de beste oplossing voor rimpels bovenlip

  • Ines

    Hallo Marieke en Anna,

    Bij mij was het dus een erbium laser.Groetjes.Ines

  • mathilde

    Hoi Ines,

    Kun jij me vertellen waar jij bent geweest voor je behandeling ?

    Groeten Mathilde

  • Ines

    Hallo Mathilde, Ikzelf liet mijn mondomtrek laseren in het coupure centrum in Gent bij Dokter Verpaele.Denk dat het nu wordt gedaan in St.Martens Latem bij EMC2.4 jaar terug hadden zij nog deze kliniek niet vandaar.Denk dat je dat kan terugvinden op de site www.coupurecentrum.com Heb je diepe rimpels of minder diep?Lieve groetjes.Ines

  • marianne

    Ik heb de behandeling ondergaan in het nationaal huidcentrum in Bussum.Prima resultaat.Men werkt daar met de Fractional Laser.Ik heb 2 behandelingen ondergaan.

    Marianne .

  • toscanini

    Hallo Marianne,

    Ik ben mij aan het oriënteren voor zo'n laserbehandeling met de Mixto SX laser voor het gezicht en overweeg om ook bij het Huidcentrum in Bussum een behandeling te ondergaan. Ook via you tube wat filmpjes bekeken met deze bewuste laser en begreep in 1e instantie dat 1 behandeling voldoende was voor een goed resultaat. Werd deze laser ook bij jou gebruikt en hoelang was inderdaad de herstelperiode? Naar mijn mening kan ik op internet geen negatieve reactie's vinden, dus denk inderdaad dat het Huidcentrum in Bussum een goed kliniek is. Hoe waren jouw ervaringen daarin en wanneer het geen probleem is, wat waren de kosten hiervoor?

    Hoop op een reactie van je.

    Tosca

  • toscanini

    marianne Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb de behandeling ondergaan in het nationaal

    > huidcentrum in Bussum.Prima resultaat.Men werkt

    > daar met de Fractional Laser.Ik heb 2

    > behandelingen ondergaan.

    > Marianne .

    Hallo Marianne,

    Ik ben mij aan het oriënteren voor zo'n laserbehandeling met de Mixto SX laser voor het gezicht en overweeg om ook bij het Huidcentrum in Bussum een behandeling te ondergaan. Ook via You Tube wat filmpjes bekeken met deze bewuste laser en begreep in 1e instantie dat 1 behandeling voldoende was voor een goed resultaat. Werd deze laser ook bij jou gebruikt en hoelang was de herstelperiode? Naar mijn mening kan ik op internet geen negatieve reactie's vinden, dus denk inderdaad dat het Huidcentrum in Bussum een goed kliniek is. Hoe waren jouw ervaringen daarin en wanneer het geen probleem is, wat waren de kosten hiervoor?

    Hoop op een reactie van je.

    Toscanini

  • w

    Beste dames ik heb een op de oplossing tegen rimpels op je bovenlip.Nannic is mesotherapie of rimpelfillers zonder naaldengeen pijn?. Nannic is een apperaat op radiofrequentie. het laat serums en werkstoffen zoals vitaminen en mineralen in de diepere huidlagen werken op cel niveau zo verbeterd de celenergie verbeterd de aanvoer van zuurstofrijkbloed in de huidcellen.de cellen maken nieuw collageen en elastine op natuurlijke terug aan waardoor de rimpels op je mond worden op terug opgevuld. een behandeling van mondzone is 40 euro per beurt ik heb een kuur gevolgd van 10 gepakt mijn verticale rimpels zijn weg mijn bovenlip is ook weer wat mooier van vorm.en het resultaat is ook heel lang.ik zie er zeker 5 jaar jonger uit en dat voor 400euro heb vroeger ook fillers gehad maar dat koste veel en ik had zwellingen en nog steeds rimpels.Bij nannic het tegenovergestelde geen rimpels meer een mooiere mondcontour en mijn mondplooien zijn ook weg.Ik raad wel een kuur aan je kunt kiezen 10 of 12 beurten.hangt af van leeftijd en huidtype.Nannic werk echt zonder bijwerkingen met een mooi resultaat.ik heb nog nooit in mijn leven een zo een goede antirimpelbehandelingskuur gehad gelijk nannic.Nannic is het beste wat mij is overkomen.Je vind nannic terug op deze site plastische chirurgie startpagina prikbord.nl onder nannic natuurlijk.Heb mij laten behandelen bij Natalie.

