neuscorrectie gehad

  • lotte123

    Hoi allemaal,

    Ik heb afgelopen donderdag een een neuscorrctie gehad bij dr. fechner. Ik zal jullie laten weten hoe het resultaat is geworden. Ik heb echter een vraag, gister nacht merkte ik tijdens mijn slaap dat ik op mijn neus aan het slapen was. Is dit niet heel slecht voor je neus?

    mvg

    lotte

  • anonymous_girl

    Ik zou het niet weten wat voor consequenties het op je neus slapen zal hebben, maar misschien verstandig om contact op te nemen met de kliniek zelf. Ik word geopereerd door dr. van rappard, collega van dr. fechner. Ik hoop voor je dat het resultaat er mooi uitziet, maar heb alleen maar positieve reacties gehad op dr. fechner en rappard van mensen die ik ken. Ik wacht je resultaat met spanning af meid….

    Gr. A

  • Carmen

    Hmmm ik denk persoonlijk niet echt dat het er goed voor is. Ik had het zelf ook moet ik zeggen, dat ik gewoon wakker werd op mn buik enz! Maar ik denk dat je het ook niet gaat forceren in je slaap, want dan voel je het wel!

    Gewoon proberen op je rug te slapen en word je wakker op je buik, is het niet anders, je kan er toch nix aan doen.

    Nou veel succes, ben benieuwd naar het resultaat!

  • rebecca

    Ik ben in sep geopereerd. Het hielp mij om op 3 dikke kussens te slapen. Zodat ik bijna zittend sliep.

    Ikzelf ben weer aan het lezen op dit forum omdat ik te horen heb gekregen dat ik een nacorrectie nodig heb. Gewoon pech. De bobbel die is weg gehaald is meteen weer teruggegroeid en wordt opnieuw weggehaald.

  • ir

    Hoi Rebecca,

    Ik ben ook steeds aan het lezen op het forum. Ik ben begin november geopereerd en ik moet zeggen het is een hele verbetering maar de neustip is nog zo bol dat dat echt niet mooi is.

    Nu weet ik wel dat ik geduld moet hebben en iedereen zegt dat het nog wel zal slinken, maar toch….

    Zo'n nacorrectie doen ze dat gratis?

    Wel balen voor je dat de bobbel weer terug is.

    groetjes Ir

  • L

    Hoi allemaal,

    3 week geleden heb ik een uitgebreide neuscorrectie gehad. Nu zie ik dat ik 2 blauwe deukjes op mijn neusbrug heb gekregen. Het lijkt ook alsof de kant waar de deukjes zitten (rechts) lager is dan de linkerkant van mijn neusbrug.

    Hebben jullie dit ook gehad? Ik maak me er echt zorgen om.

    Mijn KNO arts heeft al wel gezegd dat er geen tekenen zijn van het inzakken van de neus.

    Het littekenweefsel in mijn neus schijnt ook niet goed te helen. Het moest vorige week weer allemaal opengetrokken worden omdat mijn neusgaten aan het dicht groeien waren. Echt pijnlijk!

    Groetjes L.

  • rebecca

    He Ir,

    Erg he, dat afwachten in het begin… Bij jou is het ook nog maar pas geleden. Je neustip slinkt vast nog wel. Bij mij is die in 3 maanden al wel wat geslonken en wat dunner geworden, maar gaat erg langzaam. Van de zijkant ziet het er top uit, dat was al zo vanaf het begin en van de voorkant nog veel te breed. Ja vind het ook ontzettend balen dat ik nog een keer moet. Ik kan ipp al in maart, das een half jaar later, maar mn gevoel zegt dat ik beter een jaar kan wachten zodat alles is ontzwelt. En ik moet er niet aan denken al die ellende nog een keer.

    Een kennis die ik tijdje terug had getroffen heeft zijn neuscorrectie in Turkije gedaan en hij had totaal geen dikke neustip / brede neus. Hij kreeg het advies van de arts daar om iedere dag zn neus te masseren om zo zn neus smal te krijgen /houden. Zijn neus was na 12 wkn al zo mooi dun, zag er heel erg goed uit. Ik ga iig na mn 2e correctie vanaf dag 1 masseren. want deze keer heb ik niet gemasseerd en is mn neus breed met een bobbel. (maar tis wel verbetert hoor:-)). had jij dat trouwens ook Carmen, dat je neus(tip) breed was en heb jij gemasseerd? En ben jij nog helemaal tevreden over je neus? Ook omdat jij nog af en toe op dit forum zit.

  • ir

    Hoi Rebecca,

    Dat van dat masseren dat heeft mijn arts ook gezegd. Ik doe het vanaf de 2e week maar ik weet dan weer niet of ik ook mijn neustip moet masseren.

    Bij mij ziet het er juist aan de voorkant wel goed uit maar aan de zijkant wipt ie omhoog door de bol.

    Mijn zoontje van 7 verzuchtte gisteren: ‘mam hou je eeuwig deze neus’, nou daar knap je toch ook niet van op he, hahahaha.

    Ben in ieder geval wel blij dat ie veel korter is enzo, maar toch… je wilt het helemaal goed he.

    Het wachten is gewoon zo moeilijk. Hou je me op de hoogte hoe het met je gaat?

    groetjes Ir

  • rebecca

    hahaha wat schattig Ir van je zoontje. En tuurlijk wil je het nu graag goed hebben. Dat afwachten is ook moeilijk.

    L wat naar, ik heb wel eens gelezen dat verkleuring van de huid bij zo'n correctie kan komen door vaatjes die open zijn gesprongen. Maar dat weet ik verder niet.Wat had jij precies met het littekenweefsel? Ikzelf heb ook dat mn neusademhaling na de operatie is verslechterd. Hij trekt zeg maar vacuum en is nauw. Dat komt omdat mn neus zoveel is ingekort. De arts wil dat dan bij mn nacorrectie eveneens wegsnijden, is denk ik hetzelfde als wat jij hebt gehad. Is je ademhaling nu goed gekomen?

  • Carmen

    Hey rebecca, ik ben echt super super tevreden. De reden van mijn blijvende bezoeken hier is omdat ik heel nieuwsgierig ben en misschien hier en daar wat tips kan geven. Mijn neusbrug is een stuk breder als dat ie was, maar dat is vrij normaal, omdat ie eerst veel hoger was natuurlijk. Mn neus heb ik nooit gemasseerd! Nooit van gehoord ook eigenlijk. Wel gewoon snachts met tape ingetaped, heel netjes gedaan, in de hoop dat ie minder zou zwellen. Mn neustip is ook niet echt bol ofzo. tenminste, dat vind ik.