Neuscorrectie bij Patrick Tonnard in Gent

  • do

    Ja hehe denk ff na kind. Als een operatie niet goed uitgevoerd is dan is ie altijd te duur.

    OF HEB IK T MIS?

    groet

    do

  • frans28

    patrick tonnard is één van de prutschirurgen in vlaanderen hij neemt geen tijd voor zijn patienten , hij raast door de operatie alsof hij zijn beste tijd wil verbeteren. Zo'n chirurgen zouden hun licentie om plastische chirurgie uittevoeren moeten afnemen! dus voor een neuscorrectie ga niet naar patrick tonnard.

  • ella

    Groot gelijk heb je. Heb jij ook een negatieve ervaring met deze chirurg?

  • ab

    Ik heb zo'n 10 jaar geleden ook een neuscorrectie laten doen bij tonnard. Ik had echt een haakneus. Maar nu heb ik zo'n beetje een skischans…dus ook hier is de tip nogal groot. Er is dus wel een zware verbetering (het was echt een verschrikkelijke heksenneus), maar die tip he… Maar echt de centen om het opnieuw te laten doen heb ik niet..dus ik zal er mee moeten leven.

  • anoniem

    Hey Anneke ik heb ook niet zon goede ervaring met Patrick Tonnard en zou je graag eens willen mailen maar je mail werkt niet???

    Groetjes.

  • anoniem

    Olivier, heb je je laten opereren door Patrick Tonnard?

    Groetjes.

  • anoniem

    Jaelle, ik lees net dat je een versmalling hebt laten doen. Wat is er precies misgegaan? Ik ben bang dat mijn neustip veel te dik lijkt door de operatie.

  • anoniem

    Frans 28, heb jij dan al ervaring bij Patrick Tonnard?

    Groetjes.

  • anoniem

    Hey ab, heb je foto's van voor en na de operatie?

    Groetjes.

  • anoniem

    Hey, ik heb ook geen goede ervaring met Patrick Tonnard.