  • veertiger

    Ik heb me ook georienteerd op het laseren van de bovenlip. Wat ik niet begrijp is dat sommige klinieken 1 a 2 behandelingen doen en anderen zeggen dat 5 a 10 behandelingen nodig zijn…wat is hier het verschil in?

    In Bussum zag ik alleen een behandeling van het hele gelaat….wat zijn de kosten voor alleen de bovenlip, kan iemand me dat vertellen?

  • toscanini

    veertiger Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb me ook georienteerd op het laseren van de

    > bovenlip. Wat ik niet begrijp is dat sommige

    > klinieken 1 a 2 behandelingen doen en anderen

    > zeggen dat 5 a 10 behandelingen nodig zijn…wat

    > is hier het verschil in?

    > In Bussum zag ik alleen een behandeling van het

    > hele gelaat….wat zijn de kosten voor alleen de

    > bovenlip, kan iemand me dat vertellen?

    Beste veertiger,

    Er zitten verschillen in de lasers. De één werkt uitsluitend met een niet-ablatieve (die meer behandelingen nodig heeft) en de ander met een ablatieve laser die minder behandelingen nodig heeft.

    Zie onder wat info die ik onder meer gebruikt heb voordat ik deze behandeling onderging.

    De Fractional laser (o.a. Cap Affirm, Fraxel, Matisse)

    Wat is het? Deze niet-verdampende (niet-ablatieve) laser heeft een golflengte van 1440 nm waarmee microscopisch kleine stollingskolommen diep in de huid worden gemaakt. Door het herstelproces van de huid, dat hierdoor in gang wordt gezet, krijgt de collageenproductie een boost en vernieuwt het huidoppervlak zich.

    Huidverjongende effecten? Vermindering oppervlakkige rimpeltjes (hals, gezicht, rond ogen en mond) en acnelittekens, versteviging huid hals en gezicht (maximaal 10 tot 20 procent verstrakking), verwijdering pigmentvlekken, structuurverbetering huid decolleté.

    Wat zegt de expert? Arts Claudia van der Lugt: ‘De fractional laser is de meest perfecte behandeling voor oppervlakkige lijntjes en structuurverschillen. Je krijgt waanzinnig mooie resultaten, doordat de huid zich gedeeltelijk vernieuwt door de schade die met de fractional laser aan de huid is toegebracht.’

    Hoeveel pijn doet het? Het voelt als speldenprikjes en je huid gloeit nog wat na.

    Hersteltijd? Je kunt meteen weer aan het werk. Na de behandeling kan je huid nog enkele dagen wat rood en gezwollen zijn, en warm en schrijnend aanvoelen.

    Wat zijn de risico’s? Tegenvallend resultaat, en opvlamming koortslip. Bij niet vakkundig gebruik van de laser kun je brandplekken op je gezicht krijgen, blaren, littekens, donkere pigmentvlekken of pigmentontkleuringen.

    Niet geschikt bij? Wanneer je heel vaak een koortslip hebt, moet je voorafgaand aan de behandeling medicijnen gebruiken.

    Hoeveel behandelingen? 3 tot 5 (eenmaal per maand), daarna eenmaal per jaar een onderhoudsbehandeling.

    Wat kost het? Prijzen zijn zeer wisselend: vanaf zo’n 500 tot 1200 euro per gezichtsbehandeling.

    De Fractional CO2-laser resurfacing (o.a. Active FX, Mixto SX) (De Mixto SX, hier werkt het Huidcentrum in Bussum mee.)

    Wat is het? Doordat de lichtbundel is verdeeld in vele micro lichtstraaltjes, verdampt deze zogenoemde ablatieve laser (met een golflengte van 10640 nm) een deel van het bovenste huidlaagje in een ‘gaatjespatroon’. Ook worden microscopisch kleine gaatjes in de diepere huidlagen gemaakt. Dit stimuleert de collageenaanmaak, verstrakt de huid, en bevordert vernieuwing van het huidoppervlak.

