ben en voor mij wel weer goed is.

    Ik weet wel dat het een constante strijd is tegen de rimpels maar voorlopig win ik het nog. Ook doordat ik regelmatig Botox doe.

    Wel vind ik weinig reacties over de Erbium terwijl er toch genoeg mensen deze behandeling gehad moeten hebben in de afgelopen jaren.

    Voor mij is het al 12 jaar.

    Misschien moet je nog een oproep doen.

  • roda

    Welke kliniek in Geleen die een ful face doet voor 600 euro is dat dan?

  • Marjo

    Hallo Marys,

    Ik overweg dezelfde behandeling in Bussum. Dit voor grove poriën en rimpeltjes boven de lip.

    Ik zou dan ook heel graag willen weten, nu je een paar weken verder bent-of je tevreden bent met het resultaat.

    Zie je wezenlijk verschil? Is de structuur van je huid ook verbeterd? Het is zo moeilijk om goede info te vinden, heb mij al eens wat vaker iets laten aanpraten wat uiteindelijk niet bleek te helpen. En het kost allemaal best veel geld……

    Ik hoop dat ik een reactie mag ontvangen van je, zou ik echt heel fijn vinden!

    Vriendelijke groet