Hey, Ik weet niet of je dit nog gaat lezen je operatie is nu al lang geleden, maar hoe gaat het nu met je. Wat zul je een vreselijke tijd meegemaakt hebben. Je laats iets doen omdat je er beter uit wilt zien en is uiteindelijk erger geworden. Bij wie had jee dit laten doen? Groeten Emcee

Ik heb 5 dagen geleden een wenkbrauwlift gehad. Een directe, met dus een incisie net boven mijn wenkbrauw. Mijn wenkbrauwen stonden erg laag, mn aan de buitenzijden. endoscopisch zag ik niet zitten( risico's, narcose ect). Ook werd het mij niet aangeraden om dat te doen, omdat mijn voorhoofd zou kunnen gaan rimpelen en mijn wenkbrauwen binnen korte tijd weer kunnen gaan zakken.

Ik heb er twee jaar over moeten nadenken en uiteindelijk voor de directe wenkbrauwlift gegaan. En ik moet zeggen dat het er nu na 5 dagen ontzettend goed uitziet. Mijn wenkbrauwen staan mooi hoog en niet te hoog. De hechtingen zijn er vandaag uit gegaan. Het litteken is een heel dun rood lijntje net boven mijn wenkbrauw. Ik heb littekencreme meegekregen en over een jaar is het waarschijnlijk nauwlijks te zien. Tot die tijd moet ik het camoufleren met een concealer. Ik vind het niet erg. Ik vond mijn fronsrimpels boven mijn wenkbrauwen veel erger en die kon ik niet camoufleren. Van die rimpels ben ik nu ook vanaf.

Ik heb nog wel zwellingen en mijn huid en groen/ geel. Hoe lang zou dit nog duren voordat dit wegtrekt?

Ik heb van tevoren arnica geslikt en smeer ook de creme op de verkleurde plaatsen.

Kortom ik wilde dit verhaal toch kwijt, omdat de meesten toch wel huiverig zijn voor een directe wenkbrauwlift, vanwege het litteken.

Ik ben 38 jaar.