dermabrasie of laser voor rimpeltjes bovenlip

  • Roxy

    Hallo,

    Ben op zoek naar een kliniek om mijn rimpels te laten laseren, heeft iemand hier ervaring mee en naar welke kliniek kan ik

    het beste gaan

  • Mo

    Kijk op de website van Magazine LINDA zoekterm “Totaal Mislukt”.

  • w

    Ik heb onlangs een kuur van nannic ondergaan. Ik heb in het verleden ook al microdermabrasie gedaan het resultaat was wel goed het resultaat maar niet wat ik wenste.Daana heb ik gehoord van nannic en heb daar een kuurbehandeling ondergaan.Nannic werkt op basis van radiofrequentie en werkt hoogeconentreede serums diep in de huid dit zorgt ervoor dat je huid in de diepere lagen terug collageen aanmaken zoals bij een jonge huid.Nannic zorgt voor de aanvoer van zuurstofrijkbloed in de huid en brengt voedingstoffen naar het huidoppervlak.Het verbeterd de celenergie in de huid.ik heb een mooi resultaat met nannic gekregen beter dan microdermabrassie of laser wat chemiche verbranding of littekens kan veroorzaken. Nannic vind je terug op deze site plastische chirurgie startpagina prikbord.nl onder nannic natuurlijk.Ik ben bij Natalie geweest die geeft de meeste kortingen.

  • hani

    hé W laat ons fotos zien van voor en after

  • natascha68

    dit is geen reclame site dus get off w

  • cassie

    Na tal van tevergeefse pogingen in Antwerpen met biodermstimulatie en botox, heb mijn bovenlip rimpels met hyaluronzuur laten behandelen in instituut Nadine gregoire te Maastricht. Ik was in een behandeling klaar. Mijn groeven waren weg en mijn lip ziet er gewoon normaal uit. Ik was heel bang dat ik zo'n donald duck zou kriijgen, maar ik heb nog mijn eigen lippen nog. Dit is inmiddels al 1,5 jaar geleden en het begint nu pas terug te zakken.

    Groeten,

    Cassie

  • crapels

    wat zijn de koste er van dank uw