Pms silicone olie

  • Liesbeth

    Jaren geleden heb ik Pms Silicone olie laten injecteren in mijn lippen.

    Ik zou dit bijzonder graag willen laten verwijderen op een veilige manier.

    Weet iemand een adres waar dit mogelijk zou kunnen gebeuren.

    Elke reactie/advies is welkom

    Met vriendelijke groet

    Liesbeth

  • Esther

    hoi,

    ben benieuwd of je gevonden hebt waar je die siliconeneolie uit je lippen kunt laten verwijderen. ik wil dat nl ook, het begint bij mij boven de lip een dikke rand te worden en af te tekenen na 9 jaar.

    grtjs Esther

  • Michaela

    Bij mij tekende het zich al 6 weken na inspuiting af. Wil het er ook heel graag uit hebben, maar heb nog niets gevonden op het internet. Ook niet op engelse sites. Hoop dat iemand die hier misschien ervaring mee heeft, reactie wil plaatsen op dit forum.

  • Miranda

    Siliconenolie kan alleen verwijderd worden door het weg te snijden dus operatief. Ik denk wel dat , dat littekens achterlaat en of je daar blij mee bent is ook nog maar de vraag. Ik weet wel dat door de jaren heen het middel volume verliest. Ik heb het in de rimpeltjes bij de bovenlip laten inspuiten en dat effect is bijna weg na 5 jaar.

  • Liesbeth

    Beste Miranda,

    Het is niet zo zeer bedoeld als cosmetische ingreep, alswel dat ik van mening ben dat het mijn gezondheid schaad. De littekens neem ik graag voor lief.

    Groetjes

    LiesbethMiranda schreef:

    >

    > Siliconenolie kan alleen verwijderd worden door het weg te

    > snijden dus operatief. Ik denk wel dat , dat littekens

    > achterlaat en of je daar blij mee bent is ook nog maar de

    > vraag. Ik weet wel dat door de jaren heen het middel volume

    > verliest. Ik heb het in de rimpeltjes bij de bovenlip laten

    > inspuiten en dat effect is bijna weg na 5 jaar.

  • Esther

    Helaas is het bij mij na 9 jaar geen last dus juist aan het groeien en dikker aan worden, een dikke rand boven de bovenlip en 2 bobbeltjes onder de huid te zien, gaat niet goed! Terwijl het al die jaren hiervoor prima was, niemand die iets aan me zag. Nu i neens gaan mensen vragen of ik “wat heb laten doen aan mijn lip”.

    Ik heb nu afspr bij pl chirug op 3 juni die vaker dit soort dingen behandeld (rode kruis beverwijk). Ik zal laten weten wat ze zeggen!

  • Marjet

    Ik heb zo'n 17 jaar geleden pms siliconen olie in een rimpel tussen mijn wenkbrauwen laten spuiten. De laatste jaren is daar nu een “langwerpige bobbel” te zien. (Met links en rechts van de bobbel een rimpeltje). Door botoxinjecties bij een kliniek in Rotterdam is de bobbel veel minder zichtbaar geworden. Ik heb hier met hen over gesproken en zei zeiden dat het mogelijk is om middels een injectie in de bobbel deze te laten verdwijnen. Dit middel lost de olie op. Ben van plan om dit in het najaar te laten doen.

  • Isabel

    Ook ik heb een jaar of zes geleden pms in mijn neus-lippenplooi laten spuiten en ook dat werd ineens zichtbaar onder de huid. Ik ben dus heel benieuwd naar jullie ervaringen.

  • Jacqueline Rosenberg

    Ik heb begrepen dat het niet mogelijk is. Mag ik vragen waarom je het weg wil halen. Ik kan het voor je informeren hier intern. Wij doen tijdelijke fillers www.studiorosenberg.nl

  • esther m

    Hallo ik ben esther en heb 2 jaar geleden een injectie met dezelfde troep PMS gehad .

    Bij mij heeft een kwakzalver het in me wang gespoten ,een kleine hoeveelheid en is nu dusdanig erg dat ik het weg wil laten snijden. Er zit nu een bobbel onder de huid en de huid is paars rood gekleurd erg lelijk en niet te camoufleren.

    Nu ben ik erg benieuwd of er nieuwe ontwikkelingen zijn op het gebied van de pms te laten verwijderen. Las zoiets middels een injectie in Rotterdam? Of het rodekruis kan iets voor mij betekenen? Hoop dat er een oplossing is want inmiddels ben ik wanhopig ……

    Esther M