    Huidverjongende effecten? Vermindering fijne en beginnende rimpels, donkere kringen en slappe huid onder de ogen, acnelittekens en pigmentvlekken, verkleinen poriën, en structuurverbetering, vernieuwing en verstrakking gelaatshuid en hals.

    Wat zegt de expert? Arts Claudia van der Lugt: ‘De huid geneest sneller en egaler, en er is minder kans op bijwerkingen dan bij de traditionele CO2 laser die het hele huidoppervlak beschadigt. De CO2 fractional laser geeft bovendien iets meer verstrakking en structuurverbetering dan de niet-ablatieve fractional laser.’

    Hoeveel pijn doet het? Verdoving is absoluut noodzakelijk (met medische anaesthetische crème).

    Hersteltijd? Reken de eerste vier dagen na de behandeling op een flink opgezwollen, rood gezicht, en vervolgens twee dagen droge schilfering van de huid.

    Wat zijn de risico’s? Tegenvallend resultaat, opvlamming koortslip, en zeer minimale kans op kleurverandering van de huid. Wanneer het laserapparaat niet vakkundig wordt gebruikt kun je brandwonden oplopen, blijvende littekens, donkere of juist lichte vlekken, en schade aan de ogen.

    Niet geschikt bij? Heel fragiele huid, verstoorde afweer (zoals actieve reuma), en gebruik van sommige medicijnen. Ook als je permanente fillers in je gezicht hebt, is voorzichtigheid geboden.

    Hoeveel behandelingen? 1. Soms na zes maanden een herhaalbehandeling.

    Wat kost het? Vanaf zo’n 750 tot 1800 euro voor een gezichtsbehandeling

    Voor wat betreft het Huidcentrum in Bussum:

    Je kan ze gewoon bellen voor info over de kosten van alleen de bovenlip of rondom de gehele mond. Bijv. handen kosten rondom de 350,00 euro en ik denk dat rondom de mond dit ongeveer ook zal zijn.

    Gewoon een belletje en je weet het. Het is een prima huid centrum. Je wordt er goed behandeld. Goede, duidelijke uitleg en ze geven ook een realistische verwachting. Ben toevallig gisteren geweest voor mijn 3e laserbehandeling voor het gehele gezicht. Maak dus gebruik van de regelmatige actie aanbiedingen om voordeliger uit te zijn. De verwachting dat je met 1 behandeling weer een babyhuidje krijgt is niet echt reëel, mits je weinig last hebt van onregelmatigheden. Elke behandeling levert absoluut een goede huid verbetering op. Ik ben inmiddels 56 jaar en doe deze laserbehandeling om weer een schonere en egaler huid te krijgen. Een wat craquelé achtige (droge) huid voornamelijk op de wangen is wat mij al jarenlang stoort en bij de 2e behandeling was dit aanzienlijk verminderd. Zit nu lekker in de vette creme en de komende dagen zal een ontvelling plaats vinden. Ik neem wel een weekje vrijaf van het werk, want je bent echt niet toonbaar.

    Bij mijn 2e behandeling was de sterkte van de laser ook hoger ingesteld en dit gaf ook direct een beter resultaat. Bij de 3e behandeling is ongeveer dezelfde instelling aangehouden. Het is prima uit te houden, natuurlijk ligt voor een ieder de pijngrens anders, maar bij mij is dat prima verlopen met het gebruik van een vooraf aangebrachte verdovende creme.

    Succes en laat je goed voorlichten en blijf ook reëel in je verwachtingen.

    Groet,

    Toscanini

  • Sam

    De beste en goedkoopste oplossing is biostimulatie bij dr. Karavani in Antwerpen, waarbij je eigen collageen wordt gestimuleerd, samen met een lichte filler. Voor goed resultaat moet dit een aantal keer, maar is lang blijvend en ziet er zeer natuurlijk uit. Info op www.carpe.be. Kosten rond de 200 euro per keer (3x volstaat).